Bij Temu gekocht?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
De logo's van de KBVB zijn wel schots en scheef op de stoelen in de dugouts geplakt zeg.
Há dat was het gisterenavond lekker al!quote:Op maandag 9 juni 2025 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet helaas mededelen dat het weekend weer voorbij is.
Waarom doe je dat nouquote:Op maandag 9 juni 2025 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kerstquote:Op maandag 9 juni 2025 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met de kerst is er weer een lang weekend.
Waar ik zwem is er een wedstrijdbad gereserveerd. Daar mag je gewoon een baan kiezen en op je eigen tempo zwemmen. Zelf kies ik een baan waar weinig borstcrawlers zijn. Het is erg laagdrempelig dus je mag elk moment aansluiten.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet jij wat de etiquette rondom banenzwemmen is? Ik wil dat misschien ook gaan doen, maar ik zwem nogal sloom. Hoe doe je dat, welke baan kies je, hoe ga je om met snellere zwemmers in dezelfde baan (als alle banen vol zijn moet je wel bij iemand anders in de baan)
Ja maar ja hoe bewijs je dat hè.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:43 schreef GeorgeM het volgende:
Wisselen in de extra tijd moet verboden worden.
![]()
Tenzij er een blessure is.
Ja maar we gaan nog niet naar bed hoorquote:Op maandag 9 juni 2025 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet meer wisselen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |