Final Countdown.quote:
weten we nietquote:
Er zijn pillen voorquote:
Gastquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn pillen voor![]()
Maarja.. dat trekt mijn conditie dan weer niet
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn pillen voor![]()
Maarja.. dat trekt mijn conditie dan weer niet
Avond!quote:
quote:
Oh ik wist niet dat ze nog steeds optreden. Gaaf.quote:Op zondag 8 juni 2025 00:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
europe spelen in frankrijk festival deze dagen
quote:Op zondag 8 juni 2025 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Eigenlijk niet... Absurde week en nog niet voorbij...
Maar nu ff wel
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:59 schreef mario390 het volgende:
gelesenquote:Op zondag 8 juni 2025 00:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nòg niet uitgeteld!quote:Op zondag 8 juni 2025 00:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ze nog steeds optreden. Gaaf.
alweer over 20 jarenquote:Op zondag 8 juni 2025 00:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ze nog steeds optreden. Gaaf.
Sparks zijn nog wel 10+ ouderquote:Op zondag 8 juni 2025 00:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker doorgaan totdat ze erbij neervallen.
Het kan welquote:
De hele nacht doorbolken?quote:
Stones zijn volgens een ingewijde gestopt met tours na hun laatste tour. Anders hadden ze die van dit jaar wel door laten gaan.quote:Op zondag 8 juni 2025 00:06 schreef maily het volgende:
[..]
The Stones ook
https://festileaks.com/20(...)ropese-tour-in-2025/
Toppers zijn het, al 4 generatiesquote:Op zondag 8 juni 2025 00:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Stones zijn volgens een ingewijde gestopt met tours na hun laatste tour. Anders hadden ze die van dit jaar wel door laten gaan.
Mick en Keith worden 82....
je hebt gelijk: https://festileaks.com/20(...)our-2025-afgeblazen/quote:Op zondag 8 juni 2025 00:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Stones zijn volgens een ingewijde gestopt met tours na hun laatste tour. Anders hadden ze die van dit jaar wel door laten gaan.
Mick en Keith worden 82....
quote:Op zondag 8 juni 2025 00:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Koffie met rum, toastjes met zalm, peper en zeezoutkorrels
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:58 schreef sp3c het volgende:
je moeder bolkt zo hard dat het topic op slot gaat
Baal er ook van, want had ze graag een 3e x willen zien.quote:Op zondag 8 juni 2025 00:13 schreef maily het volgende:
[..]
je hebt gelijk: https://festileaks.com/20(...)our-2025-afgeblazen/
gewoon de hele tijd HE???? roepen als ze wat zeggenquote:Op zondag 8 juni 2025 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mn oren zijn gebolkt, de tv staat belachelijk hard bij mn ouders, ik hoor nog net geen piep
Wat zeggieeeequote:Op zondag 8 juni 2025 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mn oren zijn gebolkt, de tv staat belachelijk hard bij mn ouders, ik hoor nog net geen piep
Welk slotje?quote:
Verwen ze met koptelefoons!quote:Op zondag 8 juni 2025 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goed planquote:Op zondag 8 juni 2025 00:20 schreef Shii het volgende:
We gedragen ons voorbeeldig vannacht waardoor er nooit meer een slotje op DTS gaat.
O je piepte er tussen door, dacht dat ik de eerste was, maar je was 4 sec eerderquote:
Ik zag het net toen ik op Myat kliktequote:Op zondag 8 juni 2025 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je piepte er tussen door, dacht dat ik de eerste was, maar je was 4 sec eerder
O op die manier. Ik klik daar eigenlijk nooit opquote:
Heb jij toch ook. Waar je topics staan waar je in post?quote:Op zondag 8 juni 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Ik klik daar eigenlijk nooit op
Jawel, maar dar klik ik nooit op. Ik ga altijd eerst mijn topics nakijken klik ik gewoon aan in de index en als ik alles nagekeken heb ga ik via de index naar ONZquote:Op zondag 8 juni 2025 08:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb jij toch ook. Waar je topics staan waar je in post?
Je sigaretje is er weer GGquote:
Ahzo..quote:Op zondag 8 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jawel, maar dar klik ik nooit op. Ik ga altijd eerst mijn topics nakijken klik ik gewoon aan in de index en als ik alles nagekeken heb ga ik via de index naar ONZ
Ja zo doet iedereen het op zijn eigen manierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |