toevallig, ik heb net ontbijt gepaktquote:Op zondag 8 juni 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, tijd om uit bed te komen en te ontbijten.
Denk dat je toch met handschoenen aan moet gaan slapen om al die pinkprikjes te voorkomenquote:
Hmm, ja, misschien dat maar eens proberen inderdaad. Dan gaan ze vast in m'n kleine tenen prikken.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je toch met handschoenen aan moet gaan slapen om al die pinkprikjes te voorkomen
quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Eeuhm, Bal, je kunt weer terugkomen.
Is het hier straks warmer dan in Thailandquote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
@CherryLips Check deze ellendequote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat staat je mobiele airco al klaar?
En dan lekker heel de dag broeien en 's avonds onweerquote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
De kans dat het echt zo warm wordt is niet heel groot hoor, waarschijnlijk gaat het meer richting de 30 graden worden.
Ja, maar vandaag 14quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
nog steeds 15 graden te warmquote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
De kans dat het echt zo warm wordt is niet heel groot hoor, waarschijnlijk gaat het meer richting de 30 graden worden.
Ja want 30 graden is niet warm..quote:Op zondag 8 juni 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
Zeer jammerlijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, vind/vond het een oude mannen merk. En die rebranding begreep ik helemaal niks van, nu heb ik geen idee aan wie ze willen verkopen.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen hier die Jaguar rijden of hebben gereden?
Ik lees dat ze hun verkopen met 98% zijn gedaald na hun rebranding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |