abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217903246
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 17:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dan zou ik er wel een doekje langs halen, je wilt geen vlekken op je mooie stoffen
Ik heb daar een aantal oude handdoeken voor ^O^
Ook bij het oliën van de fiets nuttig.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 17:08:25 #177
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217903257
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 17:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb daar een aantal oude handdoeken voor ^O^
Ook bij het oliën van de fiets nuttig.
Wijs, heel wijs.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_217903440
@vlindertje89 veel beterschap en wijsheid in je keuze, wel k*t.

Ook voor @Tele6 en lijf en leden :*
Ik was voor je t plaatje postte al aan het denken hoe je in godesnaam een big kan haken in een bestaande zwembroek.

Mijn g heeft een leuk, megazwaar bbq dinges gekocht, vdg in elkaar gezet en ding moet 2x ff goed warm stoken voor gebruik.
Mn plannen na m'n dutje in de war want dat kost tijd om 'm op temp te krijgen met briketkooltjes maar hij is er zo blij mee, dus oké ik help.
Kan wel meteen douchen straks van die meur 8-)
pi_217903492
Dat zal het zijn @vlindertje89 bronchitis, want ik verwar jou niet met @fietsie

Achter de naaimachine zitten is de betere manier van nietsdoen ;) ik haal mijn patronen overal vandaan. Voor een vrij makkelijke broek zou je naar Bel’etoile kunnen kijken, de bay-pants. Volgens mij hebben ze daar ook korte broeken versie van. Ook studio NieNie heeft daar patronen voor.

Net een mevrouw blij gemaakt met anderhalve vuilniszak met kleding en schoenen. En ik ook blij want hoefde niet iemand te regelen om die zakken weg te brengen.

Jij weet dus dat je de komende tijd vaak zult bbq’en @Blues
We have far more in common than that which devides us..
pi_217903525
Lange nasleep @fietsie en je vak bestemming ziet er goed uit, moest ff zoeken.

Jouw moeder woont toch niet in de buurt?
pi_217903559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:

Net een mevrouw blij gemaakt met anderhalve vuilniszak met kleding en schoenen. En ik ook blij want hoefde niet iemand te regelen om die zakken weg te brengen.

Jij weet dus dat je de komende tijd vaak zult bbq’en @:blues
Fijn vd kleding!

Nou aangezien het een behoorlijke aanslag is op de lijven ivm de 2 etages trap op trap af naar tuin vanuit keuken/woonkamer valt dat wel mee.
Zo af en toe vind ik het wel leuk omdat we dan iig buiten eten O+
pi_217903788
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 10 juni 2025 @ 18:04:42 #183
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217903845
quote:
Soms zijn dingen anders dan ze lijken. De vrouw in kwestie wilde de foto veilig stellen, niet gappen, blijkt nu.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 18:07:10 #184
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217903862
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 16:35 schreef Tele6 het volgende:

Deze big ga ik haken:

Dat klinkt als een quote uit Kerstens, Kamphuys en Van Binsbergen, AKA de Lullo's
Schattig biggetje trouwens.
  Moderator dinsdag 10 juni 2025 @ 18:11:03 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217903902
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 16:12 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Mönchengladbach :)
Welke dierentuin is een zeeleeuwtje geboren?
Ik denk die in Berlijn :+
Bekijk deze YouTube-video

Mönchengladbach, dan zit je vlakbij de bruinkooldagbouw van Garzweiler.
Ik vind het wel fascinerend om te zien, je hebt daar een uitkijkpunt die boven de mijn hangt.

https://www.rwe.com/nachb(...)sichtspunkt-skywalk/
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 10 juni 2025 @ 18:32:15 #186
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217904091
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vind het wel fascinerend om te zien, je hebt daar een uitkijkpunt die boven de mijn hangt.

Is heel indrukwekkend om te zien, die kraters van de bruinkool zijn gigantisch. Garzweiler bestaat uit twee delen: Garzweiler I en Garzweiler II. De totale oppervlakte van het dagbouwgebied bedraagt 114 vierkante kilometer en is tot 210 meter diep. De totale inhoud van de Garzweiler-dagbouw bedraagt naar schatting ongeveer 24 kubieke kilometer. Dat is, let wel 5 keer de hoeveelheid water in het IJsselmeer.....
En dat is alleen Garzweiler.
De gezamenlijke inhoud van de vijf grootste bruinkoolmijnen bedraagt ongeveer 73,9 kubieke kilometer. Drie keer zoveel. Een onvoorstelbaar groot gat. Gemeente Utrecht en dan slordige 750 meter diep

[ Bericht 8% gewijzigd door Jan_Onderwater op 10-06-2025 18:39:21 ]
pi_217904100
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hahaha dit kende ik niet :D

Ah, wie weet kom ik er nog in de buurt! Plaatje ziet er wel indrukwekkend uit.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 18:35:02 #188
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217904118
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 17:37 schreef Blues het volgende:
Lange nasleep @:fietsie en je vak bestemming ziet er goed uit, moest ff zoeken.

Jouw moeder woont toch niet in de buurt?
Nee die woont een kleine 185km enkele reis weg , in de praktijk vaak iets meer want ik combineer ritjes vaak met meerdere reisdoelen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_217904246
Lief dat je het nog even benoemd @vlindertje89 :* En beterschap!

@Tele6 lekker relaxen met haken is ook niets mis mee O+

Hier is het een relatief rustige week. Alleen zaterdag naar Hoofddorp voor een klein bierfestival dat in het teken staan van mentale gezondheid. Een bevriende brouwer die hier zelf last van heeft gaat een wandeling langs belangrijke punten in zijn leven maken en eindigt dan op het festival. Waar ook het bier gelanceerd wordt voor het goede doel. Ben benieuwd of ik nog ga janken, want ik kan er slecht tegen als anderen emotioneel worden. Maar goed, dat is natuurlijk niet een slecht iets.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 19:15:54 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_217904434
Gefeliciteerd Tele6
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 19:18:38 #191
63722 z80
I fink you freaky
pi_217904455
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 13:49 schreef fietsie het volgende:

[..]
Op Printables.com staan bergen Thule-objecten; een er van heeft vast de juiste vorm om om zo'n alu-extrusie profiel te passen waar die drager van geconstrueerd is.
En dan is er in cad zo een ovaal plaatje aan te tekenen
Waarom zo moeilijk, er zit toch een kentekenplaat op? Daar kan tocht wel een blauw vlakje met NL bij op?
Er staat nergens hoe groot de stikker moet zijn. En zal waarschijnlijk samen met de kentekenplaat op de foto leesbaar dienen te zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator dinsdag 10 juni 2025 @ 19:40:49 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217904626
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:33 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hahaha dit kende ik niet :D
Onder wat voor steen heb jij geleefd, mijn PvdA huisgenoten keken elke dag keurig DwdD :P

quote:
Ah, wie weet kom ik er nog in de buurt! Plaatje ziet er wel indrukwekkend uit.
Het ligt niet op je route maar ik ja ik zou zeggen, als je toch in de auto zit.

Als je vanuit zuidelijke richting komt gaat de (nieuw aangelegde en verplaatste) Autobahn tussen twee kraters door. Ik reed toen net m'n niet geupdate navigatie daar langs paar jaar terug. Dan rij je met 130 oid door het terrein zo gerekend.

Excuses voor helemaal los gaan op iets wat wrs niet in interessegebied is, maar over Landalparken en zwemparadijsen in die omgeving niets te vertellen :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 10 juni 2025 @ 19:48:23 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217904708
Dit Lansalpark is helemaal vrij van klrijspaleis :)

Chimay is om de hoek, daar ga ik liever naar toe
pi_217904709
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Onder wat voor steen heb jij geleefd, mijn PvdA huisgenoten keken elke dag keurig DwdD :P
[..]
Het ligt niet op je route maar ik ja ik zou zeggen, als je toch in de auto zit.

Als je vanuit zuidelijke richting komt gaat de (nieuw aangelegde en verplaatste) Autobahn tussen twee kraters door. Ik reed toen net m'n niet geupdate navigatie daar langs paar jaar terug. Dan rij je met 130 oid door het terrein zo gerekend.

Excuses voor helemaal los gaan op iets wat wrs niet in interessegebied is, maar over Landalparken en zwemparadijsen in die omgeving niets te vertellen :P
Ik heb nog nooit PvdA gestemd, dus misschien vandaar :D

En ik vind het interessant hoor! Ik heb twee dagen programma en een heenreis-dag en terugreis-dag, maar aangezien de reis maar 2 uur is zonder files heb ik nog wel wat ruimte in het schema, dus tips zijn altijd welkom, en wat ik ermee doe zie ik tegen die tijd wel haha!
  dinsdag 10 juni 2025 @ 20:14:06 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217904930
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:18 schreef z80 het volgende:

[..]
Waarom zo moeilijk, er zit toch een kentekenplaat op? Daar kan tocht wel een blauw vlakje met NL bij op?
Er staat nergens hoe groot de stikker moet zijn. En zal waarschijnlijk samen met de kentekenplaat op de foto leesbaar dienen te zijn.
Omdat de ANBW heel expliciet vermeldt dat de sticker ovaal moet en niet op het nummerbord mag voor BE en FR.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 20:15:06 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217904936
Nu weer verder kijken hoe 2 hilbillies een 12klepper diesel in een 1965 brandweerwagenchassis monteren :P
  dinsdag 10 juni 2025 @ 20:18:55 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217904962
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:48 schreef Sarabi het volgende:

Hier is het een relatief rustige week. Alleen zaterdag naar Hoofddorp voor een klein bierfestival dat in het teken staan van mentale gezondheid. Een bevriende brouwer die hier zelf last van heeft gaat een wandeling langs belangrijke punten in zijn leven maken en eindigt dan op het festival.
Cool
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 juni 2025 @ 20:36:38 #198
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217905148
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 18:48 schreef Sarabi het volgende:

Hier is het een relatief rustige week. Alleen zaterdag naar Hoofddorp voor een klein bierfestival dat in het teken staan van mentale gezondheid. Een bevriende brouwer die hier zelf last van heeft gaat een wandeling langs belangrijke punten in zijn leven maken en eindigt dan op het festival. Waar ook het bier gelanceerd wordt voor het goede doel. Ben benieuwd of ik nog ga janken, want ik kan er slecht tegen als anderen emotioneel worden. Maar goed, dat is natuurlijk niet een slecht iets.
Goed dat je het zegt. Ik had zondag in mn hoofd :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 10 juni 2025 @ 21:23:07 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217905714
Mijn tomatenplantjes groeien O+
pi_217906285
Tof @fietsie!
Ik heb snoeptomaatjes. Wel door iemand anders geplant en geplukt en door mij in de supermarkt gekocht.. telt dat ook? :')

Buurvrouw appte net met het vriendelijke verzoek een boodschappenlijstje door te geven zodat ze spullen voor me mee kan nemen bij haar boodschappenronde morgen O+ super fijn. Niet dat ik veel eetlust heb, maar wel handig om iets te blijven eten, dus heb inderdaad maar een klein lijstje gestuurd. Voordeel is dat ik in elk geval 3x per dag wat moet eten nu bij de antibiotica, heb ik iig 3x wat binnen :') . Nou ja, als die gaat werken komt vast ook de eetlust weer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')