Ik heb daar een aantal oude handdoeken voorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel een doekje langs halen, je wilt geen vlekken op je mooie stoffen
Wijs, heel wijs.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb daar een aantal oude handdoeken voor![]()
Ook bij het oliën van de fiets nuttig.
Fijn vd kleding!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Net een mevrouw blij gemaakt met anderhalve vuilniszak met kleding en schoenen. En ik ook blij want hoefde niet iemand te regelen om die zakken weg te brengen.
Jij weet dus dat je de komende tijd vaak zult bbq’en @:blues
Soms zijn dingen anders dan ze lijken. De vrouw in kwestie wilde de foto veilig stellen, niet gappen, blijkt nu.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues it’s not mehttps://www.gelderlander.(...)zijn-lijst~ac79f478/
Dat klinkt als een quote uit Kerstens, Kamphuys en Van Binsbergen, AKA de Lullo'squote:
Ik denk die in Berlijnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mönchengladbach
Welke dierentuin is een zeeleeuwtje geboren?
Is heel indrukwekkend om te zien, die kraters van de bruinkool zijn gigantisch. Garzweiler bestaat uit twee delen: Garzweiler I en Garzweiler II. De totale oppervlakte van het dagbouwgebied bedraagt 114 vierkante kilometer en is tot 210 meter diep. De totale inhoud van de Garzweiler-dagbouw bedraagt naar schatting ongeveer 24 kubieke kilometer. Dat is, let wel 5 keer de hoeveelheid water in het IJsselmeer.....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk die in Berlijn![]()
Bekijk deze YouTube-video
Mönchengladbach, dan zit je vlakbij de bruinkooldagbouw van Garzweiler.
Ik vind het wel fascinerend om te zien, je hebt daar een uitkijkpunt die boven de mijn hangt.
https://www.rwe.com/nachb(...)sichtspunkt-skywalk/
Hahaha dit kende ik nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk die in Berlijn![]()
Bekijk deze YouTube-video
Mönchengladbach, dan zit je vlakbij de bruinkooldagbouw van Garzweiler.
Ik vind het wel fascinerend om te zien, je hebt daar een uitkijkpunt die boven de mijn hangt.
https://www.rwe.com/nachb(...)sichtspunkt-skywalk/
Nee die woont een kleine 185km enkele reis weg , in de praktijk vaak iets meer want ik combineer ritjes vaak met meerdere reisdoelenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:37 schreef Blues het volgende:
Lange nasleep @:fietsie en je vak bestemming ziet er goed uit, moest ff zoeken.
Jouw moeder woont toch niet in de buurt?
Waarom zo moeilijk, er zit toch een kentekenplaat op? Daar kan tocht wel een blauw vlakje met NL bij op?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op Printables.com staan bergen Thule-objecten; een er van heeft vast de juiste vorm om om zo'n alu-extrusie profiel te passen waar die drager van geconstrueerd is.
En dan is er in cad zo een ovaal plaatje aan te tekenen
Onder wat voor steen heb jij geleefd, mijn PvdA huisgenoten keken elke dag keurig DwdDquote:
Het ligt niet op je route maar ik ja ik zou zeggen, als je toch in de auto zit.quote:Ah, wie weet kom ik er nog in de buurt! Plaatje ziet er wel indrukwekkend uit.
Ik heb nog nooit PvdA gestemd, dus misschien vandaarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Onder wat voor steen heb jij geleefd, mijn PvdA huisgenoten keken elke dag keurig DwdD
[..]
Het ligt niet op je route maar ik ja ik zou zeggen, als je toch in de auto zit.
Als je vanuit zuidelijke richting komt gaat de (nieuw aangelegde en verplaatste) Autobahn tussen twee kraters door. Ik reed toen net m'n niet geupdate navigatie daar langs paar jaar terug. Dan rij je met 130 oid door het terrein zo gerekend.
Excuses voor helemaal los gaan op iets wat wrs niet in interessegebied is, maar over Landalparken en zwemparadijsen in die omgeving niets te vertellen
Omdat de ANBW heel expliciet vermeldt dat de sticker ovaal moet en niet op het nummerbord mag voor BE en FR.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk, er zit toch een kentekenplaat op? Daar kan tocht wel een blauw vlakje met NL bij op?
Er staat nergens hoe groot de stikker moet zijn. En zal waarschijnlijk samen met de kentekenplaat op de foto leesbaar dienen te zijn.
Coolquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:48 schreef Sarabi het volgende:
Hier is het een relatief rustige week. Alleen zaterdag naar Hoofddorp voor een klein bierfestival dat in het teken staan van mentale gezondheid. Een bevriende brouwer die hier zelf last van heeft gaat een wandeling langs belangrijke punten in zijn leven maken en eindigt dan op het festival.
Goed dat je het zegt. Ik had zondag in mn hoofdquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:48 schreef Sarabi het volgende:
Hier is het een relatief rustige week. Alleen zaterdag naar Hoofddorp voor een klein bierfestival dat in het teken staan van mentale gezondheid. Een bevriende brouwer die hier zelf last van heeft gaat een wandeling langs belangrijke punten in zijn leven maken en eindigt dan op het festival. Waar ook het bier gelanceerd wordt voor het goede doel. Ben benieuwd of ik nog ga janken, want ik kan er slecht tegen als anderen emotioneel worden. Maar goed, dat is natuurlijk niet een slecht iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |