Dat is nieuw voor mij. Ik ken hem als een redelijk normale user. Ik heb het even gecroft en heb niks kunnen vinden. Weet je zeker dat het over hem gaat? De link Hamasversteher - Hezbollahversteher is snel gelegd, maar ik heb alleen maar posts kunnen vinden waarin Hezbollah juist een terreurorganisatie wordt genoemd.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hezbollah ook, hij was eerder deze oorlog nog aan het hopen dat Hezbollah, Israël zou vernietigen. En uiteraard bevindt ook deze user zich weer aan de linkerkant van het politieke spectrum. Er wordt inmiddels wel echt een duidelijk patroon zichtbaar.
Oh ja absoluut. Er zitten 90 procent useful idiots tussen die elkaar in een SS - SA constructie zouden afslachten als het uit elkaar valt maar het wordt aangestuurd door duistere krachten, o.a. marxisten en de Moslimbroederschap.quote:Het Islamo-linkse bondgenootschap is voor heel het Westen een probleem, maar zeker voor de Joodse gemeenschappen.
Correct.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:47 schreef Homey het volgende:
Prima artikel:
https://www.spiked-online(...)sickness-in-society/
Dat virulente antisemitisme is een projectie van het falen van de eigen instituten en afbraak van de democratie. Het verschil arm vs rijk neemt toe, en joden zijn weer eens de zondebok.
Hey, hebben we dat niet een keer eerder gezien?
Dit is spot-on.quote:Has the West failed the moral test of 7 October 2023? From the moment news emerged that Hamas terrorists were tearing through southern Israel, butchering, raping and kidnapping civilians, a sizeable proportion of Westerners, including among the elites, failed to understand what was at stake. Here was a Western liberal democracy under attack by an army of Islamist anti-Semites, hell-bent on the destruction of the Jewish State. Yet every attempt by Israel to defend itself has been cast as an act of unjustified aggression – or worse, an attempt at genocide. Instead of inspiring solidarity, the worst attack on Jews since the Holocaust fuelled a wave of anti-Semitism across much of the West, with self-described progressives at the forefront. Jihadism marched under the banner of social justice.
Dat is gewoon geschiedsvervalsing lol....quote:Op maandag 9 juni 2025 18:42 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Israël is op 7 oktober aangevallen middels een beestachtige terroristische aanslag. Ik snap niet dat die pro-Palestinawappies zo veel moeite hebben met de waarheid. Het lijkt wel het Oekraïne-topic waar om de zo veel tijd pro-Poetintrollen de boel komen verzieken.
Iran is alleen geen agressor, Rusland en Israel wel.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zoals Iran doet? Je zou dus ook eerder verwachten dat die Israël zouden steunen?
Hahahahahaha dat is echt 1 van de allerslechtste verhalen die mensen verzonnen hebben ooit.quote:
Legitieme doelwitten voor het verzet. Ze dienen immers in een terreurorganisatie.quote:
Ik zet mijn hele fortuin op het volgende:quote:
Dat heeft er allemaal geen bal mee te maken en dat weet je zelf ook best.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zet mijn hele fortuin op het volgende:
- Je kunt Belzec, Treblinka, Sobibor, Chelmno, Maidanek en Oswiecim niet op een kaart aanwijzen.
- Je hebt nog nooit gehoord van Theodor Eicke, Imfried Eberl of Christian Wirth;
- 'Einsatzgruppen' is in jouw wereld waarschijnlijk de naam van een hit van Nina Hagen;
- Aktio T4, je hebt geen idee waar het over gaat.
Maar alles om die deugboner te cultiveren niet?
Je hebt nog geen antwoord gegeven.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahaha dat is echt 1 van de allerslechtste verhalen die mensen verzonnen hebben ooit.
Dus omdat het Westen (deels) roept om vrede en het stoppen van genocide faalt het Westen ineens?
En het Westen heeft 7 oktober nog nooit NIET zeer veroordelend aangekeken.
Man wat een onzin sommigen ook uitspuwen.
Sorry, ik ben te druk met het bestrijden van antisemieten.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat heeft er allemaal geen bal mee te maken en dat weet je zelf ook best.
Ik durf te wedden dat jij Bachmut ook niet op de kaart aan kunt wijzen. Toch kun je best een oordeel hebben over wat de Russen daar geflikt hebben of wil je eerst bewijs uit eerste hand hebben voordat je dát gelooft?
De meeste Westerse lande veroordelen ook gewoon wat Israël doet maar zijn uiterst voorzichtig met het uitspreken er van. Alleen een paar halve zolen staan op de banken voor Israël, en dat zijn toevallig niet de malloten waar ik vandaag de dag voor zou juichen.
Dat mag maar ook dat heeft er verder weinig mee te maken.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sorry, ik ben te druk met het bestrijden van antisemieten.
Volgens mij werd er geen vergelijking gemaakt maar als je dat graag wil zien, dan zie je dat graag ja.quote:Je weet wel, van die chronisch onbelezen figuren die een natte onderbroek krijgen van het gelijkschakelen van Israël met Nazi-Duitsland.
Je moet maar durven...
Tuurlijk wel. Het gaat onze huis-antisemieten vooral om het gelijkstellen van Israël aan Nazi-Duitsland. Dat dat voorbij alle fatsoen is, een blijk is van op z'n mildst domheid en op z'n ergst bewuste Jodenhaat, moet gewoon benoemd worden.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat mag maar ook dat heeft er verder weinig mee te maken.
Je ziet wat je wil zien.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het gaat onze huis-antisemieten vooral om het gelijkstellen van Israël aan Nazi-Duitsland. Dat dat voorbij alle fatsoen is, een blijk is van op z'n mildst domheid en op z'n ergst bewuste Jodenhaat, moet gewoon benoemd worden.
Enneh: waar dan? Nog in dit topic door opperdeugkneus @:Nielsch
Israël vergelijken met Nazi-Duitsland 1940.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je ziet wat je wil zien.
Ik lees het anders.
We zien dit het meest uitgesproken bij de landen waar men een (radicaal) links en progressieve regering heeft zoals in Spanje en Slovenië. Omdat binnen die contreien de haat jegens Israël en het Westen het grootst is, waarbij men flirt met de (radicale) Islam. Laten we daarom blij zijn dat er gelukkig nog weldenkende landen zijn zoals Tsjechië, Hongarije en Slowakije die zich hiervan distantiëren.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat heeft er allemaal geen bal mee te maken en dat weet je zelf ook best.
Ik durf te wedden dat jij Bachmut ook niet op de kaart aan kunt wijzen. Toch kun je best een oordeel hebben over wat de Russen daar geflikt hebben of wil je eerst bewijs uit eerste hand hebben voordat je dát gelooft?
De meeste Westerse lande veroordelen ook gewoon wat Israël doet maar zijn uiterst voorzichtig met het uitspreken er van. Alleen een paar halve zolen staan op de banken voor Israël, en dat zijn toevallig niet de malloten waar ik vandaag de dag voor zou juichen.
We kunnen inmiddels rustig constateren dat dit projectie is, men is zelf hetgeen waar men anderen van beschuldigt.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso dodelijk vermoeiend, al die 'links-progressieve' deugkneuzen die waarschuwen tegen 'NAZISME' en nog nooit gehoord hebben van Gobineau, Houston Chamberlain, Rosenberg en Guido von List
quote:Op maandag 9 juni 2025 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Israël vergelijken met Nazi-Duitsland 1940.
Hoe lees jij dit?
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Israël kent totaal niet de normen en waarden van een Westers land.
Dus nee.
De opmerking van bianconeri is deels waar. Israël kende tot aan 7 oktober 2023 dezelfde normen en waarden als westerse landen. Dat hebben ze daarna een beetje losgelaten. Weetjewel van die normen dat je buren in hun waarde laat bijvoorbeeld.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 21:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[..]
[..]
De opmerking van bianconeri is deels waar. Israël kende tot aan 7 oktober 2023 dezelfde normen en waarden als westerse landen. Dat hebben ze daarna een beetje losgelaten. Weetjewel van die normen dat je buren in hun waarde laat bijvoorbeeld.
Die waarde laten varen deden we in het westen voor het laatst in 1940; de Duitsers. Jij maakt er nazi-Duitsland van maar dat staat er gewoon niet.
Laten we wel blijven discussiëren op inhoud en het gezegde ipv zelf dingen in gaan vullen.
Omdat er werd gevraagd naar het paspoort, zodra ze een Israëlische man troffen werd die in elkaar getrapt. Er werd dus op Israëli gejaagd.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:10 schreef oblo het volgende:
[..]
Waarom staat jodenjacht tussen aanhalingstekens? Dit is letterlijk zo gezegd en verkondigd door de organisatoren. Ze hebben het volgens de media en de chatgroep consequent over joden. Een enkele keer komt het woord Israel voor. Het was een jodenjacht waar dit keer voornamelijk Israeli's slachtoffer van waren, maar als er toevallig een groepje joodse jongeren langsliepen met een keppeltje en davidster waren die ook gelyncht.
"hey Achmed laten we op jodenjacht gaan"
"ja laten we die **** **** vergassen"
"hey kijk een groepje joden laten we ze pakken"
"hey *** joden hebben jullie een Israelisch paspoort?"
"nee"
"ok dan laten we jullie met rust en dan gaan we op zoek naar *** joden met een Israelisch paspoort"
Of denk je dat het zo zou zijn gegaan?
quote:Op maandag 9 juni 2025 21:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Omdat er werd gevraagd naar het paspoort, zodra ze een Israëlische man troffen werd die in elkaar getrapt. Er werd dus op Israëli gejaagd.
Van 1940-1945 was er een echte Jodenjacht in Amsterdam, waarbij de gemeente overigens een bedenkelijke rol heeft gespeeld.
Dat een stel opgefokte randdebielen het Jodenjacht noemen, maakt het nog geen daadwerkelijke Jodenjacht.
Religies staan niet vermeld in het paspoort. Hoewel veel Israëli het Joodse geloof aanhangen is niet iedereen Joods.
volgens mij heb ik dit al eerder geschreven vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |