Hmm, denk je dat het past?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:26 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik heb een setje t-shirts besteld maar heb per ongeluk 1x een xxxl shirtje besteld ipv L.
Jij bent de enige waarvan ik weet dat je hem past, wil je hem hebben?
Noem je hem nou dik?quote:Op maandag 9 juni 2025 08:26 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik heb een setje t-shirts besteld maar heb per ongeluk 1x een xxxl shirtje besteld ipv L.
Jij bent de enige waarvan ik weet dat je hem past, wil je hem hebben?
Veel van mijn dromen beginnen als de oude tekenfilms. Previously, on X-Men.quote:
Morguh AQquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat het makkelijker is om van urine drinkwater te maken, dan van het gemiddelde oppervlaktewater in Nederland.quote:Op maandag 9 juni 2025 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat men tegenwoordig er zelfs weer drinkwater van kan maken
gewoon hont aanleren ook uit te slapenquote:Op maandag 9 juni 2025 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was ook mijn laatste dag uitslapen ever.
Ik hoor straks bij de crew die met slaapkop in pyjama buiten staat met hond.
Helemaal niets, en jij?quote:
Afwassen, vuilnis weg brengen, poetsen, stofzuigen en dweilenquote:
Sportschool maar wel met preworkout om ff wakker te wordenquote:
Wandelen. Afwas doen. Boodschappen bestellen.quote:
ik moet eigenlijk wel echt stofzuigen, dus denk dat ik dat maar ga doen.quote:
netjesquote:Op maandag 9 juni 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afwassen, vuilnis weg brengen, poetsen, stofzuigen en dweilen
wat een martelingquote:Op maandag 9 juni 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sportschool maar wel met preworkout om ff wakker te worden
boodschappen bestellen is wel een slimme, misschien ook een keertje weer doenquote:Op maandag 9 juni 2025 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wandelen. Afwas doen. Boodschappen bestellen.
Dan maar doen, is niet veel werk even stofzuigen toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk wel echt stofzuigen, dus denk dat ik dat maar ga doen.
verder heb ik geen echte plannen, wel diverse dingen/klusjes die ik kan oppakken
Ochtendseks?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sportschool maar wel met preworkout om ff wakker te worden
Zelfmartrling is wel mijn kinkquote:Op maandag 9 juni 2025 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
netjes
[..]
wat een marteling
[..]
boodschappen bestellen is wel een slimme, misschien ook een keertje weer doen
Die 37 is ineens weer verdwenen iig.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:11 schreef Haags het volgende:
Het ene model gaat voor twee dagen tropisch, het ander laat het acht dagen duren...
Morguh Stigquote:
ik heb het al een tijdje laten liggen, dus moet het nu wel grondig doen, dus meer werk..quote:Op maandag 9 juni 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar doen, is niet veel werk even stofzuigen toch?
Lekker bakkie koffie om de dag te beginnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |