Dan hadden we nog een extra reden om te klagen.quote:Op maandag 9 juni 2025 06:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
absoluut. Hier is flessenwater super goedkoop maar stel je voor dat je dat in NL zou moeten kopen voor je dagelijkse dingen
En in veel landen hebben mensen geen eens toegang tot kraanwater uberhaubt
Meestal is dat wel goed zegt men.quote:Op maandag 9 juni 2025 06:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja koken ook denk ik. NOu goed zal wel goed komen , heb het gekookt het water dus dan moet het meeste er uit zijn
Morguhquote:
Ik woon boven een rioolreinigingscentrale in rotterdam. Zij filerteren rioolwater en pompen het daar weer in de maas geloof ik.quote:
Geen fris idee van urine water maken jakkiequote:Op maandag 9 juni 2025 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik woon boven een rioolreinigingscentrale in rotterdam. Zij filerteren rioolwater en pompen het daar weer in de maas geloof ik.
Geloof dat men tegenwoordig er zelfs weer drinkwater van kan makenquote:Op maandag 9 juni 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen fris idee van urine water maken jakkie
Ik moet er maar niet aan denken, alleen het idee al.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat men tegenwoordig er zelfs weer drinkwater van kan maken
Drink je nog wel water dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 07:35 schreef Karzai het volgende:
Ik heb ook jarenlang naast de waterzuivering in amsterdam gewerkt, dat rook ook niet fris
Dat kan echt al heel lang hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is beterquote:Op maandag 9 juni 2025 07:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Geloof dat ons drinkwater uit de duinen komt
Ongeveer half 2 kan ik hem irl zienquote:
In het ISS sowieso. Het is verder een niche ding. Niet omdat het moeilijk is, maar omdat mensen denken: "jakkie".quote:
gewoon de mensen niet vertellenquote:Op maandag 9 juni 2025 07:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het ISS sowieso. Het is verder een niche ding. Niet omdat het moeilijk is, maar omdat mensen denken: "jakkie".
Dat is omdat de eisen voor bronwater minder streng zijn dan voor Nederlands drinkwater. En drinkwater wordt eerst nog gezuiverd. Bronwater vaak niet.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:43 schreef Karzai het volgende:
Nog beter dan bronwater volgens waternet
https://www.waternet.nl/s(...)r%20een%20microscoop.
Dan gaan de complotwappies met fakkels en hooivorken naar de Tweede Kamer.quote:
Slecht geslapen hier. Tenminste, veel te kort. Werd om half zes wakker zonder goede reden en kon niet meer in slaap vallen.quote:
Alles beter dan water gemaakt van urinequote:Op maandag 9 juni 2025 07:43 schreef Karzai het volgende:
Nog beter dan bronwater volgens waternet
https://www.waternet.nl/s(...)r%20een%20microscoop.
Ik begon met niet in slaap kunnen vallenquote:Op maandag 9 juni 2025 07:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Slecht geslapen hier. Tenminste, veel te kort. Werd om half zes wakker zonder goede reden en kon niet meer in slaap vallen.
Dank je schatquote:
Hoeveel van het water op de planeet vandaag dat al miljoenen jaren door levende wezens gedronken werd is eerder al eens urine geweest denk je?quote:Op maandag 9 juni 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles beter dan water gemaakt van urine
Zal best heel veel zijn geweest vermoed ik maar zo. Dit is trouwens de eerste keer dat ik er van hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel van het water op de planeet vandaag dat al miljoenen jaren door levende wezens gedronken werd is eerder al eens urine geweest denk je?
Ik viel ook laat in slaap ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik begon met niet in slaap kunnen vallen
En omdat mensen het gisteren over t zusje hadden heb ik hele stress dromen gehad over te kleine toetjes
Woah jouw dromen hebben sequelsquote:Op maandag 9 juni 2025 08:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik viel ook laat in slaap ja.Had een paar dagen geleden een droom dat er een slangetje in mijn slaapkamer was. Was het eigenlijk alweer vergeten. Maar afgelopen nacht droomde ik dat ik gebeten werd.
Alles is meteen een franchise tegenwoordig.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woah jouw dromen hebben sequels
Ik dacht even dat je van dat bruine water uit de kraan als thee dronk.quote:Op maandag 9 juni 2025 05:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik drink nu al 2 dagen lang kraanwater als thee![]()
Benieuwd of dat goed gaat
Getver moet je toch niet aan denkenquote:Op maandag 9 juni 2025 08:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je van dat bruine water uit de kraan als thee dronk.
Morguh Gianniquote:
dat is wel waarquote:Op maandag 9 juni 2025 07:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik begon met niet in slaap kunnen vallen
En omdat mensen het gisteren over t zusje hadden heb ik hele stress dromen gehad over te kleine toetjes
straks moet je er nog geld voor betalenquote:Op maandag 9 juni 2025 08:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is meteen een franchise tegenwoordig.
En BTW en accijnzen.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
straks moet je er nog geld voor betalen
Drie verschillende Funko Pops te koop van de slang.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
straks moet je er nog geld voor betalen
Jij nooit gehad?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woah jouw dromen hebben sequels
Hmm, denk je dat het past?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:26 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik heb een setje t-shirts besteld maar heb per ongeluk 1x een xxxl shirtje besteld ipv L.
Jij bent de enige waarvan ik weet dat je hem past, wil je hem hebben?
Noem je hem nou dik?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:26 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik heb een setje t-shirts besteld maar heb per ongeluk 1x een xxxl shirtje besteld ipv L.
Veel van mijn dromen beginnen als de oude tekenfilms. Previously, on X-Men.quote:
Morguh AQquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat het makkelijker is om van urine drinkwater te maken, dan van het gemiddelde oppervlaktewater in Nederland.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon hont aanleren ook uit te slapenquote:Op maandag 9 juni 2025 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was ook mijn laatste dag uitslapen ever.
Ik hoor straks bij de crew die met slaapkop in pyjama buiten staat met hond.
Helemaal niets, en jij?quote:
Afwassen, vuilnis weg brengen, poetsen, stofzuigen en dweilenquote:
Sportschool maar wel met preworkout om ff wakker te wordenquote:
Wandelen. Afwas doen. Boodschappen bestellen.quote:
ik moet eigenlijk wel echt stofzuigen, dus denk dat ik dat maar ga doen.quote:
netjesquote:Op maandag 9 juni 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afwassen, vuilnis weg brengen, poetsen, stofzuigen en dweilen
wat een martelingquote:Op maandag 9 juni 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sportschool maar wel met preworkout om ff wakker te worden
boodschappen bestellen is wel een slimme, misschien ook een keertje weer doenquote:Op maandag 9 juni 2025 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wandelen. Afwas doen. Boodschappen bestellen.
Dan maar doen, is niet veel werk even stofzuigen toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk wel echt stofzuigen, dus denk dat ik dat maar ga doen.
verder heb ik geen echte plannen, wel diverse dingen/klusjes die ik kan oppakken
Ochtendseks?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sportschool maar wel met preworkout om ff wakker te worden
Zelfmartrling is wel mijn kinkquote:Op maandag 9 juni 2025 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
netjes
[..]
wat een marteling
[..]
boodschappen bestellen is wel een slimme, misschien ook een keertje weer doen
Die 37 is ineens weer verdwenen iig.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:11 schreef Haags het volgende:
Het ene model gaat voor twee dagen tropisch, het ander laat het acht dagen duren...
Morguh Stigquote:
ik heb het al een tijdje laten liggen, dus moet het nu wel grondig doen, dus meer werk..quote:Op maandag 9 juni 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar doen, is niet veel werk even stofzuigen toch?
Lekker bakkie koffie om de dag te beginnenquote:
Ja, erg mooi.quote:
hmm, okay..quote:Op maandag 9 juni 2025 09:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zelfmartrling is wel mijn kink
Ja, je kan het beter bijhoudenquote:Op maandag 9 juni 2025 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het al een tijdje laten liggen, dus moet het nu wel grondig doen, dus meer werk..
Ja graag. Ik moet nog een crop top hebben voor de zomerquote:Op maandag 9 juni 2025 08:26 schreef Haags het volgende:
Ne dat is vanmiddag pas als kind naar z'n moeder is en m'n collega z'n pakketje heeft opgehaaldquote:
Beetje geile collega?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ne dat is vanmiddag pas als kind naar z'n moeder is en m'n collega z'n pakketje heeft opgehaald
Nee. Is een kalende kerel met overgewicht. Beetje zoals @Haagsquote:
Zeer zonde.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Is een kalende kerel met overgewicht. Beetje zoals @:haags
Ja de burgerwacht in Ter Apel staat op de verkeerde plek.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:18 schreef Karzai het volgende:
ik hoor op de radio dat er nu elke dag een kilometers lange file staat naar die outlet in roermond
Die langdurige tropische hitte is nu wel een beetje uit de modellen geraakt vanochtend, zo te zien.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:11 schreef Haags het volgende:
Het ene model gaat voor twee dagen tropisch, het ander laat het acht dagen duren...
Voor hier staat nog steeds de 35 helaasquote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Die langdurige tropische hitte is nu wel een beetje uit de modellen geraakt vanochtend, zo te zien.
Volgens mij is dat allemaal nog erg onzeker hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor hier staat nog steeds de 35 helaas
Zit in t zonnetje dus ik klaag nietquote:Op maandag 9 juni 2025 08:14 schreef Haags het volgende:
Walgelijke dag om vrij te zijn. @:Wereldgozer
Ja dat las ik gisteren al en op tv zeiden ze ook al zoiets.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is dat allemaal nog erg onzeker hoor.
We kunnen nog wel even doorgaan met de foute grappen.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:22 schreef Wereldgozer het volgende:
@:haags mooi die grensbewaking, opa had het zo gewild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |