Omdat ik zelf Tesla ook bijhoud, dus het is irritant als je het grootste deel van de posts over moet slaan en ik heb medelijden met @Wantie, die het nu allemaal over zich heen krijgt. @epicbeardman is ook altijd lyrisch over Tesla/Musk, maar daar is nog gewoon mee te praten. Daar stoor ik me niet aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Dan snap ik niet geheel waarom je het hier nu aankaart. Nofi overigens, zouden meer users moeten doen. Elkaar negeren that is.
Ik vraag om een bron als ik weet of zeer ernstig vermoed dat het niet klopt. Zoals recent met jouw opmerking hoe onveilig FSD wel niet is. Ik heb opgezocht hoeveel doden worden toegerekend aan FSD.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Jij vraagt altijd om een bron en keurt alles af wat niet heel positief is over Tesla. Dus ik negeer je in dat topic, wat het geruzie met de helft heeft verminderd.
Als je die discussie nou in dat topic laat, hoef ik je niet ook hier te negeren.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vraag om een bron als ik weet of zeer ernstig vermoed dat het niet klopt. Zoals recent met jouw opmerking hoe onveilig FSD wel niet is. Ik heb opgezocht hoeveel doden worden toegerekend aan FSD.
Het zijn er 2 (doden, verdeeld over 2 incidenten).
Over alle jaren samen (5).
Alle landen samen.
En het gaat niet om door FSD, maar ongevallen waar doden vielen waarbij FSD aan stond.
Ik vind het gewoon wel zo prettig als men het houdt bij de feiten en niet steevast maar wat roept.
Verder heb ik geen problemen met klachten over Tesla. Wel als ze overduidelijk verzonnen zijn (zoals die auto die over de kop geslagen was, waarbij je aan de hand van de beelden al kon zien dat die op dat moment niet op AP of FSD stond).
Hoe dan ook: ik denk dat het onderwerp zijn beste tijd wel gehad heeft. En als elkaar negeren de oplossing is volgens jou, dan ben je het daar dus wel mee eens.
Jij hebt hier het balletje zelf opgeworpen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als je die discussie nou in dat topic laat, hoef ik je niet ook hier te negeren.
Nogmaals het verzoek om dit te wijzigen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:35 schreef rutger05 het volgende:
NWS / Mevrouw Blokker bereikt minnelijke oplossing met stiefzoons miljarden
Wil een mod de TT veranderen van 'stiefzoons' naar 'adoptiezonen' of 'zonen'.
Donequote:Op donderdag 3 juli 2025 19:01 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nogmaals het verzoek om dit te wijzigen.
Dankjewel!quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zelden een user zo eloquent voor zijn eigen ban zien argumenteren.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:16 schreef Glazenmaker het volgende:
Overigens sta ik open voor een knop om ongewensten mee te bannen @:Danny. Mij kun je vertrouwen.
Het echte probleem zijn users die onrealistische vragen stellen aan Danny. Niet de racistische drek over parasieten.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:09 schreef JopieKlaassen het volgende:
Redelijk ziekelijke vorm van pseudomodden
[..]
[..]
Antwoord volgt nog.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:55 schreef Mikeytt het volgende:
NWS / China breekt record op record met explosieve groei zonnepanelen
Waarom is deze dicht?
Topic is weer openquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:55 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom is deze dicht?
Omdat het prima hier kan: NWS / Het grote China nieuws topic #1quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:55 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom is deze dicht?
Soms wat ontspoort? 20% omvat persoonlijke aanvallen, 50 % het verkondigen van de eigen agenda zonder de bereidheid tot discussie, 20% ouwe koeien uit de sloot halen en 10% echt nieuws.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:34 schreef HowardRoark het volgende:
NWS / Israël - Hamas - #358
Zou deze weer open kunnen? Ik begrijp de frustratie over het feit dat de discussie soms wat ontspoord, maar om het topic dan maar te sluiten gaat wat ver wat mij betreft. Er zijn inmiddels ook verscheidene nieuwe ontwikkelingen, die op dit moment nergens besproken kunnen worden. Je hebt dan ook het risico dat mensen individuele topics gaan aanmaken.
Voornamelijk met dat tweede punt haal je zeker iets aan dat klopt. Het gebrek aan bereidheid tot een goede inhoudelijke discussie is zeker aanwezig bij sommige users, maar dat zien we helaas in wel meer topics terug.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Soms wat ontspoort? 20% omvat persoonlijke aanvallen, 50 % het verkondigen van de eigen agenda zonder de bereidheid tot discussie, 20% ouwe koeien uit de sloot halen en 10% echt nieuws.
@:Straatcommando. kiest wel een juist moment om het weer open te gooien.
Hetzelfde groepje users wat in ieder topic dat ook maar enig raakvlak heeft, weer een ander loopgraf gaat graven om hun 'gaEnOcIdE' standpunt te pushen. Zonder een ander zn posts te willen lezen ....quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voornamelijk met dat tweede punt haal je zeker iets aan dat klopt. Het gebrek aan bereidheid tot een goede inhoudelijke discussie is zeker aanwezig bij sommige users, maar dat zien we helaas in wel meer topics terug.
Het is dan juist ook erg jammer om dan de mogelijkheid tot een discussie over een onderwerp voor anderen (die wél die bereidheid tonen) ook maar weg te nemen. Je zou wat mij betreft dit eerder oplossen door individueel met zulke users een woordje te wisselen. Voor zover ik heb meegekregen heeft één van de hoofdrolspelers inmiddels ook een ban.
Maar ja, ik snap jullie punt ook wel en dan wachten we het gewoon nog even af. Dank voor de reactie in ieder geval.
Naar mijn idee zien we de agendaverkondigers bij welke mening dan ook. Prima als dat een keer voorbijkomt in een topic, maar het voortdurend herhalen werkt niet bevorderlijk voor de discussie.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hetzelfde groepje users wat in ieder topic dat ook maar enig raakvlak heeft, weer een ander loopgraf gaat graven om hun 'gaEnOcIdE' standpunt te pushen. Zonder een ander zn posts te willen lezen ....
Omdat het anders een grote shitshow gaat worden?quote:Op zondag 13 juli 2025 18:35 schreef Raw85 het volgende:
Hoezo worden er allerlei posts geveegd in dat Spanje-topic?
Maar als duidelijk wordt dat iemand 0 onderbouwing heeft voor z’n verhaal dan is dat toch nuttig om te laten staan? Laat iemand maar mooi voor lul staan.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat het anders een grote shitshow gaat worden?
We doen ons best, als ik of iemand anders dan een aanleiding laat staan voor anderen om daar hun plasje over te doen gaat het meteen al bergafwaarts.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:44 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Maar als duidelijk wordt dat iemand 0 onderbouwing heeft voor z’n verhaal dan is dat toch nuttig om te laten staan? Laat iemand maar mooi voor lul staan.
En een shitshow wordt dit topic alsnog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |