Nou je zegt eens wat zinnigs. Het had onder elke president kunnen gebeuren als ze net als Trump de gearresteerde mensen ook nog eens treiterend ging natrappen op officiële kanalen. En er zijn meer keuzes van Donnie die er in sneltreinvaart voor zorgen dat er opstand komt. Dat is dan ook de bedoeling. In een paar weken gaat ie aan zijn supporters vragen om mee te helpen tegen deze 'terroristische burgers' en je zit zo in een civil war.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, en dit zou onder Biden ook mogelijk geweest zijn (mits hij zou reageren zoals Trump).
Benieuwd hoe jij reageert als de volgende Democratische president alle nu gearresteerde betogers een onvoorwaardelijk pardon schenkt op zijn eerste dag in functie. Ik denk dat het gekrijs te horen is in het ISS.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ho ho, ik zit hier niet te soppen. Ik vind het wel komisch dat bij Trump 2.0 er lessen zijn getrokken uit de vorige periode.
Relschoppers worden terecht aangepakt ipv dat men het op z’n beloop laat. En geheel voorspelbaar word het hier wederom glashard ontkent dat er überhaupt rellen plaatsvinden want de LAPD is met een statement gekomen lol.
quote:Op zondag 8 juni 2025 11:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou je zegt eens wat zinnigs. Het had onder elke president kunnen gebeuren als ze net als Trump de gearresteerde mensen ook nog eens treiterend ging natrappen op officiële kanalen. En er zijn meer keuzes van Donnie die er in sneltreinvaart voor zorgen dat er opstand komt. Dat is dan ook de bedoeling. In een paar weken gaat ie aan zijn supporters vragen om mee te helpen tegen deze 'terroristische burgers' en je zit zo in een civil war.
Onder Biden zouden dit soort demonstraties nooit hebben plaats gevonden. Trump heeft ICE omgevormd tot een gestapo.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, en dit zou onder Biden ook mogelijk geweest zijn (mits hij zou reageren zoals Trump).
Ja na behoorlijk lang trollen, lijk je nu eens inhoudelijk op zaken in te gaan. Erg fijn.quote:
Politiek ligt het niet lekker voor Bass om te spreken over rellen. Zodra ze dat doet dan legitimeert ze de bemoeienis van Trump.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, voor nu ga ik ervan uit dat die beelden nep zijn. Anders heeft de LAPD een iets andere inschaling van vreedzaam dan de gemiddelde mens (wat best kan, want we hebben het hier over een Amerika schaal wat betreft geweld).
Het punt is wel, dat als Biden datzelfde had gedaan er uiteindelijk ook protesten komen. Maar niemand heeft het zo gedaan als Trump het doet en vooral de manier waarop maakt mensen zo boos.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onder Biden zouden dit soort demonstraties nooit hebben plaats gevonden. Trump heeft ICE omgevormd tot een gestapo.
Untermenschen, bedoel je?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Politiek ligt het niet lekker voor Bass om te spreken over rellen. Zodra ze dat doet dan legitimeert ze de bemoeienis van Trump.
En als ze dat legitimeren dan word de achterban boos die blijkbaar voor een groot deel bestaat uit illegalen en mensen die sympathie hebben voor illegale immigranten.
Lol, ik verwacht niet anders. Het zou mij juist verbazen als er geen pardons zouden komen.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Benieuwd hoe jij reageert als de volgende Democratische president alle nu gearresteerde betogers een onvoorwaardelijk pardon schenkt op zijn eerste dag in functie. Ik denk dat het gekrijs te horen is in het ISS.
Dat zijn jouw woorden, ik blijf liever ver weg van nazi retoriek. Dit zijn doodnormale mensen die helaas er voor hebben gekozen om illegaal te immigreren. Dat maakt ze niet minder mens zoals jij lijkt te suggereren.quote:
Je keert de vraag om. Ik vroeg jou waarom je twijfelt aan de LAPD maar niet aan een random MAGA persoon.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je fellow travelers ieder geval wel. Maar nogmaals waarom geloof je die beelden niet?
quote:Op zondag 8 juni 2025 11:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, ik blijf liever ver weg van nazi retoriek. Dit zijn doodnormale mensen die helaas er voor hebben gekozen om illegaal te immigreren. Dat maakt ze niet minder mens zoals jij lijkt te suggereren.
Ja tuurlijk jongen. Want het hebben van sympathie voor illegale immigranten is slecht.quote:En als ze dat legitimeren dan word de achterban boos die blijkbaar voor een groot deel bestaat uit illegalen en mensen die sympathie hebben voor illegale immigranten.
Waarom krijgen ze dan een mensonterende behandeling.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, ik blijf liever ver weg van nazi retoriek. Dit zijn doodnormale mensen die helaas er voor hebben gekozen om illegaal te immigreren. Dat maakt ze niet minder mens zoals jij lijkt te suggereren.
Dat heb ik niet gezegd, je mag best sympathie hebben voor illegalen. Wat alleen niet kan is rellen omdat je boos bent dat deze mensen gevaar lopen om te worden gedeporteerd.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Ja tuurlijk jongen. Want het hebben van sympathie voor illegale immigranten is slecht.
Hoe was het ook alweer? Illegale mensen verdienen geen compassie of zoiets?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, je mag best sympathie hebben voor illegalen. Wat alleen niet kan is rellen omdat je boos bent dat deze mensen gevaar lopen om te worden gedeporteerd.
En die vraag heb ik beantwoord, ik zie bewegend beeld dat het tegendeel bewijst. Waarom beantwoord je mijn vraag niet, waarom geloof je je eigen ogen niet maar wel het politieke statement van de LAPD?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:49 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je keert de vraag om. Ik vroeg jou waarom je twijfelt aan de LAPD maar niet aan een random MAGA persoon.
Er is voldoende fake news aan beide kanten om te twijfelen.
Ik heb inderdaad weinig compassie voor mensen die moedwillig de wet breken. Vooral als de belastingbetaler er ook nog eens voor mag opdraaien en tegelijkertijd ook nog eens moet concurreren met die figuren op de arbeidsmarkt.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer? Illegale mensen verdienen geen compassie of zoiets?
En dan hang je een enorme crimineel aan.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:06 schreef Chivaz het volgende:
Ik heb inderdaad weinig compassie voor mensen die moedwillig de wet breken.
Ja die arbeider die geen bonden mag opzetten of die voor een hongerloon drie banen moet managen? Of de arbeider die zijn pensioen is kwijtgeraakt. Of die arbeider die zijn dokter niet kan betalen?quote:Op zondag 8 juni 2025 12:06 schreef Chivaz het volgende:
Waar is de empathie eigenlijk voor de arbeider die hier het meeste last van heeft?
Ho ho een veroordeelde crimineel, laat dat wel even duidelijk zijn. Maar vind je dat criminelen gevolgen moeten ondervinden van hun gedrag of ligt dat geheel aan de persoon?quote:Op zondag 8 juni 2025 12:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan hang je een enorme crimineel aan.
Je lult dus compleet uit je nek. Het gaat erom wie het is, niet wat ze wel of niet doen.
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 8 juni 2025 12:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer? Illegale mensen verdienen geen compassie of zoiets?
Mooi verhaal weer. Illegaliteit in de VS is een overtreding, geen misdrijf.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ho ho een veroordeelde crimineel, laat dat wel even duidelijk zijn. Maar vind je dat criminelen gevolgen moeten ondervinden van hun gedrag of ligt dat geheel aan de persoon?
En dat gaat allemaal verbeteren als je de grenzen openzet voor illegale immigranten? Hoe gaat dat in zijn werk?quote:Op zondag 8 juni 2025 12:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja die arbeider die geen bonden mag opzetten of die voor een hongerloon drie banen moet managen? Of de arbeider die zijn pensioen is kwijtgeraakt. Of die arbeider die zijn dokter niet kan betalen?
Zoals ik zei: Er is voldoende fake news aan beide kanten om te twijfelen. Je verwijt de LAPD een politiek statement te maken en gebruikt als bewijs iemand die overduidelijk politiek gekleurd is. Ik wacht wel even tot ik geverifieerde beelden zie.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En die vraag heb ik beantwoord, ik zie bewegend beeld dat het tegendeel bewijst. Waarom beantwoord je mijn vraag niet, waarom geloof je je eigen ogen niet maar wel het politieke statement van de LAPD?
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |