abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218313184
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2025 14:39 schreef xpompompomx het volgende:
Interessanter is waarom Trump ineens het Epstein dossier sloot, liegt over het wel/nietwel/nietwel/nietwel/niet bestaande lijsten, ondanks jarenlange beloften niks wil openbaren en boos als men het er toch over wil hebben.
Wel leuk hoe die tactiek van Trump werkt op dit moment, zeggen dat Epstein files niet belangrijk zijn triggert heel veel anti-Trump haters, ze kunnen het niet meer over iets anders hebben. HurrDurr als Trump zegt dat het een hoax is moet hij erin staan.

Heerlijk die afleiding, ondertussen boekt de administratie succes na succes, steden die hen sanctuary status kwijt raken, er moet weer gestemd worden in enkele staten met daadwerkelijke identificatie, ICE kan lekker zijn gang gaan.

Trump weet toch dat hij de files kan manipuleren samen met Kash Patel, oh wat een grote wortel wordt jullie toch voorgehouden en jullie rennen er nog hard achteraan ook.

Er is de afgelopen 10 jaar alles over Trump geroepen wat er maar geroepen kan worden, vertel mij nou eens wat voor impact dit allemaal gaat hebben? helemaal niets.

Wat kan hij toch goed vierdimensionaal schaken. _O_
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218313219
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2025 21:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wel leuk hoe die tactiek van Trump werkt op dit moment, zeggen dat Epstein files niet belangrijk zijn triggert heel veel anti-Trump haters, ze kunnen het niet meer over iets anders hebben. HurrDurr als Trump zegt dat het een hoax is moet hij erin staan.

Heerlijk die afleiding, ondertussen boekt de administratie succes na succes, steden die hen sanctuary status kwijt raken, er moet weer gestemd worden in enkele staten met daadwerkelijke identificatie, ICE kan lekker zijn gang gaan.

Trump weet toch dat hij de files kan manipuleren samen met Kash Patel, oh wat een grote wortel wordt jullie toch voorgehouden en jullie rennen er nog hard achteraan ook.

Er is de afgelopen 10 jaar alles over Trump geroepen wat er maar geroepen kan worden, vertel mij nou eens wat voor impact dit allemaal gaat hebben? helemaal niets.

Wat kan hij toch goed vierdimensionaal schaken. _O_
Ja echt winnen hoor. Aan het einde van je leven iedereen laten geloven dat je een pedofiel bent.
pi_218313316
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 21:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja echt winnen hoor. Aan het einde van je leven iedereen laten geloven dat je een pedofiel bent.
Dat werd al jaren geroepen en meme's met Ivanka op zijn schoot plus uitspraken van hem. En jullie weten toch wel waar dit in gaat eindigen, in dat Kash Patel files released zonder Trump erin. En dan zijn jullie in eens de conspiracy wappies. :9

Ik zou mij drukker maken om ome Joe als het echt om pedofilie gaat, die dochter heeft namelijk op jonge leeftijd hele aparte teksten een dagboek geschreven dat ze niet meer kan herinneren of ze aangerand was en dat Joe "inappropriate showers" met haar had. En al het gesniff bij kleine meisjes wat op video staat. Of de "hairy legs video" op youtube. Met dat Joe zegt dat kinderen in het zwembad aan zijn benen zaten en heel wat andere vreemde shit.

Nee als Trump ook maar iets had gedaan was er allang een "minderjarige" die nu oud is opgestaan, ten eerste natuurlijk mentale gerechtigheid, ten tweede om extreem rijk te worden met boeken, rechtszaak, interviews.

Mensen zitten echt in een waan en kunnen alleen maar MSM napraten of iets, hebben zelf niet door dat ze om de tuin worden geleid. Intelligentie is ver te zoeken ondertussen hier. Beter blijven jullie gewoon in NWS.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218313489
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2025 21:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat werd al jaren geroepen en meme's met Ivanka op zijn schoot plus uitspraken van hem. En jullie weten toch wel waar dit in gaat eindigen, in dat Kash Patel files released zonder Trump erin. En dan zijn jullie in eens de conspiracy wappies. :9

Ik zou mij drukker maken om ome Joe als het echt om pedofilie gaat, die dochter heeft namelijk op jonge leeftijd hele aparte teksten een dagboek geschreven dat ze niet meer kan herinneren of ze aangerand was en dat Joe "inappropriate showers" met haar had. En al het gesniff bij kleine meisjes wat op video staat. Of de "hairy legs video" op youtube. Met dat Joe zegt dat kinderen in het zwembad aan zijn benen zaten en heel wat andere vreemde shit.

Nee als Trump ook maar iets had gedaan was er allang een "minderjarige" die nu oud is opgestaan, ten eerste natuurlijk mentale gerechtigheid, ten tweede om extreem rijk te worden met boeken, rechtszaak, interviews.

Mensen zitten echt in een waan en kunnen alleen maar MSM napraten of iets, hebben zelf niet door dat ze om de tuin worden geleid. Intelligentie is ver te zoeken ondertussen hier. Beter blijven jullie gewoon in NWS.
Nu roept zijn eigen achterban het.
  donderdag 24 juli 2025 @ 22:02:49 #130
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218313740
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2025 21:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat heb je gerookt, de Epstein inval was al in 2019, dus je denkt pas dat de FBI deze pas zelf inzichtelijk had in 2024?

Ze hebben dus 5 jaar lang alle bakken met informatie, video's, allemaal maar in Biden's basement laten staan ofzo? hoe moet ik dat zien.

Waarom heeft Biden's administratie die op elke manier trachtte President van de ballots te krijgen, in de bak te krijgen dan wel te liquideren via een FBI/CIA patsy (iemand al wat info over hem?) niets van de beoogde wandaden van Trump op het Eiland gebruikt? omdat er niets is.
Nee er werd gesproken over 'de Democraten' en die konden het sowieso niet inzien voor 2024. Is gewoon een feit hoor, niets geks aan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 24 juli 2025 @ 22:11:01 #131
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218313886
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2025 17:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De ophef is een weekje of 2 geleden begonnen bij Team Trump zoals je weet.
Het gaat er uiteindelijk om dat Trump en zijn team ineens het hele gebeuren een hoax noemen, nadat het jarenlang de vruchten heeft geplukt van het in stand houden van de 'Epstein files', maar als puntje bij paaltje komt ineens in de meest rare bochten gaat wringen. En uiteraard komt ie er weer mee weg bij de Nederlandse Maga Beweging.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 25 juli 2025 @ 07:30:10 #132
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218315380
https://www.telegraaf.nl/(...)pstein/79836136.html

Ik ben bang dat Maxwell zeer ernstig ziek gaat worden binnenkort

quote:
Ghislaine Maxwell urenlang ondervraagd over betrokkenen misbruik Jeffrey Epstein
Tallahassee-

De onderminister van het Amerikaanse ministerie van Justitie, Todd Blanche, heeft donderdag Ghislaine Maxwell urenlang ondervraagd over andere betrokkenen bij het seksueel misbruik door Jeffrey Epstein.

Maxwell was de rechterhand van Epstein en regelde minderjarige slachtoffers voor hem.
Ze zit een gevangenisstraf van twintig jaar uit in Florida.
00:10 uur | vandaag
|
update 07:09
Epstein overleed in 2019 in zijn cel. President Donald Trump staat onder druk om de Epstein-dossiers openbaar te maken.

Tegenstanders en aanhangers van Trump verwijten hem dat hij informatie over Epstein zou achterhouden om rijke en machtige betrokkenen te beschermen.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218315780
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 07:30 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)pstein/79836136.html

Ik ben bang dat Maxwell zeer ernstig ziek gaat worden binnenkort
[..]

quote:
Roy Black, lawyer who represented William Kennedy Smith and Jeffrey Epstein, dies at 80
https://www.nbcnews.com/n(...)stein-die-rcna220973

Dat zal nooit gebeuren.
pi_218315828
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 22:02 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee er werd gesproken over 'de Democraten' en die konden het sowieso niet inzien voor 2024. Is gewoon een feit hoor, niets geks aan.
Jij denkt dat de FBI en CIA afhankelijk zijn van lijstjes die openbaar gemaakt worden?
Dat ze nu geen idee hebben wie er allemaal geweest zijn?
pi_218316164
Zou Obama vandaag opgepakt worden?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218317713
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
Je bedoelt die Reptillian die door de matrix als marionet naar voren is geschoven? @PSVCL
pi_218323497
Veel nieuwe gezichten hier welkom welkom allemaal in BNW. Natuurlijk weet ik dat velen hebben gelurkt, maar als straks de files naar buiten komen en Trump staat er niet in zal het hier een bijennest zijn. Oh de conspiracy theorien vliegen in het rondt.
  vrijdag 25 juli 2025 @ 22:25:05 #138
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218323748
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2025 08:19 schreef xpompompomx het volgende:
Maar is Obama al gearresteerd en zit Clinton al vast ondertussen?
quote:
5s.gif Op donderdag 24 juli 2025 09:28 schreef xpompompomx het volgende:
Is Obama al opgepakt?
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
Je komt erg wanhopig over met dit getroll.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218323795
twitter

Ondertussen terwijl iedereen afgeleid is, tired of winning.
pi_218323800
twitter

Volgende verkiezingen hebben de democraten niet eens meer 15 miljoen stemmen denk ik als het zo doorgaat.
pi_218323819
twitter

Voor diegene die voor Epstein zijn, Trump die wat namen noemt van de lijst.
pi_218323903
Wat zou dat toch zijn he, als in winter 27 een nieuw covid virus uitbreekt, net voor de verkiezingen.

Trump en RFK krijgen Ivanka's contacten snel een vaccin met speciale ingredinten op de markt, het MyBgA-20 vaccin (make your body great again).
Iedereen die wil stemmen in persoon moet een digital ID downloaden waarin staat dat diegene het MyBgA-20 vaccin heeft genomen, anders kom je het stemloket niet in.

Iedereen op hoge functies, rechters, senaat en ook het huis zelf, wie het MyBgA-20 vaccin niet neemt zal worden ontslagen, want die luisteren niet naar Trump en RFK.

Dit kennen we namelijk ook nog van Biden's era.

Trust the science he, dat werd er in 2020 geroepen. Geldt dat dan ook voor alle geboosterde FOK'ers? of zijn jullie dan in eens "science deny'ers" >:) O+ Want een vaccin welke Trump en RFK uitbrengen kan toch niet goed zijn? Heerlijk moet dat zijn om zo geprogrammeerd te kunnen denken.
pi_218324122
Snel, denk na over een nieuwe hypothetische pandemie! Niet over de innige foto's tussen de gebroeders pedo!
Conscience do cost.
pi_218324803
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 23:06 schreef ems. het volgende:
Snel, denk na over een nieuwe hypothetische pandemie! Niet over de innige foto's tussen de gebroeders pedo!

Oh die Epstein lijst komt wel hoor, alleen zal het niet zijn waar jullie allemaal hopium voor hebben.
Straks huilen als de Epstein list er is. _O- Muh Trump staat er niet in, fake Epstein list hurrdurr. :Y
pi_218325082
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 02:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Oh die Epstein lijst komt wel hoor, alleen zal het niet zijn waar jullie allemaal hopium voor hebben.
Straks huilen als de Epstein list er is. _O- Muh Trump staat er niet in, fake Epstein list hurrdurr. :Y
? de "lijst" interesseert mij helemaal niet. Wat verwacht je sowieso, een lijst met mensen met vinkjes naast hun namen om te tellen hoe vaak ze een minderjarige hebben gevingerd?

Ik constateer hoogstens dat de gayfortrump boys alles in hun macht doen om de aandacht van innige relatie tussen Trump en Ep af te lijden. Jij begint nu ook al te ijlen over gekke pandemien die niet bestaan _O-

De wanhoop is nabij bij de cult, dat is wel duidelijk.
Conscience do cost.
pi_218326343
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 07:52 schreef ems. het volgende:

[..]
? de "lijst" interesseert mij helemaal niet. Wat verwacht je sowieso, een lijst met mensen met vinkjes naast hun namen om te tellen hoe vaak ze een minderjarige hebben gevingerd?

Ik constateer hoogstens dat de gayfortrump boys alles in hun macht doen om de aandacht van innige relatie tussen Trump en Ep af te lijden. Jij begint nu ook al te ijlen over gekke pandemien die niet bestaan _O-

De wanhoop is nabij bij de cult, dat is wel duidelijk.
Oh nu interesseert de lijst jullie al niet meer hoor, al duidelijk in paniek want zo emotievol heb ik je nog nooit zien praten. :* bang dat je Billie Clinton of andere LateNightTalkShow hosts waar je elke avond naar kijkt op joetoep in de bak ziet belanden?.

Waarom is het altijd de anti-Trump boomer clan die heel erg specifiek gaat lopen praten over dingen met minderjarige meisjes, je teksten rieken naar jaloezie.
Ik zie dat ook terug in POL, hele rare mensen die daar allemaal handelingen verzinnen die totaal uit de duim gezogen zijn, tot in de details van het beoogde seksueel misbruik. net zoals het verhaal van Trump en golden showers in 2016. Terwijl Ashley Biden letterlijk in haar dagboek heeft staan dat ze ongepaste douchebeurten had toen ze een klein meisje was met Pedo Pete. (nickname van Joe in Hunters iCloud)

Jullie denken nog steeds dat dit Trump schaadt na 8 jaar, dit hele riedeltje wat jullie nu roepen is de afgelopen 5-8 jaar al minstens 20 keer langsgekomen. Er is niets nieuws en gaat er ook niet komen. De invasie van hersenloze bots op in dit topic is de laatste tijd aangewakkerd. Hurrdurr kijk wat ik op reddit heb gelezen hurr durr.

Fact's don't care about your feelings. Lees anders nog eens de Topic Warning, waar de pro-Biden's destijds zelf om hebben gevraagd.

Leuk dat jullie Trump hiermee proberen te pakken, maar zoals al gezegd zal Kash Patel binnenkort een kogelvrije case naar buiten brengen waar Trump niet zal instaan.
No one cares. :*

En ps? wat is dat met je homohaat? dat dat jullie linksjes incluuusiefffffffff waren.
Net zoals xpompompom Kash Patel een schele "indier" noemt met specifiek "indier" er bij. Not so inclusief after all. Racisten en homofoben.

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 26-07-2025 10:48:27 ]
pi_218326402
Ik had "schele curryvreter" moeten zeggen inderdaad. Excuses.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218327091
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Oh nu interesseert de lijst jullie al niet meer hoor, al duidelijk in paniek want zo emotievol heb ik je nog nooit zien praten. :* bang dat je Billie Clinton of andere LateNightTalkShow hosts waar je elke avond naar kijkt op joetoep in de bak ziet belanden?.
Ik geef niets om (beide) Clintons en ik ga liever dood dan dat ik talkshows kijk. Je projecteert nu je cultdenken op anderen.
quote:
Waarom is het altijd de anti-Trump boomer clan die heel erg specifiek gaat lopen praten over dingen met minderjarige meisjes, je teksten rieken naar jaloezie.
Ik weet dat jij het niet zo nauw neemt met minderjarige meisjes maar in de grote mensenwereld zijn dat soort dingen dus vrij onwenselijk.

quote:
Ik zie dat ook terug in POL, hele rare mensen die daar allemaal handelingen verzinnen die totaal uit de duim gezogen zijn, tot in de details van het beoogde seksueel misbruik. net zoals het verhaal van Trump en golden showers in 2016. Terwijl Ashley Biden letterlijk in haar dagboek heeft staan dat ze ongepaste douchebeurten had toen ze een klein meisje was met Pedo Pete. (nickname van Joe in Hunters iCloud)

Jullie denken nog steeds dat dit Trump schaadt na 8 jaar, dit hele riedeltje wat jullie nu roepen is de afgelopen 5-8 jaar al minstens 20 keer langsgekomen. Er is niets nieuws en gaat er ook niet komen. De invasie van hersenloze bots op in dit topic is de laatste tijd aangewakkerd. Hurrdurr kijk wat ik op reddit heb gelezen hurr durr.

Fact's don't care about your feelings. Lees anders nog eens de Topic Warning, waar de pro-Biden's destijds zelf om hebben gevraagd.

Leuk dat jullie Trump hiermee proberen te pakken, maar zoals al gezegd zal Kash Patel binnenkort een kogelvrije case naar buiten brengen waar Trump niet zal instaan.
No one cares. :*

En ps? wat is dat met je homohaat? dat dat jullie linksjes incluuusiefffffffff waren.
Net zoals xpompompom Kash Patel een schele "indier" noemt met specifiek "indier" er bij. Not so inclusief after all. Racisten en homofoben.

Dit is hoe je klinkt _O-
Conscience do cost.
pi_218328913
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 12:04 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik geef niets om (beide) Clintons en ik ga liever dood dan dat ik talkshows kijk. Je projecteert nu je cultdenken op anderen.
[..]
Ik weet dat jij het niet zo nauw neemt met minderjarige meisjes maar in de grote mensenwereld zijn dat soort dingen dus vrij onwenselijk.
[..]
[ afbeelding ]

Dit is hoe je klinkt _O-
Ga je nu ook al mijn grappen stelen, allemachies. Maar we weten allemaal dat the left can't meme en geen humor hebben _O-

Verzin zelf eens wat NPCtje O+ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')