Zeg dat je geen lenzen draagt, zonder te zeggen dat je geen lenzen draagt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:07 schreef freaky40 het volgende:
En dan zijn bril er maar bij opzetten, net of hij dan intelligenter lijkt...man wat een farce die gast.
Nee nee, dat snap ik wel, dat was ook een hele domme actie. Maar ze hebben daar flink spijt voor betuigd, echt flink imo. Dat was niet zomaar een kleine sorry en weer verder. Ze hebben er breed over gepraat en de hand flink in eigen boezem gestoken. De woorden die ze daar zeiden waren sterk imo. Ik hou ervan als mensen zo het boetekleed kunnen aantrekken na een fout, das knap, helemaal op nationale tv.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:20 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat je hier over het hoofd ziet is dat de oorspronkelijke actie(s) bij de haaien vandaan komt(komen) en dat het gedrag van de rest de reactie is. We moeten de boel niet omdraaien.
En ik heb niet gezien dat men El Che de hele cyclus zit op te fokken. Hij heeft dat zelf naderhand als excuus gebruikt ja. Dus ja...
*sommige mannen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:55 schreef Cosima het volgende:
Die Geert is weer een voorbeeld van waarom mannen zo kut zijn. Hij spreekt het gewoon letterlijk uit. Hij gaat haar doelbewust negeren en hij denkt dat dat haar echt gaat raken en ze er zelfs om gaat janken. Oh en ze is stiekem verliefd op hem. Ik smijt niet met diagnoses als narcisme zoals Julia maar hij geeft in ieder geval geen moer om de gevoelens van een ander.
Ik vond het wel mooi dat Demi hem duidelijk zei dat er niks meer was dan het leuk vinden om met hem te praten. Ook echt zo achterlijk dat hij daar naar loopt te vissen want hij wil er toch niks mee.
Ondanks dat ik ‘m graag zie blijven voor het programma, zou ik zeggen ga naar huis. Er is een grens van hoe lang je bij je geliefde weg kan blijven als je elkaar nog niet zo heel lang kent. Alhoewel alles er nog 100% op wijst dat dat goed zit, zou ik op den duur eieren voor m’n geld kiezen, to be sure.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:32 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik denk dat Floris nog een maandje blijft..
Misschien liegt ze, maar dat is dan in ieder geval heel erg slim want deze gozer wilde alleen zn ego strelen. Het is jammer dat ze zo onzeker is, nergens voor nodig. Maar daar zal wel een geschiedenis achter zitten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deemie zit al te soppen, die is allang blij dat er een gozer aandacht besteed.. en dat "alleen maar leuk praten" ? Neuhh
Ja hoor. Kaffer ik ff iedereen uit en dan vertrek ik weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:08 schreef Whuzz het volgende:
Kunnen we FoK-ers de loods INstemmen
Ik heb in dit topic een paar prachtkandidaten gespot
Floris is met het idee gekomen om de shag te jatten, maar kon het zelf niet doen, omdat hij al geel had op dat moment. Daarom hebben Geert en Joey dat gedaan. (El Che had ook nog een gele kaart)quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:22 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ja hij is in een bondje erg dominant en ik vind hem ook minder sympathiek dan voorheen, maar dit nog altijd wat anders dan constant suggereren dat de FEBO hem voortrekt, de suggestie wekken dat z'n vriendin er een ander op na houd en hopen dat zijn relatie stuk loopt en nu weer doen alsof hij verantwoordelijk is voor het infantiele gedrag van zijn bondje.
Je kan iemand niet mogen, maar je kunt je ook volwassen gedragen in de buitenwereld en op een forum, want zo ben je niet beter dan een Perla/Desmond of Joey/Geert.
Nou, als ik hoor hoe Gieren Demi en Manon de finale liever aan de Haaien geven als ze er als bondje niet uitkomen en bij de haaien Floris en El Che beide vanuit het bondje gekozen willen worden, dan is er maandag nog geen vredelievende sfeerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
Kom kom Maandag is iedereen weer vriendjes, zoals het al 25 jaar gaat in scripted Reality ...![]()
[ afbeelding ]
Ik ga er vanuit dat de haaien de finale niet halen en met de staart tussen de benen lekker naar huis gaan en Manon kan stoken en verzinnen wat ze wil maar ze is zo ongeloofwaardig als Aliens in Area51quote:Op zondag 8 juni 2025 13:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nou, als ik hoor hoe Gieren Demi en Manon de finale liever aan de Haaien geven als ze er als bondje niet uitkomen en bij de haaien Floris en El Che beide vanuit het bondje gekozen willen worden, dan is er maandag nog geen vredelievende sfeer
Volgens mij zijn beide andere heren volwassenquote:Op zondag 8 juni 2025 13:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Floris is met het idee gekomen om de shag te jatten, maar kon het zelf niet doen, omdat hij al geel had op dat moment. Daarom hebben Geert en Joey dat gedaan. (El Che had ook nog een gele kaart)
Dus ja, hij is verantwoordelijk voor dat infantiele gedrag. Als Floris dit niet had voorgesteld, was dat niet gebeurd.
Klopt, maar ik vind dat wanneer je met een dergelijk idee komt, je ook wel enige verantwoordelijkheid hebt. Ik denk niet dat die twee heren zelf op dit idee zouden zijn gekomen. Ik reageerde op kapitein Chris die doet alsof Floris wat dit betreft totaal geen blaam treft:quote:Op zondag 8 juni 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij zijn beide andere heren volwassen
Kunnen een eigen keus maken
Niemand heeft ze het mes op de keel gezet om het te doen
Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen gedrag
Niet dat van een ander
Hij is met het idee gekomen, maar kon het zelf niet uitvoeren. En nee, er is niemand een mes op de keel gezet, maar de heren wilden maar al te graag Floris pleasen door dit voor hem uit te voeren.quote:nu weer doen alsof hij verantwoordelijk is voor het infantiele gedrag van zijn bondje.
En toch kan ze zomaar in de finale komen... Hoi aliens...quote:Op zondag 8 juni 2025 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de haaien de finale niet halen en met de staart tussen de benen lekker naar huis gaan en Manon kan stoken en verzinnen wat ze wil maar ze is zo ongeloofwaardig als Aliens in Area51
Je verwart verantwoordelijkheid met invloed. En dit gebeurt in het hele leven op dagelijkse basis bij veel mensen. Iemand kan een idee opperen, betekent niet dat een ander zich hoeft te laten beïnvloeden en het moet uitvoeren. Greysbones zegt precies hoe het is imo.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind dat wanneer je met een dergelijk idee komt, je ook wel enige verantwoordelijkheid hebt. Ik denk niet dat die twee heren zelf op dit idee zouden zijn gekomen. Ik reageerde op kapitein Chris die doet alsof Floris wat dit betreft totaal geen blaam treft:
[..]
Hij is met het idee gekomen, maar kon het zelf niet uitvoeren. En nee, er is niemand een mes op de keel gezet, maar de heren wilden maar al te graag Floris pleasen door dit voor hem uit te voeren.
Ja dat is zo, maar dat was toen en daar hebben ze spijt over betuigd, dus moet hier niet constant op terug gevallen worden, ik heb het nu over het lopen miepen omdat ze niet mochten mee bbq'en en daarna het Demi negeren.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Floris is met het idee gekomen om de shag te jatten, maar kon het zelf niet doen, omdat hij al geel had op dat moment. Daarom hebben Geert en Joey dat gedaan. (El Che had ook nog een gele kaart)
Dus ja, hij is verantwoordelijk voor dat infantiele gedrag. Als Floris dit niet had voorgesteld, was dat niet gebeurd.
Een groep buitensluitenquote:Op zondag 8 juni 2025 18:43 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar dat was toen en daar hebben ze spijt over betuigd, dus moet hier niet constant op terug gevallen worden, ik heb het nu over het lopen miepen omdat ze niet mochten mee bbq'en en daarna het Demi negeren.
Je bedoelt over DB? Nee, maar 1 knockout winnen en dan 50% kans...quote:
Je vraagt je af waarom het format nog veranderd moet worden met dit soort cijfersquote:Op maandag 9 juni 2025 10:27 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 13,9 Kijkcijfer: 548.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |