Dan hadden we nog een extra reden om te klagen.quote:Op maandag 9 juni 2025 06:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
absoluut. Hier is flessenwater super goedkoop maar stel je voor dat je dat in NL zou moeten kopen voor je dagelijkse dingen
En in veel landen hebben mensen geen eens toegang tot kraanwater uberhaubt
Meestal is dat wel goed zegt men.quote:Op maandag 9 juni 2025 06:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja koken ook denk ik. NOu goed zal wel goed komen , heb het gekookt het water dus dan moet het meeste er uit zijn
Morguhquote:
Ik woon boven een rioolreinigingscentrale in rotterdam. Zij filerteren rioolwater en pompen het daar weer in de maas geloof ik.quote:
Geen fris idee van urine water maken jakkiequote:Op maandag 9 juni 2025 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik woon boven een rioolreinigingscentrale in rotterdam. Zij filerteren rioolwater en pompen het daar weer in de maas geloof ik.
Geloof dat men tegenwoordig er zelfs weer drinkwater van kan makenquote:Op maandag 9 juni 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen fris idee van urine water maken jakkie
Ik moet er maar niet aan denken, alleen het idee al.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat men tegenwoordig er zelfs weer drinkwater van kan maken
Drink je nog wel water dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 07:35 schreef Karzai het volgende:
Ik heb ook jarenlang naast de waterzuivering in amsterdam gewerkt, dat rook ook niet fris
Dat kan echt al heel lang hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat men tegenwoordig er zelfs weer drinkwater van kan maken
Dat is beterquote:Op maandag 9 juni 2025 07:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Geloof dat ons drinkwater uit de duinen komt
Ongeveer half 2 kan ik hem irl zienquote:
In het ISS sowieso. Het is verder een niche ding. Niet omdat het moeilijk is, maar omdat mensen denken: "jakkie".quote:
gewoon de mensen niet vertellenquote:Op maandag 9 juni 2025 07:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het ISS sowieso. Het is verder een niche ding. Niet omdat het moeilijk is, maar omdat mensen denken: "jakkie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |