SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:14 schreef nostra het volgende:
Ik zit middenin mijn midlifecrisis, dus ga zo naar Verknipt en hoop dat het weer een beetje meevalt. Daarna graag weer BBQ-weer.
27 is prima toch.quote:
@Bugno3 kun je confirmen?quote:
Das minder,....heb hier zelf 4 tomatenplanten van bijna 2 meter hoogquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Onkruid in m'n tuin is nu al 2 meter hoog
Onkruid bestaat niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Onkruid in m'n tuin is nu al 2 meter hoog
We schakelen een expert in @INViCTuSquote:
37 graden op zaterdagquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:10 schreef 12Beaufort het volgende:
Icon laat voor donderdag ook tropische warmte zien. Vrijdag ook + 30 en de de zaterdag er op is nog warmer.
Potentiële hittegolf?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet je zuurstoftank niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
37 graden op zaterdag
Gelukkig zit ik dan in Oostenrijk. En als het daar zo warm is ga ik gewoon op 3000 meter hoogte zitten
In juni. En dan moeten de twee warmste zomermaanden nog komen...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
37 graden op zaterdag
Gelukkig zit ik dan in Oostenrijk. En als het daar zo warm is ga ik gewoon op 3000 meter hoogte zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |