abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juni 2025 @ 22:00:13 #76
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217880396
Kom kom Maandag is iedereen weer vriendjes, zoals het al 25 jaar gaat in scripted Reality ... ;)

zaterdag 7 juni 2025 @ 22:08:57 #77
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_217880539
Kunnen we FoK-ers de loods INstemmen :?
Ik heb in dit topic een paar prachtkandidaten gespot _O-
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_217881497
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 20:07 schreef freaky40 het volgende:
En dan zijn bril er maar bij opzetten, net of hij dan intelligenter lijkt...man wat een farce die gast.
Zeg dat je geen lenzen draagt, zonder te zeggen dat je geen lenzen draagt.
pi_217882275
De grootste ergernis vond ik nog wel floris.
De schijnheiligheid droop er van af.
Geen mening durven geven, bang dat ie zijn finale niet kan spelen. Ze staan niet eens eerste.
Juist degene die er zo van uitgaan hem te moeten spelen gun ik t niet.
Alsof ie zo graag karaoke wou zingen.

Vergeten we niet dat het zijn idee was om de shag weg te gooien!
pi_217882288
Dus dat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217882378
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:20 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Wat je hier over het hoofd ziet is dat de oorspronkelijke actie(s) bij de haaien vandaan komt(komen) en dat het gedrag van de rest de reactie is. We moeten de boel niet omdraaien.

En ik heb niet gezien dat men El Che de hele cyclus zit op te fokken. Hij heeft dat zelf naderhand als excuus gebruikt ja. Dus ja...
Nee nee, dat snap ik wel, dat was ook een hele domme actie. Maar ze hebben daar flink spijt voor betuigd, echt flink imo. Dat was niet zomaar een kleine sorry en weer verder. Ze hebben er breed over gepraat en de hand flink in eigen boezem gestoken. De woorden die ze daar zeiden waren sterk imo. Ik hou ervan als mensen zo het boetekleed kunnen aantrekken na een fout, das knap, helemaal op nationale tv.

Iedereen kan een domme fout maken en als dat zo flink wordt toegegeven en goedgemaakt wordt met nieuwe tabak, dan moet de kous ook wel af zijn lijkt me. Bij normale mensen dan. Maar.. insert Perla en Desmond.

Als de kous af is, zo op die groots goedgemaakte manier, zou er geen reactie meer moeten zijn en alles uit de weg. Terug op 0. Nogmaals, bij normale mensen :P Het probleem is dat die 2 zich er totaal in vastbeten, diepe haat ontwikkelden, er helemaal in bleven hangen (want dat is hun aard heb ik het idee) en anderen met een zure aard daarin meesleepten imo.

Ik heb dat wel gezien overigens omtrent El Che. Dus vandaar dat ik ‘m wel snap.

[ Bericht 2% gewijzigd door Willewa op 08-06-2025 02:53:10 ]
Leh-kùr
pi_217882385
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:55 schreef Cosima het volgende:
Die Geert is weer een voorbeeld van waarom mannen zo kut zijn. Hij spreekt het gewoon letterlijk uit. Hij gaat haar doelbewust negeren en hij denkt dat dat haar echt gaat raken en ze er zelfs om gaat janken. Oh en ze is stiekem verliefd op hem. Ik smijt niet met diagnoses als narcisme zoals Julia maar hij geeft in ieder geval geen moer om de gevoelens van een ander.
Ik vond het wel mooi dat Demi hem duidelijk zei dat er niks meer was dan het leuk vinden om met hem te praten. Ook echt zo achterlijk dat hij daar naar loopt te vissen want hij wil er toch niks mee.
*sommige mannen.

Verder zeker eens.
Leh-kùr
pi_217882394
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 08:32 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Ik denk dat Floris nog een maandje blijft.. :+
Ondanks dat ik ‘m graag zie blijven voor het programma, zou ik zeggen ga naar huis. Er is een grens van hoe lang je bij je geliefde weg kan blijven als je elkaar nog niet zo heel lang kent. Alhoewel alles er nog 100% op wijst dat dat goed zit, zou ik op den duur eieren voor m’n geld kiezen, to be sure.

Ik ben normaal echt niet van de liefdesverhalen in zulke programma’s, maar eerlijk ik vond het echt tof om naar die 2 te kijken. Ik weet dat een aardige groep mensen er een sport van maakten om op hun te zeiken, maar ik vond dat de liefde er vanaf spatte. En Senna is ook echt een super reale topper. Echt een schatje imo.

En ach, hij zit er lang genoeg in, heeft een lang topavontuur gehad en zou zelf ook inmiddels popelen om weer van het echte leven te gaan genieten met je meid en je familie en vrienden enz.

Hopelijk met een ton, dat gun ik ‘m van harte.
Leh-kùr
pi_217882489
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 20:06 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Deemie zit al te soppen, die is allang blij dat er een gozer aandacht besteed.. en dat "alleen maar leuk praten" ? Neuhh _O-
Misschien liegt ze, maar dat is dan in ieder geval heel erg slim want deze gozer wilde alleen zn ego strelen. Het is jammer dat ze zo onzeker is, nergens voor nodig. Maar daar zal wel een geschiedenis achter zitten.
pi_217883300
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:08 schreef Whuzz het volgende:
Kunnen we FoK-ers de loods INstemmen :?
Ik heb in dit topic een paar prachtkandidaten gespot _O-
Ja hoor. Kaffer ik ff iedereen uit en dan vertrek ik weer. B-)
Hotapnyc
pi_217884733
Kijkers snakken naar verandering zoals Lovereality las op X: https://lovereality.nl/de(...)ten-uitgezet-worden/ Maar zolang de kijkcijfers nog steeds sky-high gaan veranderd er niet veel ga ik vanuit, ook niet met de veranderingen op komst vanaf juli als de uitzendingen langer worden. Al zou het misschien wel eens leuk zijn, met wat ze aangeven gewoon from scratch opnieuw beginnen met 16 nieuwe deelnemers, alle langst zittende zichzelf gegijzelde deelnemers die zichzelf wel erg serieus nemen, lekker opbokken. Wat leuk zou zijn als er inderdaad meer interactie gaat komen met de kijkers, dat wij mogen stemmen op wie we weg willen hebben. Laat ze daar net als in Utopia openlijk nomineren, de kijker beslist uiteindelijk wie er moet vertrekken. Je zou b.v. ook het bondje wat verliest allemaal kunnen nomineren en de kijker kan dan beslissen wie vertrekt, in plaats van dat ze dat nu zelf doen.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 8 juni 2025 @ 13:24:12 #87
3542 Gia
User under construction
pi_217884874
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 21:22 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Ja hij is in een bondje erg dominant en ik vind hem ook minder sympathiek dan voorheen, maar dit nog altijd wat anders dan constant suggereren dat de FEBO hem voortrekt, de suggestie wekken dat z'n vriendin er een ander op na houd en hopen dat zijn relatie stuk loopt en nu weer doen alsof hij verantwoordelijk is voor het infantiele gedrag van zijn bondje.

Je kan iemand niet mogen, maar je kunt je ook volwassen gedragen in de buitenwereld en op een forum, want zo ben je niet beter dan een Perla/Desmond of Joey/Geert.
Floris is met het idee gekomen om de shag te jatten, maar kon het zelf niet doen, omdat hij al geel had op dat moment. Daarom hebben Geert en Joey dat gedaan. (El Che had ook nog een gele kaart)
Dus ja, hij is verantwoordelijk voor dat infantiele gedrag. Als Floris dit niet had voorgesteld, was dat niet gebeurd.
pi_217885069
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
Kom kom Maandag is iedereen weer vriendjes, zoals het al 25 jaar gaat in scripted Reality ... ;)

[ afbeelding ]
Nou, als ik hoor hoe Gieren Demi en Manon de finale liever aan de Haaien geven als ze er als bondje niet uitkomen en bij de haaien Floris en El Che beide vanuit het bondje gekozen willen worden, dan is er maandag nog geen vredelievende sfeer ;)
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  zondag 8 juni 2025 @ 13:55:45 #89
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217885154
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2025 13:45 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Nou, als ik hoor hoe Gieren Demi en Manon de finale liever aan de Haaien geven als ze er als bondje niet uitkomen en bij de haaien Floris en El Che beide vanuit het bondje gekozen willen worden, dan is er maandag nog geen vredelievende sfeer ;)
Ik ga er vanuit dat de haaien de finale niet halen en met de staart tussen de benen lekker naar huis gaan en Manon kan stoken en verzinnen wat ze wil maar ze is zo ongeloofwaardig als Aliens in Area51 ;)
  zondag 8 juni 2025 @ 14:24:14 #90
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217885398
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 13:24 schreef Gia het volgende:

[..]
Floris is met het idee gekomen om de shag te jatten, maar kon het zelf niet doen, omdat hij al geel had op dat moment. Daarom hebben Geert en Joey dat gedaan. (El Che had ook nog een gele kaart)
Dus ja, hij is verantwoordelijk voor dat infantiele gedrag. Als Floris dit niet had voorgesteld, was dat niet gebeurd.
Volgens mij zijn beide andere heren volwassen
Kunnen een eigen keus maken
Niemand heeft ze het mes op de keel gezet om het te doen
Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen gedrag
Niet dat van een ander
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  zondag 8 juni 2025 @ 14:31:46 #91
3542 Gia
User under construction
pi_217885483
quote:
99s.gif Op zondag 8 juni 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Volgens mij zijn beide andere heren volwassen
Kunnen een eigen keus maken
Niemand heeft ze het mes op de keel gezet om het te doen
Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen gedrag
Niet dat van een ander
Klopt, maar ik vind dat wanneer je met een dergelijk idee komt, je ook wel enige verantwoordelijkheid hebt. Ik denk niet dat die twee heren zelf op dit idee zouden zijn gekomen. Ik reageerde op kapitein Chris die doet alsof Floris wat dit betreft totaal geen blaam treft:

quote:
nu weer doen alsof hij verantwoordelijk is voor het infantiele gedrag van zijn bondje.
Hij is met het idee gekomen, maar kon het zelf niet uitvoeren. En nee, er is niemand een mes op de keel gezet, maar de heren wilden maar al te graag Floris pleasen door dit voor hem uit te voeren.
pi_217885889
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 13:55 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik ga er vanuit dat de haaien de finale niet halen en met de staart tussen de benen lekker naar huis gaan en Manon kan stoken en verzinnen wat ze wil maar ze is zo ongeloofwaardig als Aliens in Area51 ;)
En toch kan ze zomaar in de finale komen... Hoi aliens...
pi_217885914
Jij weet meer ja?
Allemaal cabaretteketet!
pi_217887191
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 14:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Klopt, maar ik vind dat wanneer je met een dergelijk idee komt, je ook wel enige verantwoordelijkheid hebt. Ik denk niet dat die twee heren zelf op dit idee zouden zijn gekomen. Ik reageerde op kapitein Chris die doet alsof Floris wat dit betreft totaal geen blaam treft:
[..]
Hij is met het idee gekomen, maar kon het zelf niet uitvoeren. En nee, er is niemand een mes op de keel gezet, maar de heren wilden maar al te graag Floris pleasen door dit voor hem uit te voeren.
Je verwart verantwoordelijkheid met invloed. En dit gebeurt in het hele leven op dagelijkse basis bij veel mensen. Iemand kan een idee opperen, betekent niet dat een ander zich hoeft te laten beïnvloeden en het moet uitvoeren. Greysbones zegt precies hoe het is imo.

Overigens blijven een aantal mensen hier er wel flink in hangen a la Perla/Desmond zeg. Er is breeduit excuses voor aangeboden, flink het boetekleed aangetrokken, toegegeven hoe dom en kinderachtig dat was en flink spijt betuigd (ondanks dat sommigen hier dat allemaal gemist lijken te hebben). En het is gecompenseerd met nieuwe tabak.

Floris vrat zich zelfs op van spijt terwijl enkel het idee van hem kwam, niet eens de uitvoering. En dat was ook geen groots opgezet idee ofzo, maar gewoon ff een domme brainfart vanuit emotie. (Geert en Joey gingen vervolgens gretig van actie. Maar ook daar moet de kous af zijn na zo’n flink excuus en nieuwe tabak. Sommigen doen bijna alsof er een groot misdrijf is gepleegd).

Zoals een zelfreflecterend mens kan, vond Floris ook de verklaring voor die brainfart en z’n gedrag op dat moment; emotioneel na het bezoek van Senna, gemis enz. Dan ben je soms jezelf niet helemaal en worden emoties groter. Negatieve mensen noemen zoiets ‘dat is geen excuus!!!! Lekker je verschuilen achter iets, smoesjes!!’, maar imo normale mensen noemen zoiets zelfreflecterend vermogen (ipv kop in het zand en ontkenning) en een verklaring zoeken/vinden achter je gedrag om er van te leren/groeien. Mensen zijn nou eenmaal niet perfect.

Floris heeft geen verantwoordelijkheid voor de daden van een ander. Hij had een aandeel in de tabak-gate, meer niet (en nogmaals, kous zou af moeten zijn na breed excuus/boetekleed en compensatie). Sommigen maken hem veel te groot en hebben een beetje een hyperfocus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Willewa op 08-06-2025 17:40:49 ]
Leh-kùr
pi_217887286
- verkeerd
Leh-kùr
pi_217887604
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 13:24 schreef Gia het volgende:

[..]
Ja dat is zo, maar dat was toen en daar hebben ze spijt over betuigd, dus moet hier niet constant op terug gevallen worden, ik heb het nu over het lopen miepen omdat ze niet mochten mee bbq'en en daarna het Demi negeren.
  zondag 8 juni 2025 @ 20:51:41 #97
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217888961
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 18:43 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Ja dat is zo, maar dat was toen en daar hebben ze spijt over betuigd, dus moet hier niet constant op terug gevallen worden, ik heb het nu over het lopen miepen omdat ze niet mochten mee bbq'en en daarna het Demi negeren.
Een groep buitensluiten
Is hoe je het went of keert
Enorm kinderachtig

Dat daardoor Geert Joey en in mindere mate Elche hier demi dan weer enorm te kort deden
Kun je niet Floris aanrekenen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_217889770
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Jij weet meer ja?
Je bedoelt over DB? Nee, maar 1 knockout winnen en dan 50% kans...

[ Bericht 3% gewijzigd door Li0nHeart op 09-06-2025 11:16:47 ]
pi_217891835
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 13,9 Kijkcijfer: 548.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 juni 2025 @ 11:51:39 #100
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217892345
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 10:27 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 13,9 Kijkcijfer: 548.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20
Je vraagt je af waarom het format nog veranderd moet worden met dit soort cijfers ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door 5thencounter op 09-06-2025 11:58:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')