Unox lijkt me gevaarlijker.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:24 schreef Halcon het volgende:
Fretin valt tegen, dus Picnic loopt weer wat uit op Cofidis.
Dit was mij stiekem ook opgevallen ja, edoch een prachtige samenvatting. En olijke Sam geeft wel altijd een signaal af in de teambus natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cisse Oomen is aan een legendarische klassementsreeks bezig.
Wel twee keer niet gefinished in Portugal tussendoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ziet er uit als op zoek naar een contract.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was mij stiekem ook opgevallen ja, edoch een prachtige samenvatting. En olijke Sam geeft wel altijd een signaal af in de teambus natuurlijk.
Da's 2.400 punten verschil en we zijn bijna half weg. Dan moet Picnic het wel heel erg af laten weten.quote:
En Unox heeft niet de renners voor grote klassementen uit het niks, en ook niet de renners voor de heuvelklassiekers in het najaar, op Johannesen, Cort en Kulset na.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's 2.400 punten verschil en we zijn bijna half weg. Dan moet Picnic het wel heel erg af laten weten.
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Unox heeft niet de renners voor grote klassementen uit het niks, en ook niet de renners voor de heuvelklassiekers in het najaar, op Johannesen, Cort en Kulset na.
Het kan dus altijd nog erger.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:32 schreef wimderon het volgende:
We komen nooit, maar dan ook nooit, van Sander Kleikers af.
Dit was Rui volgens Marijn, terwijl Koen al 3x had gezegd dat het Ivo was.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |