Top... Dan is het dus ook klaar met die volstrekt achterlijke Israël =/= Nazi-Dlnd vergelijkingen?quote:
Dat verwijder ik altijd als ik het zie.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Top... Dan is het dus ook klaar met die volstrekt achterlijke Israël =/= Nazi-Dlnd vergelijkingen?
Jammer dat er geveegd is, want ik heb de vloer aangeveegd met je reactie.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ook niet.
Voor iemand die ''zo belezen'' is heb je verdomd veel moeten met lezen wat er staat.
Maar ik stop ermee. jij je zin, jij je gelijk.
Het hep op een Twitter propaganda kanaal gestaan, dus is het waar!!!quote:Op maandag 9 juni 2025 23:23 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Palliewappies gaan nu over op terreuraanslagen.
Waar moet ik voor 'escapen'?quote:Op maandag 9 juni 2025 23:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
No escapes left... Dan vervalt hij in dit soort antwoorden.
Jij zal het wel weten, gezien hoe makkelijk het is je te sturen.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het hep op een Twitter propaganda kanaal gestaan, dus is het waar!!!
Negro please.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:31 schreef Glazenmaker het volgende:
Echt maf dat het een jaar later nog moet gaan over hoe zielig een paar gewelddadige en ongezellige leuzen roepende hooligans waren.
Toch nog weer een keer gelachen voor het slapengaan.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij zal het wel weten, gezien hoe makkelijk het is je te sturen.
Joop lezen is daarvoor inderdaad geschikt.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toch nog weer een keer gelachen voor het slapengaan.
Jij en riches zijn de laatste week meerdere keren onnavolgbaar voor mij geweest. Deze grap gaat ook woesh over mij heen.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joop lezen is daarvoor inderdaad geschikt.
Even voor de volgende demo:
Het is "Steijn", niet "Stijn"... wat advies voor je volgende protestmars.
Vergeet ook niet je regenboogvlag mee te zeulen, zijn ze dol op in die contreien.
Maakt niet uit, als je sjaal maar goed zit.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij en riches zijn de laatste week meerdere keren onnavolgbaar voor mij geweest. Deze grap gaat ook woesh over mij heen.
Zo bozig.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je sjaal maar goed zit.
FRIE PALLESTIJN
klopt. heel veel geld.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Israël ervoor gezorgd heeft dat koffers met geld naar Hamas konden gaan.
Welnee, dan zou ik wel stations of universiteiten 'bezetten', krijsen om boycots en zoiets futiels als het songfestival aanschrijven wegens deelname van ongewenste naties.quote:
Cyprus for the Greekquote:Op maandag 9 juni 2025 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je sjaal maar goed zit.
FRIE PALLESTIJN
Volgens mij is dit topic, en uberhaupt heel FOK!, niet bedoeld om de vloer met iemand aan te vegen.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jammer dat er geveegd is, want ik heb de vloer aangeveegd met je reactie.
Ik aanbid helemaal niemand als heilige kerel. Ik geloof niet. Daarbij als ik het heb over een vergelijking met Nazi Duitsland dan heb ik het niet over 1940-1945 eerder 1935-1939.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die vergelijking werd gemaakt door @:Nielsch En die @:Lord_Ronddraai, natuurlijk, maar die aanbidt een moordenaar als heilige dus ik snap dat daar wat afstand van genomen wordt.
Apart dat je op mij blijft reageren.
Ik denk dat die Grynszpan groot gelijk had met zijn actie. De reactie erop was afschuwelijk en totaal niet te rechtvaardigen. Het principe is gelijkwaardig aan de Israelische reactie op 7 oktober er was een aanslag al dan niet terecht en er was een buitensporige reactie op de hele bevolkinsgroep van de aanslagpleger. Ik neem aan dat jij sowieso die Vom Rath onschuldig vindt en Grynszpan een moordenaar.quote:Op 7 november ging Grynszpan naar de Duitse ambassade te Parijs om, zoals hij zelf zei, een daad te stellen die in de wereld niet onopgemerkt zou blijven.[5] In de ambassade vuurde Grynszpan vijf kogels af op de Duitse diplomaat Ernst vom Rath, die twee dagen later als gevolg van zijn verwondingen overleed.
Hoi Rodion Raskolnikov.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 02:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik aanbid helemaal niemand als heilige kerel. Ik geloof niet. Daarbij als ik het heb over een vergelijking met Nazi Duitsland dan heb ik het niet over 1940-1945 eerder 1935-1939.
Daarbij als je zo belezen bent weet je vast de aanleiding voor Kristalnacht. Vond je kristalnacht wel een terechte reactie op wat er gebeurde? Omdat ik weinig vertrouwen heb in je kennis van geschiedenis zal ik even wikipedia quoten.
[..]
Ik denk dat die Grynszpan groot gelijk had met zijn actie. De reactie erop was afschuwelijk en totaal niet te rechtvaardigen. Het principe is gelijkwaardig aan de Israelische reactie op 7 oktober er was een aanslag al dan niet terecht en er was een buitensporige reactie op de hele bevolkinsgroep van de aanslagpleger. Ik neem aan dat jij sowieso die Vom Rath onschuldig vindt en Grynszpan een moordenaar.
Dit vind ik dus zo opvallend. Waarom zou je dat zo krampachtig willen doen als de daders het zelf zo noemen?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Op wat ik heb gelezen/gezien denk ik dat dit inderdaad zo is gegaan. Ik ontken nergens dat die relschoppers het zelf Jodenjacht hebben genoemd. Ik noem het anders namelijk jacht op Israëli. En ik snap eerlijk gezegd de ophef niet over mijn opmerking, de mishandelingen zijn niet erger als het Joden betreft dan dat het Israëli zijn die in elkaar zijn getrapt of van mijn part Eskomo's. i
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |