abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217895482

quote:
AMSTERDAM - Ajax-aanvaller Quincy Promes is vanochtend door de politie gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij een ernstige steekpartij. Die vond eind juli plaats in een loods in Abcoude. Een familielid raakte zwaargewond en liep onder anderen zeer ernstig knieletsel op.

Promes wordt verdacht van mishandeling met zwaar lichamelijk letsel tot gevolg, een delict waar maximaal vier jaar gevangenisstraf op staat.

De arrestatie is zondagochtend bevestigd door politiewoordvoerder Jelmer Geerds. Promes is direct na de arrestatie in verzekering gesteld en zit in de cel. In verzekering wil zeggen dat hij maximaal drie dagen in de cel moet blijven. Daarna kan de voorlopige hechtenis nog eens worden verlengd.

De politie bevestigt alleen dat een 28-jarige Amsterdammer is aangehouden voor het steekincident en wil niets zeggen over de achtergrond van de verdachte.

Familiefeest
Eind juli gaf de aanvaller van Ajax en Oranje een groot familiefeest in een loods van zijn eigen bedrijf in Abcoude. Tijdens het feest kreeg hij om onduidelijke redenen hevige ruzie met een familielid. Hij zou hem toen hebben gestoken met een mes en het slachtoffer raakte flink gewond. Omstanders kwamen meteen tussen het slachtoffer en Promes en hebben volgens getuigen erger kunnen voorkomen. De man deed een maand geleden aangifte van de steekpartij.

Het is onduidelijk waarom Promes niet eerder werd opgepakt. De politie ontkent dat is rekening gehouden met het speelschema van Ajax. „We hoorden pas een maand geleden van het incident. Daarna is een onderzoek gestart en dat heeft vanochtend tot een arrestatie geleid”, aldus Geerds.

Promes kwam in 2019 van Sevilla FC naar Ajax, dat vijftien miljoen euro voor hem betaalde. Eerder kwam hij uit voor Spartak Moskou, Go Ahead Eagles en FC Twente. Promes debuteerde in 2014 in het Nederlands elftal.
https://www.telegraaf.nl/(...)akt-voor-steekpartij
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Forum Admin maandag 9 juni 2025 @ 18:27:31 #2
35723 crew  GGMM
pi_217895494
Deze TT is heel anders dan die mafketel die de vorige TT had bedacht

Goed werk Klaas
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_217895498
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  maandag 9 juni 2025 @ 18:35:38 #4
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217895568
Verstandige jongen die niet ver meer gaat komen.
pi_217895671
zIJN ADVOCAAT spreekt nu op rtl 4

krankzinnig
pi_217895710
Promes met zijn AUG:

pi_217895835
Alles hoog, alles hoog. Juwelier Knoef
pi_217896005
Ik denk eigenlijk dat de straf van Promes nog hoger zal uitvallen als hij in hoger beroep zal gaan omdat hij willens en wetens zijn straf weigert uit te zitten en nu ook nog is op de internationale opsporingslijst staat

Dat is allemaal niet zo slim van hem

Nu denkt hij ook nog is een dealtje te kunnen sluiten om zijn carrière voort te kunnen zetten

De man is echt compleet gestoord

Hoe durf je dit zo te gaan stellen?
pi_217896089
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de straf van Promes nog hoger zal uitvallen als hij in hoger beroep zal gaan omdat hij willens en wetens zijn straf weigert uit te zitten en nu ook nog is op de internationale opsporingslijst staat

Dat is allemaal niet zo slim van hem

Nu denkt hij ook nog is een dealtje te kunnen sluiten om zijn carrière voort te kunnen zetten

De man is echt compleet gestoord

Hoe durf je dit zo te gaan stellen?
Niet gestoken is altijd mis.
  maandag 9 juni 2025 @ 19:34:07 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217896117
RTL Boulevard spreekt exclusief met Quincy Promes in special: 'Ik wil terug naar Nederland': https://www.rtl.nl/boulev(...)terug-naar-nederland
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 juni 2025 @ 08:31:06 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_217899145
Quincy Promes wil spoedig terugkeren naar Nederland, om zo met justitie tot een oplossing te komen wat betreft zijn nog openstaande gevangenisstraf van ruim zeven jaar. Valentijn Driessen heeft geen medelijden met de 33-jarige aanvaller en velt een hard oordeel in zijn column voor De Telegraaf van dinsdag.

Driessen rept over een 'lachwekkend jankverhaal' van Promes maandag bij RTL Boulevard. ''Jarenlang trok de voormalig international een lange neus naar Nederland en het justitieapparaat. Als verdachte kwam hij niet opdagen en verschool zich in Rusland'', brengt de chef voetbal van de krant in herinnering.

''Na zijn veroordeling tot 7,5 jaar gevangenisstraf voor het neersteken van zijn neef en betrokkenheid bij grootschalige cocaïnehandel werd zijn paspoort ingenomen toen hij Dubai in maart 2024 wilde verlaten'', voegt de hogelijk verbaasde Driessen daaraan toe.

Promes mocht ondanks een uitleveringsverzoek van Nederland in Dubai blijven en deed volgens Driessen uitgebreid verslag van 'hoe hij de geneugten van het leven tot zich nam'. ''Hij deelde dit met foto’s, filmpjes en muzieknummertjes op zijn sociale mediakanalen. Vrienden als Memphis Depay en Hakim Ziyech deden op bezoek in Dubai leuk mee met het opsteken van een dikke middelvinger.''

De aanvaller wil bij terugkeer in Nederland niet worden gearresteerd en vrij kunnen blijven reizen. Driessen heeft daar totaal geen boodschap aan. ''Om zijn zakken zo nog even verder te vullen. Nadien wil hij z’n eventueel opgelegde gevangenisstraf – er loopt een hoger beroep – uitzitten.''

Justitie mag nooit meegaan in de wens van Promes, zo luidt het oordeel. ''Het zou getuigen van meten met twee maten – een taxichauffeur moet ook zitten – en een belediging zijn voor ieders rechtsgevoel.''

Driessen komt tot slot tot een harde conclusie over de situatie rondom Promes. ''Zolang Promes als veroordeelde zijn straf niet heeft uitgezeten, moet hij sowieso niet welkom zijn in het Nederlandse profvoetbal.''

https://www.voetbalzone.n(...)/blt3400191389b4b571

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217899299
Wat een geit. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 09:27:51 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217899481
quote:
6s.gif Op maandag 9 juni 2025 19:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
RTL Boulevard spreekt exclusief met Quincy Promes in special: 'Ik wil terug naar Nederland': https://www.rtl.nl/boulev(...)terug-naar-nederland
Play stupid games, win stupid prizes.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217900075
Hij mag in zijn handen klappen dat hij slechts 7 jaar moet zitten.
Het gaat om 1350 kilo cocaïne.

In Peru en Colombia zit je al respectievelijk 8 tot 12 jaar als je respectievelijk 8 tot 10 kilo bij je hebt.

Bij zulke grote hoeveelheden als Promes ga je al gauw voor 25-30 jaar.

Idioot lage straffen hier.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217900113
Arme jongen…

quote:
"Ik heb vaak het gevoel dat ik verkeerd begrepen word. Mijn kant van het verhaal moet gehoord worden en gerespecteerd worden".

“Ik ben bezig om zo positief mogelijk te zijn. Niet alles wat ik doe is een middelvinger naar Nederland. Ik merk heel erg aan de reacties en kritiek die ik krijg dat ik heel erg onbegrepen wordt of verkeerd wordt opgevat."
Wat is de wereld toch oneerlijk.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217900272
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 10:54 schreef StateOfMind het volgende:

In Peru en Colombia zit je al respectievelijk 8 tot 12 jaar als je respectievelijk 8 tot 10 kilo bij je hebt.

En in Indonesië?
pi_217900291
Gewoon een lieve jongen
pi_217900299
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 10:54 schreef StateOfMind het volgende:

Nederland heeft de hoogste straffen van Europa
pi_217900304
De enige reden dat Promes dit nu wil is omdat ie waarschijnlijk in geldnood zit. Geen contract, op alles ligt zowat beslag.... laat deze opportunist maar mooi brommen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217900630
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:21 schreef augurk2025 het volgende:

[..]
Nederland heeft de hoogste straffen van Europa
Het vergrijp moet ook bepalend zijn wat mij betreft. Ik vind poging tot doodslag/moord nog weer wat anders dan cocaïnehandel o.i.d.

Zo vind ik het bijvoorbeeld absurd dat de moordenaar van Pim Fortuyn nu gewoon vrij in Nederland kan/mag wonen. Compleet ridicuul dat je iemand dwars door zijn kop schiet, het leven van diegene (en indirect het leven van veel andere mensen) compleet verwoest en vervolgens na iets minder dan 20 jaar gewoon in een eigen huisje in Gelderland mag wonen alsof er niks gebeurd is. Dat is dus schijnbaar de kostprijs van een menselijk leven.

Wat ik dan ook weer totaal absurd vind is een land als Myanmar; waar je met 5 gram cocaïne 10 jaar vast moet zitten. Dat is weer de andere kant.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 12:46:12 #21
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_217900902
het gaat quincy om de do, hij zit krap en leeftijd betekent geen lange carrière meer dus hij wil nogb even money maken en dan pas zitten, die club in dubai uit 2e divisie betaalt hem een hongerloon aangezien hij geen enkel alternatief had om ergens anders te tekenen gezien hij niet eens het land uit mag en altijd kan worden opgepakt/uitgeleverd
enkelband
  dinsdag 10 juni 2025 @ 13:10:46 #22
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217901097
quote:
"Ik heb vaak het gevoel dat ik verkeerd begrepen word. Mijn kant van het verhaal moet gehoord worden en gerespecteerd worden".
Ik heb gevoel dat deze jongen zelf verkeerd begrijpt dat niemand meer iets moet voor hem.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 13:13:00 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217901115
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 12:12 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het vergrijp moet ook bepalend zijn wat mij betreft. Ik vind poging tot doodslag/moord nog weer wat anders dan cocaïnehandel o.i.d.

Zo vind ik het bijvoorbeeld absurd dat de moordenaar van Pim Fortuyn nu gewoon vrij in Nederland kan/mag wonen. Compleet ridicuul dat je iemand dwars door zijn kop schiet, het leven van diegene (en indirect het leven van veel andere mensen) compleet verwoest en vervolgens na iets minder dan 20 jaar gewoon in een eigen huisje in Gelderland mag wonen alsof er niks gebeurd is. Dat is dus schijnbaar de kostprijs van een menselijk leven.
Dat verandert toch ook constant, een Volkert in 2025 krijgt gewoon levenslang.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217901135
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 12:12 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Wat ik dan ook weer totaal absurd vind is een land als Myanmar; waar je met 5 gram cocaïne 10 jaar vast moet zitten. Dat is weer de andere kant.
Volkert had 18 jaar gekregen en is na 11 jaar al vrijgekomen.
Toen gold die 2/3 regeling nog.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 13:58:30 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217901451
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 13:10 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb gevoel dat deze jongen zelf verkeerd begrijpt dat niemand meer iets moet voor hem.
Zit in een bubbel waar hij te weinig Nee hoort.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217901490
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 13:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Zit in een bubbel waar hij te weinig Nee hoort.
Vanmiddag gaat daar bij het hof waarschijnlijk verandering in komen :D
pi_217903580
twitter

Mes
Steek
Pijn
  dinsdag 10 juni 2025 @ 18:09:02 #28
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217903878
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 17:41 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Mes
Steek
Pijn
Erg jammer, ik had graag een keer een voorlichting bijgewoond van Quincy.
pi_217904222
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:09 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Erg jammer, ik had graag een keer een voorlichting bijgewoond van Quincy.
Er zijn nog online sessies.
pi_217904313
Ik snap niet dat het openbaar ministerie en het gerechtshof op dit debiele verzoek gaat reageren

alsof dit enige kans van slagen had
pi_217904470
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap niet dat het openbaar ministerie en het gerechtshof op dit debiele verzoek gaat reageren

alsof dit enige kans van slagen had
Omdat de advocaat van Promes dit verzoek aan het hof gedaan heeft en er vandaag een proforma zitting was voor het hoger beroep. Daar worden dit type verzoeken normaal behandeld. Dus niets bijzonders.
pi_217904744
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:19 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Omdat de advocaat van Promes dit verzoek aan het hof gedaan heeft en er vandaag een proforma zitting was voor het hoger beroep. Daar worden dit type verzoeken normaal behandeld. Dus niets bijzonders.
die advocaat van Promes is op zijn achterhoofd gevallen ofzo dat hij dit serieus overweegt om dit bij de rechtbank neer te leggen?

iedereen weet toch dat dit een kansloos verzoek is
pi_217905000
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
die advocaat van Promes is op zijn achterhoofd gevallen ofzo dat hij dit serieus overweegt om dit bij de rechtbank neer te leggen?

iedereen weet toch dat dit een kansloos verzoek is
Hij zal ongetwijfeld tegen zijn cliënt gezegd hebben dat dit verzoek weinig kans van slagen had. Als de cliënt toch door wil zetten, wordt het verzoek ingediend.
pi_217905206
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 20:23 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Hij zal ongetwijfeld tegen zijn cliënt gezegd hebben dat dit verzoek weinig kans van slagen had. Als de cliënt toch door wil zetten, wordt het verzoek ingediend.
Wat denk je zelf? Dat ik niet weet hoe het juridische werkt en ik niet weet hoe een advocaat in dit geval moet acteren?

ik ken alle 11 boeken uit mijn hoofd
pi_217905793
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 20:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Wat denk je zelf? Dat ik niet weet hoe het juridische werkt en ik niet weet hoe een advocaat in dit geval moet acteren?

ik ken alle 11 boeken uit mijn hoofd
Deze act weer _O-
No bitch to me
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:38:56 #36
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_217905877
"Hij heeft nog maar twee jaar om zijn brood te verdienen voor de rest van z'n leven!"

:') :') :')

Bitch please, de rest van Nederland moet door tot 67 maar meneer de voetballer is met 35 spontaan melaats.

Gewoon burgers flippen met je lbo harses.

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 10% gewijzigd door Kriegel op 10-06-2025 22:47:19 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_217905994
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 21:38 schreef Kriegel het volgende:
"Hij heeft nog maar twee jaar om zijn brood te verdienen voor de rest van z'n leven!"

:') :') :')

Bitch please. De rest van Nederland moet door tot 67 maar meneer de voetballer is met 35 spontaan melaats.

Gewoon burgers flippen met je lbo harses.
Dat.
If you can't do the time, don't do the crime.

Dan heb je al een buitenkans om een dikbetaalde profvoetballer te zijn die miljoenen verdient, waar je de rest van je leven van kunt genieten in luxe, ga je nóg de criminaliteit in voor nog meer geld 8)7
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')