Ik ben een paar keer baantjes gaan trekken in het lokale zwembad hier. Daar hebben ze een soort indeling gemaakt met banen voor snelle en langzame zwemmers, met de snelle banen in het midden van het badquote:Op maandag 9 juni 2025 22:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet jij wat de etiquette rondom banenzwemmen is? Ik wil dat misschien ook gaan doen, maar ik zwem nogal sloom. Hoe doe je dat, welke baan kies je, hoe ga je om met snellere zwemmers in dezelfde baan (als alle banen vol zijn moet je wel bij iemand anders in de baan)
Iedereen die probeert je in jouw baan in te halen onder water houden tot je bubbels ziet, daarna doorzwemmen en niet meer over nadenken.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet jij wat de etiquette rondom banenzwemmen is? Ik wil dat misschien ook gaan doen, maar ik zwem nogal sloom. Hoe doe je dat, welke baan kies je, hoe ga je om met snellere zwemmers in dezelfde baan (als alle banen vol zijn moet je wel bij iemand anders in de baan)
Is het niet nog effectiever om ze onder water te houden tot je geen bubbels meer ziet?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 03:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Adviezen van Epiales dienen niet altijd letterlijk te worden opgevolgd, al zijn ze vaak wel effectief.
Hier is ook een ongeschreven regel dat de borstcrawlers en de snelle zwemmers in het midden gaan. En er is een 'verkeersregel' dat je in een baan heen zwemt en de andere baan weer terug en niet onderweg stopt voor een theekransje.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer baantjes gaan trekken in het lokale zwembad hier. Daar hebben ze een soort indeling gemaakt met banen voor snelle en langzame zwemmers, met de snelle banen in het midden van het bad
Dat zou hier ook wel als regel ingevoerd mogen worden. De snelle zwemmers hebben wel hun eigen baan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier is ook een ongeschreven regel dat de borstcrawlers en de snelle zwemmers in het midden gaan. En er is een 'verkeersregel' dat je in een baan heen zwemt en de andere baan weer terug en niet onderweg stopt voor een theekransje.
Oh dat is irritant he! Of mensen die zich niet houden aan de ene baan heen zwemmen en andere kant terug.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou hier ook wel als regel ingevoerd mogen worden. De snelle zwemmers hebben wel hun eigen baan.
Maar de theekransjes-zwemmers die zwemmen vaak genoeg naast elkaar in een baan.
En oh wee als je er iets van zegt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh dat is irritant he! Of mensen die zich niet houden aan de ene baan heen zwemmen en andere kant terug.
Kortom: het is complete ANARCHIE in de Nederlandse zwembaden! En de hoge heren in Den Haag doen er NIETS aan!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:19 schreef BillDauterive het volgende:
Hier zwemmen de snelle zwemmers links en in het midden juist de wat slomere. Rechts zijn er twee baantjes voor mensen die graag praten tijdens het zwemmen.
WILDERS IS TEGENGEWERKTquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Kortom: het is complete ANARCHIE in de Nederlandse zwembaden! En de hoge heren in Den Haag doen er NIETS aan!
Ja echt hequote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En oh wee als je er iets van zegt.
Snap je nu mijn struggels!!1!!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Kortom: het is complete ANARCHIE in de Nederlandse zwembaden! En de hoge heren in Den Haag doen er NIETS aan!
Op een gegeven moment gaan ze weer drijven en dan heb je wel veel obstakels. En dan krijg je weer de nieuwe vraag: ga je daar rechts of links omheen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 03:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iedereen die probeert je in jouw baan in te halen onder water houden tot je bubbels ziet, daarna doorzwemmen en niet meer over nadenken.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:08 schreef Troel het volgende:
Update van de politie gehad. Een jonge jongen in een bruingrijze VW Polo. Is wel gestopt, achteruit gereden de zijstraat in, maar reageerde niet op vragen van de politie en is uiteindelijk ook weer vertrokken. Beelden worden nog onderzocht maar ik heb aangegeven dat ik graag een getuigenoproep via facebook oid laat doen.
Update van het ziekenhuis: vrijdag ga ik onder het mes.
Wat fijn dat je geopereerd kan wordenquote:
Er onderdoor kan ook nogquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snap je nu mijn struggels!!1!!
Ik doe mijn eigen onderzoek maar alsnog is het chaos
[..]
Op een gegeven moment gaan ze weer drijven en dan heb je wel veel obstakels. En dan krijg je weer de nieuwe vraag: ga je daar rechts of links omheen.
Door Pieter! En WOKE LINKSquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:20 schreef AgnesGru het volgende:
Je weet wanneer de vakantie begonnen is, als eerste vaatwasser met servies van het vakantiehuisje draait
Wat is zo’n huis dan groot hèquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Waar ergens zitten jullie?
Je weet wanneer de vakantie voorbij is, als de eerste wasmachine met vakantiekleding thuis draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |