Dat is omdat de eisen voor bronwater minder streng zijn dan voor Nederlands drinkwater. En drinkwater wordt eerst nog gezuiverd. Bronwater vaak niet.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:43 schreef Karzai het volgende:
Nog beter dan bronwater volgens waternet
https://www.waternet.nl/s(...)r%20een%20microscoop.
Dan gaan de complotwappies met fakkels en hooivorken naar de Tweede Kamer.quote:
Slecht geslapen hier. Tenminste, veel te kort. Werd om half zes wakker zonder goede reden en kon niet meer in slaap vallen.quote:
Alles beter dan water gemaakt van urinequote:Op maandag 9 juni 2025 07:43 schreef Karzai het volgende:
Nog beter dan bronwater volgens waternet
https://www.waternet.nl/s(...)r%20een%20microscoop.
Ik begon met niet in slaap kunnen vallenquote:Op maandag 9 juni 2025 07:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Slecht geslapen hier. Tenminste, veel te kort. Werd om half zes wakker zonder goede reden en kon niet meer in slaap vallen.
Dank je schatquote:
Hoeveel van het water op de planeet vandaag dat al miljoenen jaren door levende wezens gedronken werd is eerder al eens urine geweest denk je?quote:Op maandag 9 juni 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles beter dan water gemaakt van urine
Zal best heel veel zijn geweest vermoed ik maar zo. Dit is trouwens de eerste keer dat ik er van hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel van het water op de planeet vandaag dat al miljoenen jaren door levende wezens gedronken werd is eerder al eens urine geweest denk je?
Ik viel ook laat in slaap ja.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik begon met niet in slaap kunnen vallen
En omdat mensen het gisteren over t zusje hadden heb ik hele stress dromen gehad over te kleine toetjes
Woah jouw dromen hebben sequelsquote:Op maandag 9 juni 2025 08:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik viel ook laat in slaap ja.Had een paar dagen geleden een droom dat er een slangetje in mijn slaapkamer was. Was het eigenlijk alweer vergeten. Maar afgelopen nacht droomde ik dat ik gebeten werd.
Alles is meteen een franchise tegenwoordig.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woah jouw dromen hebben sequels
Ik dacht even dat je van dat bruine water uit de kraan als thee dronk.quote:Op maandag 9 juni 2025 05:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik drink nu al 2 dagen lang kraanwater als thee![]()
Benieuwd of dat goed gaat
Getver moet je toch niet aan denkenquote:Op maandag 9 juni 2025 08:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je van dat bruine water uit de kraan als thee dronk.
Morguh Gianniquote:
dat is wel waarquote:Op maandag 9 juni 2025 07:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik begon met niet in slaap kunnen vallen
En omdat mensen het gisteren over t zusje hadden heb ik hele stress dromen gehad over te kleine toetjes
straks moet je er nog geld voor betalenquote:Op maandag 9 juni 2025 08:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is meteen een franchise tegenwoordig.
En BTW en accijnzen.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
straks moet je er nog geld voor betalen
Drie verschillende Funko Pops te koop van de slang.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
straks moet je er nog geld voor betalen
Jij nooit gehad?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woah jouw dromen hebben sequels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |