Hij houdt van aandacht, als een groot kind... Als je een camera op hem richt, gaat ie een act opvoeren. Dit keer een 'Maarten van Rossem basht vegans'-imitatie. Ik nomineer hem voor de jury-stoel in de Slimste Mensquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
Mark en zijn zelfreflectie: " Die kikkererwten vind ik altijd een feest." En hij houdt niet van toneelspelletjes, en mea culpa..
Omdat hij weet dat hij daarmee scoort bij Vickie. Plus omdat hij waarschijnlijk in zijn hele kakkers-cocon-leventje nog nooit iemand van de Antillen is tegen gekomen. Het enige wat je dan hebt, is je sneue vooroordeeltjesquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
Sorry hoor, ben hypergevoelig misschien voor ingebakt rascisme, maar Maurits die zich het betaald georganiseerd hulpje van Victor vindt zeg op een gegeven moment: "Behalve bij die Antillianen, dat wist ik niet zeker." Waarom zegt hij niet gewoon: 'Behalve bij Chris en Faissel." ?
Gotsamme wat krijg ik een hekel aan die piepende nepkakker.
Faisal had het excuus dat er maar 200 euro op de tankpas stond. Ja, en dan houdt het op natuurlijk. Want een beetje tanken kost tegenwoordig al gauw rond de 500 a 600 euroquote:Op donderdag 12 juni 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat werd ontkracht volgens mij. Die twee tantes hadden het erover, maar ik weet het allemaal niet zeker.
Minder dan 200.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Faisal had het excuus dat er maar 200 euro op de tankpas stond. Ja, en dan houdt het op natuurlijk. Want een beetje tanken kost tegenwoordig al gauw rond de 500 a 600 euro![]()
Zelfs Chris stond versteld van deze smoes van zijn pa..
Kijk, dat wist ik niet, mij bad en thx. Was wel handig als Harm dat even aan de kijker had uitgelegd, maar ok.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef Elleska het volgende:
[..]
Minder dan 200.
Bij de onbemande pomp wordt er voor het tanken een bedrag gereserveerd tussen de 100 en 200euro. Als er niet genoeg de rekening staat kan je niet tanken.
Terechte vraag. Maar volgens mij had ie die bus voor een maand gehuurd en misschien is die maand nu voorbij en was zijn bussiness plan toch niet zo rendabel...quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:56 schreef Elleska het volgende:
Ik heb gemist waarom Faisel zijn eigen huurbus niet meer heeft. was dat toch te duur??
Elk jaar weer gedoe met die gedeelde bakwagen maar dat onderdeel van het spel vind ik wel leuk.
Ik heb vooral dat ik zijn stem heel irritant vind. Weet niet of dat in het begin ook zo was of dat het door mijn irritatie komt of dat hij gewoon irritanter is gaan pratenquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
Sorry hoor, ben hypergevoelig misschien voor ingebakt rascisme, maar Maurits die zich het betaald georganiseerd hulpje van Victor vindt zeg op een gegeven moment: "Behalve bij die Antillianen, dat wist ik niet zeker." Waarom zegt hij niet gewoon: 'Behalve bij Chris en Faissel." ?
Gotsamme wat krijg ik een hekel aan die piepende nepkakker.
Nee, was altijd al wel een beetje zo, maar in het begin leek het meer op droge humor.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:16 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat ik zijn stem heel irritant vind. Weet niet of dat in het begin ook zo was of dat het door mijn irritatie komt of dat hij gewoon irritanter is gaan praten![]()
Ze zijn kneuterig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
En die kluszussen ... met dat recht van overpad
Ik word hier wel zuur van
Volgens mij wel... al ben ik heel benieuwd wat we de komende weken dan te zien gaan krijgen. Er is alleen nog het gezamenlijke appartement...quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Is vanavond de oplevering van de woonkamer?
De hal, gemeenschappelijke ruimtes (moesten ze vorige keer ook gezamenlijk doen), alles wat niet is gehaald inhalen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij wel... al ben ik heel benieuwd wat we de komende weken dan te zien gaan krijgen. Er is alleen nog het gezamenlijke appartement...
En de keuken!quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij wel... al ben ik heel benieuwd wat we de komende weken dan te zien gaan krijgen. Er is alleen nog het gezamenlijke appartement...
Over dat inhalen, hoe doen Knabbel en Babbel dat?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:38 schreef NedKelly het volgende:
[..]
De hal, gemeenschappelijke ruimtes (moesten ze vorige keer ook gezamenlijk doen), alles wat niet is gehaald inhalen.
Misschien nog één keer…quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
O ja!Mooi, dat is dan toch nog iets gelukkig.
Ik was al bang dat we een hele week naar Hamertje Tik zouden moeten kijken
Nou, dat kan ik nog wel aan. Ben benieuwd of ze dan weer zo vervelend doenquote:
Oplevering is toch altijd op vrijdag?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Is vanavond de oplevering van de woonkamer?
Eén keer was het op een maandag dacht ik. Maar in het voorstukje werd er niets over gezegd gister.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oplevering is toch altijd op vrijdag?
Kloptquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eén keer was het op een maandag dacht ik. Maar in het voorstukje werd er niets over gezegd gister.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond ook want het wordt een slagveld denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |