Bah.quote:
Als het regent gewoon buiten laten staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:04 schreef Samzz het volgende:
Mijn auto moet nodig door de wasstraat, maar ik heb geen zin.
Onder de streep wordt ie daar niet schoner van. Enkel natter.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het regent gewoon buiten laten staan.
Toch even door de natte appel heen bijten!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onder de streep wordt ie daar niet schoner van. Enkel natter.
Heeeeerlijkquote:
Ik moet me scheren. Ook geen zin in.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:04 schreef Samzz het volgende:
Mijn auto moet nodig door de wasstraat, maar ik heb geen zin.
A CURSE UPON YE.quote:
Doen! Hop! Glad die benen!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet me scheren. Ook geen zin in.
Alweer? Achter aansluiten en op je beurt wachtenquote:
Ik stap over iedereen heenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alweer? Achter aansluiten en op je beurt wachten
Martini, dan maar?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't mind if I do with youquote:
Moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had je ook maar een vak moeten leren.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
Allemaal mensen die tijd hebben om te fokken onder werktijd en ik. Ik moet echt werken fml
Fak?quote:
Arm beestjequote:Op woensdag 11 juni 2025 10:12 schreef STING het volgende:
De ochtend loopt wat anders dan geplanned, een gewonde Bonte specht kuiken van de straat gehaald en nu al een tijdje op de dierenambulance aan het wachten.
Verdien je zo je geld ja?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik heb niet zomaar een studieschuld waar ik voor krom moet liggen
quote:
Scheelt weer 0.01s bij wielrennen!quote:
Flexilegs.quote:
Welke os kan ons iets leren? Bush Bush Bush Bush En een fietsband repareren?.......quote:
Jouw auto stond vanochtend voor mijquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Welke os kan ons iets leren? Bush Bush Bush Bush En een fietsband repareren?.......
Jij was ook in Almelo?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jouw auto stond vanochtend voor mij
Top Ossquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Welke os kan ons iets leren? Bush Bush Bush Bush En een fietsband repareren?.......
Gewoon chillen in de zon, ja toch?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:42 schreef DrMarten het volgende:
Ik word zo verschrikkelijk lui van dit weer. Nog erger dan normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |