Ik weet wel dat er Republikeinse staten zijn waar ze flesjes water wel zo enorm gevaarlijk vinden dat je ze niet uit mag delen aan mensen die in de hitte in de rij staan te wachten om te kunnen stemmen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:39 schreef Monolith het volgende:
Oordopjes, gasmaskers en flesjes water leveren, levensgevaarlijk!
Net als in Nl.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Omdat die bevolkingen nogal hard geschopt worden, met volle steun van de VS?
Nee, ze willen gewoon hun steun betuigen. Veel meer kun je er niet aan doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net als in Nl.
Die Palestijnen hebben het hier zo moeilijk.
Snel breek alles af in een mooi uni gebouw!
Ik heb daar geen begrip voor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:53 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, ze willen gewoon hun steun betuigen. Veel meer kun je er niet aan doen.
Het begint zich nu wel flink uit te breiden zo.quote:
Ha de rechts egoïstisch inborst waarbij universele mensenrechten als een links woke idioten hobby geframed moet worden kon hier natuurlijk ook niet ontbreken..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb daar geen begrip voor.
Er is hier ook vanalles te klagen. Maar dan gaan usefull idiots voor Palestijnen lopen. Bv hier in de EU.
Terwijl er prima demo’s zouden kunnen zijn tegen dingen die ons gelijk aangaan zoals de digitale euro.
Als men daarvoor de straat opgaat heb ik alle begrip.
Dit is slechts het begin van iets veel groters: : https://indivisible.org.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het begint zich nu wel flink uit te breiden zo.
Waarom zou je 'de straat op gaan' vanwege de introductie van de digitale Euro?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Terwijl er prima demo’s zouden kunnen zijn tegen dingen die ons gelijk aangaan zoals de digitale euro.
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom zou je 'de straat op gaan' vanwege de introductie van de digitale Euro?
Als je daar geen behoefte aan hebt dan neem je toch gewoon geen digitale Euro's. Ik ben ook geen fan van de Libelle. Daarom schaf ik dat blad niet aan. Niemand verplicht je die dingen aan te schaffen.
Maar onschuldige, hardwerkende mensen die, net als vrouwen en kinderen' tegen de grond worden geslagen en naar gevangenissen moeten in een vreemd land, dat vind je dan weer te ver gaan, maar de digitale euro...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb daar geen begrip voor.
Er is hier ook vanalles te klagen. Maar dan gaan usefull idiots voor Palestijnen lopen. Bv hier in de EU.
Die mag je vervolgens wel een miljoen Dollar aanbieden als ze op een specifieke partij stemmen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er Republikeinse staten zijn waar ze flesjes water wel zo enorm gevaarlijk vinden dat je ze niet uit mag delen aan mensen die in de hitte in de rij staan te wachten om te kunnen stemmen.
Heh, is dat geen cannabiswinkel?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:17 schreef Ali_boo het volgende:
Geen rel is compleet zonder plunderingen
[ x ]
Uiteraard straks ook in Nederland, Amsterdam waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
En zo'n figuur die keihard in het Engels simpele rijmpjes door een megafoon krijst zodat iedereen ze braaf kan opdreunen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:31 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Uiteraard straks ook in Nederland, Amsterdam waarschijnlijk.
Met borden als "FUCK ICE"
Want wij moeten natuurlijk ook mee doen!
In het Engelsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
En zo'n figuur die keihard in het Engels simpele rijmpjes door een megafoon krijst zodat iedereen ze braaf kan opdreunen.
In het Nederlands verstaat 50% van het publiek het niet en dat doet het ook slecht op de internationale socials.quote:
In Amsterdam wel, ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
In het Nederlands verstaat 50% van het publiek het niet en dat doet het ook slecht op de internationale socials.
Een mooie kans dit keihard aanpakken als men weer gaat rellen en die antifa groeperingen ook even op te rollen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
En op dit soort tuig dan de Nationale Garde afsturen is een 'provocatie'. Clownesk weer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:17 schreef Ali_boo het volgende:
Geen rel is compleet zonder plunderingen
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |