Bah.quote:
Als het regent gewoon buiten laten staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:04 schreef Samzz het volgende:
Mijn auto moet nodig door de wasstraat, maar ik heb geen zin.
Onder de streep wordt ie daar niet schoner van. Enkel natter.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het regent gewoon buiten laten staan.
Toch even door de natte appel heen bijten!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onder de streep wordt ie daar niet schoner van. Enkel natter.
Heeeeerlijkquote:
Ik moet me scheren. Ook geen zin in.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:04 schreef Samzz het volgende:
Mijn auto moet nodig door de wasstraat, maar ik heb geen zin.
A CURSE UPON YE.quote:
Doen! Hop! Glad die benen!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet me scheren. Ook geen zin in.
Alweer? Achter aansluiten en op je beurt wachtenquote:
Ik stap over iedereen heenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alweer? Achter aansluiten en op je beurt wachten
Martini, dan maar?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't mind if I do with youquote:
Moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had je ook maar een vak moeten leren.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
Allemaal mensen die tijd hebben om te fokken onder werktijd en ik. Ik moet echt werken fml
Fak?quote:
Arm beestjequote:Op woensdag 11 juni 2025 10:12 schreef STING het volgende:
De ochtend loopt wat anders dan geplanned, een gewonde Bonte specht kuiken van de straat gehaald en nu al een tijdje op de dierenambulance aan het wachten.
Verdien je zo je geld ja?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik heb niet zomaar een studieschuld waar ik voor krom moet liggen
quote:
Scheelt weer 0.01s bij wielrennen!quote:
Flexilegs.quote:
Welke os kan ons iets leren? Bush Bush Bush Bush En een fietsband repareren?.......quote:
Jouw auto stond vanochtend voor mijquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Welke os kan ons iets leren? Bush Bush Bush Bush En een fietsband repareren?.......
Jij was ook in Almelo?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jouw auto stond vanochtend voor mij
Top Ossquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Welke os kan ons iets leren? Bush Bush Bush Bush En een fietsband repareren?.......
Gewoon chillen in de zon, ja toch?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:42 schreef DrMarten het volgende:
Ik word zo verschrikkelijk lui van dit weer. Nog erger dan normaal
De jaren '70 vinden dit leuk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet gesnoeid.
Moest helaas gewoon werken en tussendoor beetje opruimen omdat ik vandaag bouwvakkers over de vloer kreeg (en nog ga krijgen)quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon chillen in de zon, ja toch?
Oh ja, groenbak moet hier ook nog.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moest helaas gewoon werken en tussendoor beetje opruimen omdat ik vandaag bouwvakkers over de vloer kreeg (en nog ga krijgen)
Net wel maar even de groenbak schoongemaakt. Genoeg arbeid voor vandaag
De groenbak is de groene kliko? Waarom maak je die schoon?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moest helaas gewoon werken en tussendoor beetje opruimen omdat ik vandaag bouwvakkers over de vloer kreeg (en nog ga krijgen)
Net wel maar even de groenbak schoongemaakt. Genoeg arbeid voor vandaag
Begint te meuren met dit weer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
De groenbak is de groene kliko? Waarom maak je die schoon?
Dis you?quote:
Bwehehehe.quote:
Nooit last vanquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Begint te meuren met dit weer.
Vandaar dat het vliegtuig niet wist waar de landingsbaan wasquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet gesnoeid.
Voor niks staan zwaaien met m'n pingpongbatjes.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vandaar dat het vliegtuig niet wist waar de landingsbaan was
Omdat ie stonk en het morgen 30 graden wordt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
De groenbak is de groene kliko? Waarom maak je die schoon?
Jeetje. Dat jij je daar dan weer aan kunt ergerenquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat ie stonk en het morgen 30 graden wordt.
Ik maak hem ook altijd schoonquote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jeetje. Dat jij je daar dan weer aan kunt ergerenhet is nog nooit in mij opgekomen om dat ding schoon te maken. Ik ruik er overigens ook niet aan.
Ding staat in de achtertuin en heb maar een kleine tuin, dus als er teveel vliegen omheen hangen wordt het tijd om schoon te makenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jeetje. Dat jij je daar dan weer aan kunt ergerenhet is nog nooit in mij opgekomen om dat ding schoon te maken. Ik ruik er overigens ook niet aan.
Ah ja hij staat bij mij op de opritquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ding staat in de achtertuin en heb maar een kleine tuin, dus als er teveel vliegen omheen hangen wordt het tijd om schoon te maken
Zeker in de zomer. In de winter wat minder.quote:
Kan jij goed tegen de warmte? Ik sluit mij dan zoveel mogelijk op binnen. Ga dan als ik wat moet doen het in de vroege ochtend doen. Boodschappen en zo. En dan vaak in de avond ook nog even naar buiten. Maar overdag zit ik binnen in een donker huis. Dat noemen ze zomer, alles dicht voor de hitte dus in een donker huis zitten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben helemaal vrolijk door dit weer ❤️
Stukken beter dan 50 kilo geledenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij goed tegen de warmte? Ik sluit mij dan zoveel mogelijk op binnen. Ga dan als ik wat moet doen het in de vroege ochtend doen. Boodschappen en zo. En dan vaak in de avond ook nog even naar buiten. Maar overdag zit ik binnen in een donker huis. Dat noemen ze zomer, alles dicht voor de hitte dus in een donker huis zitten.
O dat geloof ik gelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Stukken beter dan 50 kilo geleden
Ik moest vanmiddag nog aan je denken toen ik een fles melk zag. Heb vervolgens vannile vla in fles gekocht voor bij de aardbeitjesquote:
Heb je al geproefd? Is vele malen lekkerder dan in die pakken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag nog aan je denken toen ik een fles melk zag. Heb vervolgens vannile vla in fles gekocht voor bij de aardbeitjes
Onze plus verkoopt het voor de lokale boerderij winkel. Ik ga het vanavond proeven maak er echt een momentje vanquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al geproefd? Is vele malen lekkerder dan in die pakken.
Ik zie het hier nog nergens staan, moet je echt naar die boerderijwinkels denk ik
O dat is wel bijzonder, dat doen ze b ijna nergens. Ga er maar lekker van genieten. Hoor wel of het lekker smaakte.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Onze plus verkoopt het voor de lokale boerderij winkel. Ik ga het vanavond proeven maak er echt een momentje van
Laat Fles maar niet horen dat je zijn vla zo lekker vindt...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag nog aan je denken toen ik een fles melk zag. Heb vervolgens vannile vla in fles gekocht voor bij de aardbeitjes
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Laat Fles maar niet horen dat je zijn vla zo lekker vindt...
quote:
Saucy little minx, that onequote:Op zondag 15 juni 2025 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
MK doet alsof ze preuts is, maar intussen...
quote:Op zondag 15 juni 2025 15:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietik ben pure onschuld
Jij bent niet vies maar lekker.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ga jij nu ook doen alsof ik een vies meisje ben?
Straks wel met lekkere aardbeien.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Valt allemaal echt wel tegen hoor
Nu al! Vanochtend weer kei veel gepluktquote:Op zondag 15 juni 2025 16:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Straks wel met lekkere aardbeien.
Gaat lekker zo eh? Heb zelf ook al een paar handen vol geplukt.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nu al! Vanochtend weer kei veel geplukten heb al stuk of 10 stekjes staan. Moet er vanavond nog wat maken
*PROEST*quote:Op zondag 15 juni 2025 15:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jouw handen of mijn handen of kleuter handen?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat lekker zo eh? Heb zelf ook al een paar handen vol geplukt.
Laat nog eens zien dan.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Uh-huhquote:Op zondag 15 juni 2025 15:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou nou.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:
quote:
Of ijs!quote:Op zondag 15 juni 2025 17:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Je moet nooit spijt hebben van aardbeien met vanillevla.
Sowieso aardbeitjesquote:Op zondag 15 juni 2025 17:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Je moet nooit spijt hebben van aardbeien met vanillevla.
Niks kleuterhandjes. Flinke werkhanden natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jouw handen of mijn handen of kleuter handen?
Kolenschoppen!quote:Op zondag 15 juni 2025 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks kleuterhandjes. Flinke werkhanden natuurlijk.
Dat dus. Vol met Monsteraardbeien.quote:
Gohquote:Op zondag 15 juni 2025 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks kleuterhandjes. Flinke werkhanden natuurlijk.
Om aardbeien mee te plukken natuurlijk.quote:
Maar natuurlijk! Ik zou geen andere gedachtes hebben bij grote handenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Om aardbeien mee te plukken natuurlijk.
Uhuh.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Ik zou geen andere gedachtes hebben bij grote handen
Nee nee!quote:Op zondag 15 juni 2025 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Ik zou geen andere gedachtes hebben bij grote handen
Ik las monsteraambeienquote:Op zondag 15 juni 2025 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat dus. Vol met Monsteraardbeien.
Daar is zalf voor.quote:
Die hoef ik bij haar niet te zien.quote:
Die heeft ze niet hoorquote:Op zondag 15 juni 2025 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die hoef ik bij haar niet te zien.
Gewoon een jurkje aan. EHBO moet je kunnen toepassen in elk mogelijke situatie...quote:Op zondag 15 juni 2025 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb een serieus dilemma, morgen heb ik ehbo cursus. Ik wilde eigenlijk een broek aan doen want praktisch maar het wordt 24 graden en nu overweeg ik toch een jurkje aan te doen
Hoe weet jij dat?quote:
*rub rub*quote:
quote:
quote:
quote:
Whehe, goud.quote:
Know = rub.quote:
Geen last van gelukkigquote:Op zondag 15 juni 2025 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die hoef ik bij haar niet te zien.
Nou, ben blij voor je.quote:
Ehhh... hmmm...quote:Op zondag 15 juni 2025 19:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Op vakanties ontdek je nog wel eens iets. Gebergtes enzo
Ach, anders kan je altijd nog meedoen in die Kruitvat reclames.quote:
Niks, liet het even bezinken.quote:
Nee nee, ik geloof wel dat je een aambeivrije kont hebt.quote:
Wat niet dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee nee, ik geloof wel dat je een aambeivrije kont hebt.
Niks. Vind het gewoon een mooi verhaal.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2025 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks. Vind het gewoon een mooi verhaal.
Mja, hij gaf wel aan dat je geen aambeien hebt.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]In 2018 ben ik bij Barb op vakantie geweest is weinig mooi verhaal aan
Ja ik zit echt te dubben of ik naar bed ga of moeite doe om wakker te blijvenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mja, hij gaf wel aan dat je geen aambeien hebt.![]()
Wat een onderwerp ook.
Bedtijd dan? Dit gaat helemaal nergens heen, hoewel het zeer vermakelijk is.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik zit echt te dubben of ik naar bed ga of moeite doe om wakker te blijven
Ben bang dat ik dan mega vroeg weer wakker benquote:Op zondag 15 juni 2025 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bedtijd dan? Dit gaat helemaal nergens heen, hoewel het zeer vermakelijk is.
Nou, dan heb je genoeg tijd om allerlei feitjes over aambeien te zoeken.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan mega vroeg weer wakker ben
Lekker onderwerp.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dan heb je genoeg tijd om allerlei feitjes over aambeien te zoeken.
Nah nee ik ben een boek aan het lezen over familiesystemen en die wil ik eigenlijk zsm uit hebbenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dan heb je genoeg tijd om allerlei feitjes over aambeien te zoeken.
Je had geen mooie vakantie?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]In 2018 ben ik bij Barb op vakantie geweest is weinig mooi verhaal aan
Nee.quote:
Klinkt als een zwaar onderwerp.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah nee ik ben een boek aan het lezen over familiesystemen en die wil ik eigenlijk zsm uit hebben
Gelukkig maar.quote:
Truequote:
quote:
OK.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:29 schreef SemperLibertas het volgende:
Wat is een goeie relatie?
Iemand waarmee je van die zwoele zomeravonden, buiten, geheeld gehuld in het mysterie van de naderende nacht en gigantisch goede Italiaanse wijn geniet, en vervolgens onder invloed van existentiële gesprekken een zinderend erotische plaknacht beleeft? En dan vervolgens de betekenis kent van houden van? En dat alles in het hier en nu en verder?
Dat denk ik.
Hoe breekbaar dat is? Enorm.
Lijkt me belangrijker dan je niet je partner onder kotst.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Een goede relatie is juist dat je na 12 pintjes samen naar huis strompelt. Onderweg nog even stopt bij de snackbar voor een portie bittergarnituur. Dan probeert wat de liefde te bedrijven maar al snel het bier voelt klotsen in je maag en de handdoek in de ring gooit omdat je geen zin hebt met je dronken kop de kots uit je bed te moeten wassen.
Edit: verkeerde SC
quote:Op zondag 15 juni 2025 22:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Een goede relatie is juist dat je na 12 pintjes samen naar huis strompelt. Onderweg nog even stopt bij de snackbar voor een portie bittergarnituur. Dan probeert wat de liefde te bedrijven maar al snel het bier voelt klotsen in je maag en de handdoek in de ring gooit omdat je geen zin hebt met je dronken kop de kots uit je bed te moeten wassen.
Snotverquote:Op zondag 15 juni 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me belangrijker dan je niet je partner onder kotst.
Hoezo? Die kun je gewoon onder de douche zetten.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En.... single.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoezo? Die kun je gewoon onder de douche zetten.
En als je pech hebt, heb je er een die er nog op kickt ookquote:Op zondag 15 juni 2025 22:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoezo? Die kun je gewoon onder de douche zetten.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, dat zijn de konijnenoren.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En waarom lijkt het alsof je klok ballen heeft
quote:Op zondag 15 juni 2025 22:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Daar ging mijn diepzinnige analysequote:Op zondag 15 juni 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet wel. Bier drinken, bittergarnituur vreten... Dat soort dingen...quote:Op maandag 16 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar was jij de afgelopen tien jaar eigenlijk
Ja maar na het ontbijt?quote:Op maandag 16 juni 2025 12:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je weet wel. Bier drinken, bittergarnituur vreten... Dat soort dingen...
Nog meer bier en bitterballenquote:
Geil.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ondergekotst worden door een chick.
#denkeninoplossingenquote:
Zo is dat.quote:
Jaloers. Iemand nog een laptop nodig? Mooie Dell. Altijd van een oud vrouwtje geweest.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo is dat.
Collega kwam vandaag aan op werk om erachter te komen dat z'n werkstation weg was. Monitor, keyboard, muis allemaal nog daar, desktop, headset, weg. En nu? Ga op een terrasje zitten zeg ik. Dus daar zit 'ie nu. #denkeninoplossingen. Zo doen we dat
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaloers. Iemand nog een laptop nodig? Mooie Dell. Altijd van een oud vrouwtje geweest.
Eindelijkquote:
Je bent zellufquote:
Over anderhalve maand komt hier de warmtepomp. Reken maar dat we die lekker in zijn achteruit gaan zetten op dit soort dagen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
We gaan toch allemaal al naar de klote
Duurt lang.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Kom maar eens hier, dan gaat het wat sneller!quote:
Is wel zo.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Helemaal naar Hollandistan? Te lui voor. Kom jij maar hierquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom maar eens hier, dan gaat het wat sneller!
Jaloers.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heerlijk 19 graden in huis ❤️ lekker thuis werken, bijna vekansie.
#lifesgoodquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heerlijk 19 graden in huis ❤️ lekker thuis werken, bijna vekansie.
Das traditiequote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Die dude trekt wel een goedhoofd trouwens.
quote:The party starts early in the afternoon of 23 June and usually lasts until the morning of 24 June.
A tradition with roots in pagan courtship rituals is for people to hit each other either with garlic flowers or soft plastic hammers.[3]
Traditional attractions of the night include street concerts, dancing parties, bonfire jumping, eating barbecued sardines, Caldo verde and meat, drinking wine and releasing illuminated flame-propelled balloons over Porto's summer sky.[4]
Wat een volkstoeloopquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis wel echt absolute bedlam. Ik hou wel van een feestje, maar dit is...too much..
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis wel echt absolute bedlam. Ik hou wel van een feestje, maar dit is...too much..
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
"Wat heb je?"quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:52 schreef Barbusse het volgende:
Oh fuck, maandag is Festa de São João do Porto. Dat betekent 20km omrijden in een niet beschikbare taxi om na werk thuis te kunnen komen![]()
*insert ziekmelding
Jawel hoor. Maar ik hou niet van duct tape.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Werd gisteren gelokt door @:DeZwabber vanwege een opmerking over intapen, echter vond @:Moeraskat
dat niet zo'n goed idee volgens mij.
Hier Moeraskat in GC / [KSC #19013] RIP vogeltjes
Bijna de goede sc.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik hou niet van duct tape.
Hmm, ben ineens ergens anders belandquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik hou niet van duct tape.
Ik heb die fout ook een paar keer al bijna gemaakt bij het meenemen van een quote naar het volgende topic.quote:
Er zijn ergere dingen in het levenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb die fout ook een paar keer al bijna gemaakt bij het meenemen van een quote naar het volgende topic.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen in het leven
Niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen in het leven
Ik kan jouw zuurkutact niet meer serieus nemen nadat ik je irl heb leren kennen, sorryquote:
Nouhouhou.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan jouw zuurkutact niet meer serieus nemen nadat ik je irl heb leren kennen, sorryvolgens mij was ik laatst nog tegenover jouw oude huis trouwens
Te herkennen aan de hordes GenZ & Millenials?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
volgens mij was ik laatst nog tegenover jouw oude huis trouwens
Q we want you!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Te herkennen aan de hordes GenZ & Millenials?
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Lawaai makend tuig.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
De mannen denk ikquote:
Ik ontken dit.quote:
Ik hou van crosspostenquote:
Gij vuige rebel.quote:
Mag ookquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, ben ineens ergens anders beland![]()
Tape gebruik ik niet zo vaak, meestal gewoon folie omdat dat prima voldoet
Ik dacht, is een leuk garpjequote:
quote:
Jij ook hierquote:
Ja zo af en toe ff overal rondkijken of jij je wel gedraagt natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 22 juni 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo af en toe ff overal rondkijken of jij je wel gedraagt natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
DAT ZAL JE LERENquote:
quote:
Ja opaquote:
Wil je een roomboterbabbelaar?quote:
Nee, te veel suiker.quote:
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaan die dingen eigenlijk nog wel?
quote:
* Barbusse schuift roomboterbabbelaar toe..quote:
Hey Katquote:
Werther's Originals dacht ik.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bestaan die dingen eigenlijk nog wel?
Die zijn zo lekkerrrrrrrquote:Op zondag 22 juni 2025 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werther's Originals dacht ik.
Ik vind die echt zo bizar lekkerquote:Op zondag 22 juni 2025 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift roomboterbabbelaar toe..
ja heerlijk!quote:Op zondag 22 juni 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KatDie zijn lekker he jammie jammie
die boterbabbelaar, die gele ruitjes zijn ook zo lekker
Jaaa ook lekker maar dat is GEEN babbelaar. Ik herhaal, een WO is GEEEN babbelaar. Dank uquote:Op zondag 22 juni 2025 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werther's Originals dacht ik.
De dag goed door gekomen met deze warmte?quote:Op zondag 22 juni 2025 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind die echt zo bizar lekker
[..]
ja heerlijk!
Het Leven?quote:Op maandag 23 juni 2025 09:04 schreef Barbusse het volgende:
Already done with this fucking bullshit...
Brb, ik ga m'n maandarghochtendkoffie even Iers makenquote:
Met dit typwerk zeker doen.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Brb, ik ga m'n maandarghochtendkoffie even Iers maken
Morguhquote:
Dotjequote:
Mijn prachtige Freudiaanse typo niet herkennenquote:Op maandag 23 juni 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met dit typwerk zeker doen.
Ik ben daar te helder voor denk ik.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn prachtige Freudiaanse typo niet herkennen
Heldere mensenquote:Op maandag 23 juni 2025 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben daar te helder voor denk ik.
Maantjequote:
ZE PAKKEN ALLES VAN ONS AF!quote:Op maandag 23 juni 2025 19:06 schreef Barbusse het volgende:
Night drinking restrictions coming in
Je mag ook niks meer tegenwoordig
quote:
Buurmeisjequote:
Nu je het zegt...er is hier toch niemandquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu je het zegt...er is hier toch niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |