Gefeliciteerd met de 2e plek meneer Sinnerquote:
Deze 2 gaan alle prijzen verdelen.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:58 schreef H.Vviv het volgende:
Wat een finale, wow. Graag meer van dit de komende jaren.
135 doezoe op chronoquote:
Hij heeft ook een best een aardige gunfactor achter die backhand van hem zitten. Fijne vent. Daar kan je best een pot paella mee op de heupen bouncen.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:59 schreef PippenScottie het volgende:
Alcaraz is wel een waardig opvolger van de grote drie hoor. Wat een baas is dat
Ik schat dat klokje hoger inquote:
Hij was het ineens kwijt. En ik snap niet hoe het kan. Hij is normaal best vochtig en ijskoud.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:04 schreef yvonne het volgende:
Ongelooflijk. Gewoon weggegooid.Met z'n blauwe petje.
Zou jij voordragen uit eigen werk?quote:
dat mogen ze wellicht niet eens, het enige wat ze nu hebben zijn wat twitter fragmentjesquote:Op zondag 8 juni 2025 21:01 schreef Salina het volgende:
Je zult maar een samenvatting van deze match moeten maken van amper een paar minuten.
Nu al medelijden met die lui.
#NOS
Ja, dat was Nadal zijn eerste Wimbledon zege. Ik weet het nog goed...toen kwam Federer 2-0 achter, en maakte hij dat bijna helemaal goed. Net niet dusquote:Op zondag 8 juni 2025 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
Alcaraz en Nadal waren precies even oud toen ze hun vijfde titel wonnen
Ik ben wel benieuwd of hij dit heeft, of dat hij gaandeweg steeds beter Engels leert spreken, aangezien hij dit natuurlijk enorm veel moet doen in zijn leven. Nadal sprak ook nauwelijks Engels, en is daar na al die jaren steeds beter in geworden. Geen idee of ze specifiek les nemen.quote:
Ik zou hem nog niet naast de drie scharen. Hij moet nog minimaal 5-8 jaar goed presteren om in de buurt van dat rijtje te komen. Hij heeft een zeer fysieke spel net als Nadal. Hij heeft nu een piepjong ongehavende en topfitte lichaam maar om dat jaar in en jaar uit vol te houden is andere koek.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:59 schreef PippenScottie het volgende:
Alcaraz is wel een waardig opvolger van de grote drie hoor. Wat een baas is dat
Totaal niet belangrijk. Hij moet zich concentreren op zijn core business. Hij is een toptennisser geen journalist voor de propagandamachine BBC.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of hij dit heeft, of dat hij gaandeweg steeds beter Engels leert spreken, aangezien hij dit natuurlijk enorm veel moet doen in zijn leven. Nadal sprak ook nauwelijks Engels, en is daar na al die jaren steeds beter in geworden. Geen idee of ze specifiek les nemen.
Hier ben ik het mee eens. Wel kan je enorm veel extra fans winnen over de hele wereld als je je talen goed spreekt. Dat kan helpen.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:54 schreef Peppert het volgende:
[..]
Totaal niet belangrijk. Hij moet zich concentreren op zijn core business. Hij is een toptennisser geen journalist voor de propagandamachine BBC.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |