die advocaat van Promes is op zijn achterhoofd gevallen ofzo dat hij dit serieus overweegt om dit bij de rechtbank neer te leggen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Omdat de advocaat van Promes dit verzoek aan het hof gedaan heeft en er vandaag een proforma zitting was voor het hoger beroep. Daar worden dit type verzoeken normaal behandeld. Dus niets bijzonders.
Hij zal ongetwijfeld tegen zijn cliënt gezegd hebben dat dit verzoek weinig kans van slagen had. Als de cliënt toch door wil zetten, wordt het verzoek ingediend.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die advocaat van Promes is op zijn achterhoofd gevallen ofzo dat hij dit serieus overweegt om dit bij de rechtbank neer te leggen?
iedereen weet toch dat dit een kansloos verzoek is
Wat denk je zelf? Dat ik niet weet hoe het juridische werkt en ik niet weet hoe een advocaat in dit geval moet acteren?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld tegen zijn cliënt gezegd hebben dat dit verzoek weinig kans van slagen had. Als de cliënt toch door wil zetten, wordt het verzoek ingediend.
Deze act weerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Dat ik niet weet hoe het juridische werkt en ik niet weet hoe een advocaat in dit geval moet acteren?
ik ken alle 11 boeken uit mijn hoofd
Dat.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:38 schreef Kriegel het volgende:
"Hij heeft nog maar twee jaar om zijn brood te verdienen voor de rest van z'n leven!"![]()
![]()
Bitch please. De rest van Nederland moet door tot 67 maar meneer de voetballer is met 35 spontaan melaats.
Gewoon burgers flippen met je lbo harses.
Hij is nog niet hierquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:52 schreef Qarrad het volgende:
https://www.ad.nl/sport/q(...)g-in-dubai~a8405107/
Ladies and gentlemen, we've got him
quote:
2 soonquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:12 schreef TornadoDK het volgende:
Gelijk het vliegtuig in naar Nederland, wellicht heeft air India nog plek.
Klopt, dat wordt nog even wachten, maar een vorige keer dat de VAE samenwerkte met Nederland ging het erg soepel.quote:
quote:Volgens de advocaat van Promes wil zijn cliënt heel graag naar Nederland. „Hij wil tekst en uitleg geven, maar hij wil ook zijn professionele voetbalcarrière voortzetten.” Volgens de advocaat heeft Promes momenteel ‘meerdere aanbiedingen van clubs ‘binnen en buiten Nederland’, maar een nadere toelichting kan hij niet geven.
Laat hem daar maar lekker verkracht worden door Paki's en Indianen. Hier mag je toch alles in de bakquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:12 schreef TornadoDK het volgende:
Niet iedereen heeft aan Harvard kunnen studeren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:59 schreef GGMM het volgende:
Sinds de TT van Klaas zijn dingen opeens hard gegaan.
Het is duidelijk wie hier heel veel invloed heeft
Leuke grap hoor! Maar hij doelt op een zojuist neergestort vliegtuig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat hem daar maar lekker verkracht worden door Paki's en Indianen. Hier mag je toch alles in de bak
nou nou nouquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:12 schreef TornadoDK het volgende:
Alle elf boeken gelezen dan maak je impact.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:59 schreef GGMM het volgende:
Sinds de TT van Klaas zijn dingen opeens hard gegaan.
Het is duidelijk wie hier heel veel invloed heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |