Hoe bedoel je waarom kijk je enkel dat?quote:
Misschien worden ze vaker online gezet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe bedoel je waarom kijk je enkel dat?
IK constateer gewoon dat bijna elke Russische video (van "suicide drones" ) nu glasvezeldrones betreft en dat ze dus enorm opgeschaald zijn in die technologie en heel veel schade toebrengen.
Een Russisch mensenleven is niets waard.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
830 per dag, 35 per uur.
En stug doorgaan.
Ben benieuwd of daar een drone kan landenquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:23 schreef nostra het volgende:
Mooi nieuw standbeeldje in de Moskouse metro.
[ afbeelding ]
Waarom zou je. Die orc is allang dood.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben benieuwd of daar een drone kan landen
Dan zou het een goed idee zijn als wij daar rekening mee houden en dus gebruik gaan maken van landmijnen en clustermunitie.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een Russisch mensenleven is niets waard.
De bevolking haalt zijn schouders op en stuurt hun zonen naar de meat grinder aan het front.
Symboliekquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Waarom zou je. Die orc is allang dood.
Ik vind het altijd zo lastig te beoordelen wat je met zulke berichten moet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:35 schreef ExTec het volgende:
Russisch begrotingstekort explodeert: vijf keer zo groot als vorig jaar
De waarheid is dat de auteurs van de meeste artikelen schatten dat het midden-eind 2025 problematisch kan gaan worden. Uiteraard kan die datum verschuiven door omstandigheden.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lastig te beoordelen wat je met zulke berichten moet.
Er komen al een paar jaar lang artikelen, analyses etc voorbij dat de Russische economie ieder moment écht helemaal in kan storten. Vervolgens komt een maand later weer zo'n artikel en een maand later weer enz. Wat is nu waarheid
Klopt wel wat je zegt, doom filmpjes zijn er al jaren. Trouwens ook over China, VS, de dollar etc.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er komen al een paar jaar lang artikelen, analyses etc voorbij dat de Russische economie ieder moment écht helemaal in kan storten. Vervolgens komt een maand later weer zo'n artikel en een maand later weer enz. Wat is nu waarheid
Dit zijn gewoon macro economische cijfers. En alle cijfers zijn nu in het rood.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toch heb ik de indruk dat aan het begin van de oorlog men dacht dat het wel eerder dan in 2025 problematisch zou worden. Hoe vaak er al niet gezegd is dat ze geen geld meer hadden, geen materiaal, geen mensen. Ondertussen hebben ze recent nog terreinwinst geboekt op Oekraïne en wordt het met de bombardementen alleen maar erger.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
De waarheid is dat de auteurs van de meeste artikelen schatten dat het midden-eind 2025 problematisch kan gaan worden. Uiteraard kan die datum verschuiven door omstandigheden.
Als je de precieze datum verwacht zal je teleurgesteld worden.
Kan nog heel lang doorgaan zolang het Russische volk bestaat uit good boys/girls. Lijden voor de Russische elite, en misschien krijg je een extra ei.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Toch heb ik de indruk dat aan het begin van de oorlog men dacht dat het wel eerder dan in 2025 problematisch zou worden. Hoe vaak er al niet gezegd is dat ze geen geld meer hadden, geen materiaal, geen mensen. Ondertussen hebben ze recent nog terreinwinst geboekt op Oekraïne en wordt het met de bombardementen alleen maar erger.
Daar ben ik dus bang voor ja, dat het nog heel lang door kan gaan. Langer dan Oekraïne.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kan nog heel lang doorgaan zolang het Russische volk bestaat uit good boys/girls. Lijden voor de Russische elite, en misschien krijg je een extra ei.
Het is vooral spijtig dat Oekraïne zo dichtbij ligt. Anders was dit een heerlijke soap geweest.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor ja, dat het nog heel lang door kan gaan. Langer dan Oekraïne.
Mensen en materiaal hebben ze zat, dat wist iedereen ook wel. Het was vooral de hoop op een instortende economie medio 2025 maar dat is toch niet bewaarheid.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Toch heb ik de indruk dat aan het begin van de oorlog men dacht dat het wel eerder dan in 2025 problematisch zou worden. Hoe vaak er al niet gezegd is dat ze geen geld meer hadden, geen materiaal, geen mensen. Ondertussen hebben ze recent nog terreinwinst geboekt op Oekraïne en wordt het met de bombardementen alleen maar erger.
Oorlog voeren is duur, het hakt in op je bevolkingspiramide en ook de sancties kosten geld.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou ja er werd een tijdje geleden nog enthousiast gemeld dat ze overgeleverd waren aan Sovjet materiaal uit musea, en zelfs ezels. En de inzet van Noord-Koreanen vertaalde ik zelf als gebrek aan eigen mankracht. Ik had zelf verwacht dat Poetin ongeveer een jaar geleden all in zou gaan tot atoombommen aan toe, of er juist helemaal mee op zou houden. Beide bleken niet te gebeuren maar ze blijven maar doorgaan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mensen en materiaal hebben ze zat, dat wist iedereen ook wel. Het was vooral de hoop op een instortende economie medio 2025 maar dat is toch niet bewaarheid.
Uiteindelijk zijn er nog jongeren (als in, mensen die gezond genoeg zijn om te kunnen vechten) genoeg in Rusland.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou ja er werd een tijdje geleden nog enthousiast gemeld dat ze overgeleverd waren aan Sovjet materiaal uit musea, en zelfs ezels. En de inzet van Noord-Koreanen vertaalde ik zelf als gebrek aan eigen mankracht. Ik had zelf verwacht dat Poetin ongeveer een jaar geleden all in zou gaan tot atoombommen aan toe, of er juist helemaal mee op zou houden. Beide bleken niet te gebeuren maar ze blijven maar doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |