In zijn eerste ambtstermijn waren er ook wekenlang rellen, en werd zelfs een deel van de binnenstad van Portland tot autonoom gebied verklaart.quote:
Ik zou onmiddellijk omdraaien en weer naar huis gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:12 schreef Basp1 het volgende:
Waarbij het natuurlijk bizar te noemen is dat er in dat land zulke extreem lange wachtrijen zijn om te kunnen stemmen dat mensen water uit moeten delen..![]()
Kun iemand zich voorstellen dat je hier uren moet wachten om je stem te kunnen uitbrengen..
Dat willen de mensen die in je een lange rij laten staan inderdaad bereiken. Lijkt me niet dat je zulke mensen wil laten winnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou onmiddellijk omdraaien en weer naar huis gaan.
Doei, ik probeer het over 4 jaar nog wel een keer.
Ik zou het dan weer bijzonder vinden dat als ze op zijn Russisch gewoon een heleboel mensen in busjes stoppen, die dan verdwijnen, als niemand daar tegen in opstand zou komen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:36 schreef Coco het volgende:
Toch bijzonder hoeveel mensen hier de rellen goedpraten.
Hebben ze van de Taco in het Witte Huis. Die noemde de rellen van 6 januari "a day of love".quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:36 schreef Coco het volgende:
Toch bijzonder hoeveel mensen hier de rellen goedpraten.
Had ook wel wat weg van Woodstock.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:55 schreef Komondeja het volgende:
[..]
Hebben ze van de Taco in het Witte Huis. Die noemde de rellen van 6 januari "a day of love".
https://www.cbsnews.com/news/jan-6-officers-los-angeles-protests/
Dat constante links vs. rechts begint ook wel wat vermoeiend te worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ha de rechts egoïstisch inborst waarbij universele mensenrechten als een links woke idioten hobby geframed moet worden kon hier natuurlijk ook niet ontbreken..
Dat speelt helemaal niet in nederland.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar onschuldige, hardwerkende mensen die, net als vrouwen en kinderen' tegen de grond worden geslagen en naar gevangenissen moeten in een vreemd land, dat vind je dan weer te ver gaan, maar de digitale euro...
Snollebollekes verbiedenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat constante links vs. rechts begint ook wel wat vermoeiend te worden.
Dat is het probleem met fragmenten vs hele video.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:42 schreef Nober het volgende:
Waarom ontkent ze het?
[ x ]
https://x.com/nicksortor/status/1932447952938967302
Good Samaritan (law).quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar wat hebben wij hier nou te maken met Palestijnen of mensen in de VS die worden neergeslagen omdat ze domme dingen doen?
Je kunt je ook afvragen wat de Palestijnen te maken hebben met de huidige protesten in de VS, maar binnen radicaal links en progressieve kringen is het dogma dat 'all forms of oppression are connected'. Zie bijvoorbeeld ook wat de dochter van Ilhan Omar op de socials deelt:quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat speelt helemaal niet in nederland.
De digitale euro wel, daar is op het eerste gezicht niks mis mee. Ligt eraan hoe dat wordt ingevoerd en hoezeer cash wordt afgeschaft.
Maar wat hebben wij hier nou te maken met Palestijnen of mensen in de VS die worden neergeslagen omdat ze domme dingen doen?
Tja, voor men het weet lopen de rellen weer dusdanig uit de hand zoals in de zomer 2020, dan zit men met een schade van vele honderden miljoenen meer.quote:
Los Angeles kan het prima zelf aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, voor men het weet lopen de rellen weer dusdanig uit de hand zoals in de zomer 2020, dan zit men met een schade van vele honderden miljoenen meer.
Het is al eerder gebleken dat vele steden het niet zelf aankunnen en er eigenlijk ook min of meer niets tegen doen onder het mom van ach, deëscaleren, laat maar uitrazen. Maar dat is niet hoe het zou moeten werken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Los Angeles kan het prima zelf aan.
Dit is gewoon geldverspilling.
LA kan het prima zelf aan. Die hebben zelf politie genoeg en kunnen uit de hele staat bijstand aanvragen als het nodig is. Ze hebben ruim 2x meer inwoners dan Nederland in Californië, het is geen provincie met een paar veldwachters.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is al eerder gebleken dat vele steden het niet zelf aankunnen en er eigenlijk ook min of meer niets tegen doen onder het mom van ach, deëscaleren, laat maar uitrazen. Maar dat is niet hoe het zou moeten werken.
Dit soort rellen dienen met harde hand genadeloos te worden aangepakt zodat niemand het meer in zijn hoofd haalt om winkels in brand te steken of te plunderen of van een viaduct politieagenten te bekogelen met stukken steen.
Toen is dan ook door sommige steden hulp gevraagd (!) van de national guard.quote:In de zomer van 2020 zouden sommige steden het ook wel zelf oplossen, niets bleek minder waar en dus moesten op een gegeven moment bewapende mensen zelf maar winkels gaan beschermen.
Ik zou graag zien dat ze die palestina vlag verbieden, ook hier is het louter uitschot wat ermee loopt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen wat de Palestijnen te maken hebben met de huidige protesten in de VS, maar binnen radicaal links en progressieve kringen is het dogma dat 'all forms of oppression are connected'. Zie bijvoorbeeld ook wat de dochter van Ilhan Omar op de socials deelt:
[ afbeelding ]
Alles is dus met elkaar gelinkt en dus kun je rellen tegen ICE met een Palestijnse vlag in je hand.
Ik vermoed dat dat in strijd met het 1e amendement zal zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat ze die palestina vlag verbieden, ook hier is het louter uitschot wat ermee loopt.
ja moeten ze nog harder tegen optredenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat in strijd met het 1e amendement zal zijn.
Dit kan bijvoorbeeld ook in de vs:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:55 schreef Komondeja het volgende:
[..]
Hebben ze van de Taco in het Witte Huis. Die noemde de rellen van 6 januari "a day of love".
https://www.cbsnews.com/news/jan-6-officers-los-angeles-protests/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |