abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217886544
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:05 schreef augurk2025 het volgende:
Ter Apel :')
Sowieso Drenthe :') :') :')
Ter Apel ligt niet in Drenthe :') :')
pi_217886578
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Kennelijk is het niet strafbaar.
Strafbaar allicht niet, maar dat dit zo doorgang kan vinden vind ik echt bijzonder vreemd. Stel dat je als individu op eigen houtje ergens gaat staan, auto's proberen te stoppen en de bestuurders vragen naar hun papieren, reisdoel en dat je ze even wilt controleren. Denk dat je binnen de korste keren wordt gevraagd op te hoepelen omdat je de boel hindert, tevens dikke kans dat er gedacht wordt dat je niet goed bij je hoofd bent.

De macht van groepen, he. Nog zo'n zorgelijke trend.
  zondag 8 juni 2025 @ 16:14:02 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_217886590
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 15:28 schreef bianconeri het volgende:
Gelukkig met volle foto online! Politie kan deze gekke racisten direct oppakken.
Weg met dit soort mafketels.
Zie je daar ook staan als een soort van A-Team zonder enkele bevoegdheid. :')

Man man man.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_217886591
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ja
Nee hoor, wij moeten niks. Zeker niet als het komt van iemand die in het grote, ruime Estland woont en denkt dat hier in het overbevolkte Nederland er nog wel zoveel 1000den per jaar bij kunnen.

Dit is het resultaat. Paar kneusjes die zichzelf tot grenswachters hebben uitgeroepen. Nu wordt er nog lacherig over gedaan, maar over een paar maanden kan dit escaleren. En dan doet de overheid wat de overheid altijd doet.
Drinken een glas, doen een plas en alles blijft zoals het was.
  zondag 8 juni 2025 @ 16:15:27 #105
117098 Hathor
Effe niet
pi_217886601
quote:
Gelukkig met volle foto online! Politie kan deze gekke racisten direct oppakken.
Ja hoor, daar is Pipo de clown weer met zijn raciiiiiiiisme kaart. _O-
quote:
15s.gif Op zondag 8 juni 2025 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ze willen hier zijn. En dat begrijp ik best. We moeten alles op alles zetten om binnen de mogelijkeden zoveel mogelijk vluchtelingen te verwelkomen.

Wist je al dat we hier te maken hebben met een woningnood? En zoja, besef je ook dat het dan niet zo slim is om gewoon door te blijven gaan met het binnenhalen van mensen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 8 juni 2025 @ 16:16:38 #106
13462 BansheeBoy
pi_217886614
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:15 schreef Hathor het volgende:
Wist je al dat we hier te maken hebben met een woningnood? En zoja, besef je ook dat het dan niet zo slim is om gewoon door te blijven gaan met het binnenhalen van mensen?
Weet jij wat "binnen de mogelijkheden" betekent? Nee hè?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 8 juni 2025 @ 16:18:11 #107
117098 Hathor
Effe niet
pi_217886628
quote:
15s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Weet jij wat "binnen de mogelijkheden" betekent? Nee hè?

We hebben geen mogelijkheden meer, het water staat ons tot aan de lip.
pi_217886645
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Strafbaar allicht niet, maar dat dit zo doorgang kan vinden vind ik echt bijzonder vreemd. Stel dat je als individu op eigen houtje ergens gaat staan, auto's proberen te stoppen en de bestuurders vragen naar hun papieren, reisdoel en dat je ze even wilt controleren. Denk dat je binnen de korste keren wordt gevraagd op te hoepelen omdat je de boel hindert, tevens dikke kans dat er gedacht wordt dat je niet goed bij je hoofd bent.

De macht van groepen, he. Nog zo'n zorgelijke trend.
Nou ja, als je maandelijks ongestraft hele snelwegen kan blokkeren.....al tientallen keren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_217886648
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:18 schreef Hathor het volgende:

[..]
Juist. Ik noem dit dweilen met kraan open.
En als ik dan adviseer eerst de kraan dicht te draaien, word ik weggezet als racist.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hiddendoe op 08-06-2025 22:32:38 ]
  zondag 8 juni 2025 @ 16:20:16 #110
13462 BansheeBoy
pi_217886653
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee hoor, wij moeten niks. Zeker niet als het komt van iemand die in het grote, ruime Estland woont en denkt dat hier in het overbevolkte Nederland er nog wel zoveel 1000den per jaar bij kunnen.
Op zich begrijp ik je wel. Maar ik lees tussen lijnen voornamelijk "Ik wil elke dag een lekker sudderlapje en vrijdags heerlijke witvis op mijn bord maar al die importgasten brengen dat in gevaar". Meestal dus een stukje egoïsme wat met argumenten wordt verkocht. Eigenlijk dus drogredenen.

zondag 8 juni 2025 @ 16:21:26 #111
13462 BansheeBoy
pi_217886661
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:18 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja, vooral de woningnood is een groot probleem. Heb echt te doen met jonge stellen die lekker akoestisch van bil willen gaan maar dit zo wat in de huiskamer met pa en ma in het kielzog moeten doen door gebrek aan woningen.

pi_217886662
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja hoor, daar is Pipo de clown weer met zijn raciiiiiiiisme kaart. _O-
[..]
Het is een overduidelijke rage baiting troll.

Maar mods vinden het best want hij zegt geen lelijke woordjes.
pi_217886667
quote:
15s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Op zich begrijp ik je wel. Maar ik lees tussen lijnen voornamelijk "Ik wil elke dag een lekker sudderlapje en vrijdags heerlijke witvis op mijn bord maar al die importgasten brengen dat in gevaar". Meestal dus een stukje egoïsme wat met argumenten wordt verkocht. Eigenlijk dus drogredenen.

Dat is dan helemaal jouw interpretatie.
  zondag 8 juni 2025 @ 16:22:00 #114
13462 BansheeBoy
pi_217886669
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Juist. Ik noem dit dweilen met kraan open.
En als ik dan adviseer eerst de kraan dicht te draaien, wordt ik weggezet als racist.
Dat is onterecht. Eerlijk is eerlijk.

pi_217886676
quote:
15s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zie je daar ook staan als een soort van A-Team zonder enkele bevoegdheid. :')

Man man man.

Dat klopt niet, elke burger heeft bevoegdheden, rechten en plichten. Blijkbaar is het niet strafbaar een auto te laten stoppen binnen de gegeven context. Dat zagen we al bij het jezelf vastplakken aan het wegdek om het verkeer tot stoppen te dwingen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_217886684
quote:
15s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen 'elke dag een sudderlapje of witvis' willen of niet in een kelderbox of achterbank van je auto willen slapen.
NWS / In heel Nederland wonen kinderen in auto's en garageboxen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 8 juni 2025 @ 16:23:46 #117
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217886686
quote:
Ze zijn niet om aan te gluren, maar dit geeft toch wel erg goed weer wat er mis is hier.

Maar jij trekt de racismekaart maar weer meteen, zoals gewoonlijk :')
  zondag 8 juni 2025 @ 16:24:37 #118
13462 BansheeBoy
pi_217886694
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er is nogal een verschil tussen 'elke dag een sudderlapje of witvis' willen of niet in een kelderbox of achterbank van je auto willen slapen.
NWS / In heel Nederland wonen kinderen in auto's en garageboxen
Ja, inderdaad. De woningnood is een van de grootste uitdagingen. 100%

zondag 8 juni 2025 @ 16:24:41 #119
117098 Hathor
Effe niet
pi_217886699
quote:
15s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, vooral de woningnood is een groot probleem. Heb echt te doen met jonge stellen die lekker akoestisch van bil willen gaan maar dit zo wat in de huiskamer met pa en ma in het kielzog moeten doen door gebrek aan woningen.

Ja precies, dan is het toch onverantwoord om maar door te blijven gaan met het binnenhalen van migranten? Op deze manier door blijven gaan betekent dat je afstevent op een onoplosbaar probleem. Hoe graag we ook vluchtelingen willen helpen, soms moet je even pas op de plaats maken.
pi_217886707
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 14:15 schreef Hathor het volgende:
Vrij zinloos dit. Ik begrijp het sentiment maar dit is gewoon nutteloos. Dit zou een taak van de overheid moeten zijn maar die geven gewoon geen neuk. Dan kan je wel een geel hesje aantrekken en stoer met een zaklamp gaan lopen zwaaien, maar wat ga je dan doen als je daadwerkelijk een illegaal aantreft? Zodra je tot geweld overgaat ben je zelf strafbaar en reken maar dat de politie er dan als de kippen bij is om je in je nekvel te grijpen.
In "het beste" geval gaan de immigranten terug Duitsland in en naar de volgende grensovergang.
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  zondag 8 juni 2025 @ 16:25:53 #121
13462 BansheeBoy
pi_217886710
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja precies, dan is het toch onverantwoord om maar door te blijven gaan met het binnenhalen van migranten? Op deze manier door blijven gaan betekent dat je afstevent op een onoplosbaar probleem. Hoe graag we ook vluchtelingen willen helpen, soms moet je even pas op de plaats maken.
Ja, dat is wel een steekhoudend argument. Ik denk zelf dat we nu al voorbij het punt of no return zijn.

pi_217886713
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dit is het resultaat. Paar kneusjes die zichzelf tot grenswachters hebben uitgeroepen. Nu wordt er nog lacherig over gedaan, maar over een paar maanden kan dit escaleren. En dan doet de overheid wat de overheid altijd doet.
Drinken een glas, doen een plas en alles blijft zoals het was.
Goed feitelijk en on topic hoor :')

Ja, was dat het racisten zijn. Dat is gewoon zo.
Estland doet er niet toe in dit verhaal. En ik heb heel erg lang in Nederland doorgebracht en woonde vlakbij Ter Apel. Dus ik ken het echt wel.
pi_217886716
Collapse of Coherence, Prof. Gert Ganteför
Bekijk deze YouTube-video
quote:
If social cohesion is lost, the state threatens to fail. It becomes a "failed state." The population divides into hostile groups. This process begins with the deterioration of community facilities such as schools and infrastructure. In the next step, parts of the population are marginalized. In the final stage, public safety can no longer be guaranteed, the crime rate explodes, and the power supply also collapses.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_217886726
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:22 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Dat klopt niet, elke burger heeft bevoegdheden, rechten en plichten. Blijkbaar is het niet strafbaar een auto te laten stoppen binnen de gegeven context. Dat zagen we al bij het jezelf vastplakken aan het wegdek om het verkeer tot stoppen te dwingen.
Tussen op een snelweg zitten en auto's stoppen en doorzoeken zit wel een heel groot verschil.

Het eerste is hooguit eens vervelend omdat je 10 minuten reistijd verliest, buiten dat totaal niet boeiend.
Auto's doorzoeken is gewoon hartstikke illegaal en het slaat ook nog eens nergens op.
pi_217886732
quote:
15s.gif Op zondag 8 juni 2025 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, inderdaad. De woningnood is een van de grootste uitdagingen. 100%

Precies. Vandaar mijn verwijzing naar Estland waar Biancoro woont. Nederland heeft ruim 18 miljoen inwoners, Estland (zelfde oppervlakte als Nederland) telt slechts 1,3 miljoen inwoners.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')