Hadden ze niet die vriendin naar het asiel kunnen doenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een geweldige camping!
Ach, lammeke toch. Dat klinkt zeker niet goed.
Een goede vriend verhuisde naar het Noorden om te gaan samenwonen en nam zijn ongesteriliseerde binnenpoes mee. Vriendin vond dat katten buiten horen en gooide de kat zo zonder te wennen naar buiten. Binnen no time was ze zwanger. Poes en kittens moesten naar het asiel want mevrouw wilde een hond. Onderweg naar het asiel werd Piep bij ons afgegeven, in onze arbeiderswoning in Dordrecht.
Of Grieks servies werpenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:37 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 ik zou zo'n rage room vreselijk vinden, alle onnodige vernieling en zo. Geef mij maar een keer een clinic boksen dan of zo, als je wilt dat ik iets afreageer
Dat vind ik dus zonde van het serviesquote:
Is dat vandaag? Bijna 😇 indien: Van Harte en een X leuke dag 🎂🎊quote:
Gefeliquote:
Nee ben ik niet gaan doen, ik werk al heel lang 3 dagen in de week maandag/woensdag/vrijdag, dus met steeds een dag of een weekend ertussen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:08 schreef Candaasje het volgende:
@:Blues .
Het is ook veel dat je draagt. Zowel op het werk als thuis. (Is er voor jou mogelijkheid om minder te gaan werken? Al wat af te bouwen? Of ben je daar al gaan doen?)
Ik kan overigens ook wel wennen aan vrij zijn, ben toe aan vakantie. Mijn rug ook vrees ikEn dat zonder echte zorgen thuis.
Maar laatste keer (bijna) twee weken vrij was in oktober. Tussendoor wel hier en daar een paar langere weekenden gehad of dagen tussendoor, maar niet echt vakantie.
Goedzo!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:52 schreef borisz het volgende:
Ma dubde nog om het volgende schooljaar af te maken. Maar met beide ooms in gedachten maakte daar snel korte metten mee. 1 januari is ze klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens bakken en wachten NiB gedaan. Gaat me steeds beter af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |