Je hebt nog innerlijk kindwerk te doenquote:Op zondag 8 juni 2025 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
Begin een beetje medelijden met Sinner te krijgen
Ja tijd voor een magic massagequote:Op zondag 8 juni 2025 19:48 schreef DobbyDobby het volgende:
Epische finale wel. Jammer dat Sinner niet helemaal fit meer is.
Spike Lee dom noemenquote:Op zondag 8 juni 2025 19:50 schreef mitt het volgende:
Kutregie, laat de spelers zien en niet en hele tijd die domme bekende mensen.
Boeit mij die hele Spike Lee bij een Roland Garros finale.quote:
Geen vroegertjequote:Op zondag 8 juni 2025 19:50 schreef yvonne het volgende:
Bizar, echt bizar * yvonne wappert Spaans vlaggetje
Kan echt niet, hoe die man erbij zitquote:
Neequote:
Dat iemand fysiek gesloopt lijkt in een GS-finale, hoeft niet altijd te zeggen dat dat zo isquote:Op zondag 8 juni 2025 19:48 schreef DobbyDobby het volgende:
Epische finale wel. Jammer dat Sinner niet helemaal fit meer is.
Zo gewoon is dat niet na deze finalequote:Op zondag 8 juni 2025 20:08 schreef hhh38 het volgende:
Ik schakel net in, maar ik denk dat dit gewoon voor Alcaraz word. Lijkt alsof het nog set 1 is voor hem qua fitheid.
je heb 3 match points van Sinner gemist.....quote:Op zondag 8 juni 2025 20:08 schreef hhh38 het volgende:
Ik schakel net in, maar ik denk dat dit gewoon voor Alcaraz word. Lijkt alsof het nog set 1 is voor hem qua fitheid.
Djokovic een keer?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:21 schreef Szura het volgende:
Quizvraag: laatste die in een GS-finale 2-0 in sets vergooide?
Zverev sowieso een keer, maar weet niet of dat de laatste was..quote:Op zondag 8 juni 2025 20:21 schreef Szura het volgende:
Zverev?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:21 schreef Szura het volgende:
lendel tegen chang?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:21 schreef Szura het volgende:
Ja dat is het juiste antwoord, maar hij deed het daarna nóg een keer: ook in 2024 in Australiëquote:Op zondag 8 juni 2025 20:24 schreef Marcoss het volgende:
Oh, Medvedev ook nog tegen Nadal in Australië
Oh, da's waar ja, tegen Sinnerquote:Op zondag 8 juni 2025 20:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dat is het juiste antwoord, maar hij deed het daarna nóg een keer: ook in 2024 in Australië
AO-finale tussen Djoko en Nadal was ooit bijna 6 uur (toen konden ze beiden amper meer staan bij de prijsuitreiking), dat gaan ze nu vast niet halenquote:
Daar had je er eenquote:
Wel een vrij logisch moment, kun je zeggenquote:Op zondag 8 juni 2025 20:34 schreef yvonne het volgende:
Lekker tijdstip om nú last van je zenuwen te krijgen.
Doe je ook tannisse of padelluh? Of pickle ball?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:34 schreef yvonne het volgende:
Lekker tijdstip om nú last van je zenuwen te krijgen.
het is pas gespeeld als de laatste bal is geslagenquote:
Of wat petsen op haar kont? Hahaatjesquote:Op zondag 8 juni 2025 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe je ook tannisse of padelluh? Of pickle ball?
SMEERLAP WAAROM PRAAT JE ZOquote:Op zondag 8 juni 2025 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of wat petsen op haar kont? Hahaatjes
Bridgonquote:Op zondag 8 juni 2025 20:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe je ook tannisse of padelluh? Of pickle ball?
De jaloezie in dit topic richting de beste speler is lachwekkend.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
dat krijg je als je dope gebruikt
dan kan je uiteindelijk langer door
Stringer Bell @Coco @GGMM @onlogischquote:Op zondag 8 juni 2025 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie is die donkere brede gozer met tatouages die ze steeds laten zien?ē
memphis depayquote:Op zondag 8 juni 2025 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie is die donkere brede gozer met tatouages die ze steeds laten zien?ē
Alca(t)raz lijkt volledig bevrijd.quote:
Dat is al een paar jaarquote:Op zondag 8 juni 2025 20:51 schreef Arcee het volgende:
Sinds wanneer is er wel een tie break in de 5e set op een grand slam?
Nee eerste twee sets waren erg matig van Alcarazquote:Op zondag 8 juni 2025 20:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ben halverwege de vijfde set ingeschakeld, want verplichtingen elders.
Is het al vijf uur dit niveau?
Niet altijd, wel steeds vaker. Sinner zal inmiddels wel een beetje extra balen dat hij drie opeenvolgende matchpoints niet af heeft gemaakt.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ben halverwege de vijfde set ingeschakeld, want verplichtingen elders.
Is het al vijf uur dit niveau?
Stond in set 3 ook nog een break voor (als ik het goed onthouden heb)quote:Op zondag 8 juni 2025 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet altijd, wel steeds vaker. Sinner zal inmiddels wel een beetje extra balen dat hij drie opeenvolgende matchpoints niet af heeft gemaakt.
Ergens denk ik, boontje komt om zijn (doping) loontjequote:Op zondag 8 juni 2025 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet altijd, wel steeds vaker. Sinner zal inmiddels wel een beetje extra balen dat hij drie opeenvolgende matchpoints niet af heeft gemaakt.
10, met twee verschil.quote:
Nou ja, 'beter' is ook wat overdreven.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
Alcaraz op zijn piek is de enige speler die beter is dan Martin Verkerk
🤩quote:
quote:
normaal ging dit altijd tot 7 .......quote:Op zondag 8 juni 2025 20:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van iemand die alles weet, is dit wel heel matig
Nee hoor.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
normaal ging dit altijd tot 7 .......
Gefeliciteerd met de 2e plek meneer Sinnerquote:
Deze 2 gaan alle prijzen verdelen.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:58 schreef H.Vviv het volgende:
Wat een finale, wow. Graag meer van dit de komende jaren.
135 doezoe op chronoquote:
Hij heeft ook een best een aardige gunfactor achter die backhand van hem zitten. Fijne vent. Daar kan je best een pot paella mee op de heupen bouncen.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:59 schreef PippenScottie het volgende:
Alcaraz is wel een waardig opvolger van de grote drie hoor. Wat een baas is dat
Ik schat dat klokje hoger inquote:
Hij was het ineens kwijt. En ik snap niet hoe het kan. Hij is normaal best vochtig en ijskoud.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:04 schreef yvonne het volgende:
Ongelooflijk. Gewoon weggegooid.Met z'n blauwe petje.
Zou jij voordragen uit eigen werk?quote:
dat mogen ze wellicht niet eens, het enige wat ze nu hebben zijn wat twitter fragmentjesquote:Op zondag 8 juni 2025 21:01 schreef Salina het volgende:
Je zult maar een samenvatting van deze match moeten maken van amper een paar minuten.
Nu al medelijden met die lui.
#NOS
Ja, dat was Nadal zijn eerste Wimbledon zege. Ik weet het nog goed...toen kwam Federer 2-0 achter, en maakte hij dat bijna helemaal goed. Net niet dusquote:Op zondag 8 juni 2025 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
Alcaraz en Nadal waren precies even oud toen ze hun vijfde titel wonnen
Ik ben wel benieuwd of hij dit heeft, of dat hij gaandeweg steeds beter Engels leert spreken, aangezien hij dit natuurlijk enorm veel moet doen in zijn leven. Nadal sprak ook nauwelijks Engels, en is daar na al die jaren steeds beter in geworden. Geen idee of ze specifiek les nemen.quote:
Ik zou hem nog niet naast de drie scharen. Hij moet nog minimaal 5-8 jaar goed presteren om in de buurt van dat rijtje te komen. Hij heeft een zeer fysieke spel net als Nadal. Hij heeft nu een piepjong ongehavende en topfitte lichaam maar om dat jaar in en jaar uit vol te houden is andere koek.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:59 schreef PippenScottie het volgende:
Alcaraz is wel een waardig opvolger van de grote drie hoor. Wat een baas is dat
Totaal niet belangrijk. Hij moet zich concentreren op zijn core business. Hij is een toptennisser geen journalist voor de propagandamachine BBC.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of hij dit heeft, of dat hij gaandeweg steeds beter Engels leert spreken, aangezien hij dit natuurlijk enorm veel moet doen in zijn leven. Nadal sprak ook nauwelijks Engels, en is daar na al die jaren steeds beter in geworden. Geen idee of ze specifiek les nemen.
Hier ben ik het mee eens. Wel kan je enorm veel extra fans winnen over de hele wereld als je je talen goed spreekt. Dat kan helpen.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:54 schreef Peppert het volgende:
[..]
Totaal niet belangrijk. Hij moet zich concentreren op zijn core business. Hij is een toptennisser geen journalist voor de propagandamachine BBC.
Alcaraz heeft het in zich om de opvolger te worden, maar hij is inderdaad nog niet zover. Hij heeft wel een soort achtervolging ingezet. Hij heeft ook een fysiek spel, maar is wel een stuk lichter dan Nadal en het lijkt hem ook minder kracht te kosten. Waar ik mij bij Nadal wel altijd zorgen maakte of hij zijn lichaam niet aan het slopen was, heb ik dat bij Alcaraz wat minder.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:45 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik zou hem nog niet naast de drie scharen. Hij moet nog minimaal 5-8 jaar goed presteren om in de buurt van dat rijtje te komen. Hij heeft een zeer fysieke spel net als Nadal. Hij heeft nu een piepjong ongehavende en topfitte lichaam maar om dat jaar in en jaar uit vol te houden is andere koek.
Toch heeft hij al aardig wat blessures gehad (meer dan Nadal op die leeftijd). Zijn probleem schijnt vooral te zijn dat hij op training net zo intens speelt als in deze wedstrijden, dat lijkt niet vol te houden.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Alcaraz heeft het in zich om de opvolger te worden, maar hij is inderdaad nog niet zover. Hij heeft wel een soort achtervolging ingezet. Hij heeft ook een fysiek spel, maar is wel een stuk lichter dan Nadal en het lijkt hem ook minder kracht te kosten. Waar ik mij bij Nadal wel altijd zorgen maakte of hij zijn lichaam niet aan het slopen was, heb ik dat bij Alcaraz wat minder.
Wel heel intrigerend, ik vraag me af of we er ooit achter komen wat er mis ging. Ik zat nog maar half te kijken omdat ik Alcaraz geen kans meer gaf, maar wat ik zag tijdens die match points is dat Sinner er te makkelijk over leek te denken. Maar dat vind ik bijna niet voorstelbaar voor zijn karakter.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij was het ineens kwijt. En ik snap niet hoe het kan. Hij is normaal best vochtig en ijskoud.ē
O ja, dat intense trainen deed Nadal dus ook altijd. Elke bal die hij raakt was op 100%. Lijkt mij ook heel moeilijk vol te houden, maar als ik zie hoeveel Nadal ermee gewonnen heeft zou ik toch zeggen: Ga ervoor!quote:Op zondag 8 juni 2025 23:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch heeft hij al aardig wat blessures gehad (meer dan Nadal op die leeftijd). Zijn probleem schijnt vooral te zijn dat hij op training net zo intens speelt als in deze wedstrijden, dat lijkt niet vol te houden.
[..]
Wel heel intrigerend, ik vraag me af of we er ooit achter komen wat er mis ging. Ik zat nog maar half te kijken omdat ik Alcaraz geen kans meer gaf, maar wat ik zag tijdens die match points is dat Sinner er te makkelijk over leek te denken. Maar dat vind ik bijna niet voorstelbaar voor zijn karakter.
We gaan nog veel van deze finales zien.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:42 schreef plesner het volgende:
Wel fijn dat die doping zondaar niet gewonnen heeft
Grappig feitje is alvast dat Rafa in al zijn RG-finales nooit een vijfsetter speeldequote:Op maandag 9 juni 2025 03:01 schreef chufi het volgende:
Denk dat Carlitos RG overneemt van Rafa en de komende 10 jaar zijn toernooi is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |