Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Geert: Ik EIS dat jullie allemaal jullie handtekening zetten onder deze zeer onredelijke eis! Nee? Oh. DAN STAP IK OP!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Kan deze Geert niet ook gewoon opstappen?
RedBull geeft je vleugels....quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Julia is bang dat haar energie op is
door het gekonkel
Technisch juist.. maar ...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Julia heeft ervoor gezorgd dat ze eerste zijn geworden![]()
![]()
quote:
denk maar aan Romaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou kan ik het hele weekend niet slap0n!
jepquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Waren dat nou de Vossen tegen de Haaien?
Nou ja, het was een mooie show. Ik heb een nieuwe bewoner leren kennen. Joey. Wist niet dat die bestond.quote:
Ja woensdag dan pas en hebben de grapjassen het hele weekeind de tijd om alle social media af te struinen en het te spoilerenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:33 schreef DilanoNirvana het volgende:
Julia wordt met de dag irritanter. Demi is een leuke lieve meid.
Nog een week wachten op de finale pfff
Het staat er alquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja woensdag dan pas en hebben de grapjassen het hele weekeind de tijd om alle social media af te struinen en het te spoileren
Niet hier toch, ik duik voor de zekerheid maar weer een paar dagen onder.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het staat er al
Hoe
Geen idee
Maar gisteren al
Soms (kuch) sla jij de plank mijlen ver mis. De gele kaart is 4 weken geldig. En schelden met bepaalde woorden is niet toegestaan, dat zal vast in het contract staan. Daar heeft El che geel voor gekregen dus Robert nu ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Tja, door die onnozele karaoke avond had de FEBO nog wat extra content tijd ingekocht door die Knock-Outs en die konden ze hierdoor nu verplaatsen naar de maandag, precies op dezelfde dag ze gespeeld zijn een week er voor, dus lopen ze weer een week achter en synchroon met de draaidag. Hopelijk gooien ze de vragen ook eens overhoop en gaan ze andersoortige vragen stellen dan ze geoefend hebben, dus niet die 'hoeveel % van de Nederlanders doen xxx in de badkamer, en hoeveel % doen xxx in de slaapkamer', vragen...Maar dat doen ze natuurlijk pas volgende cyclus als Fleuris lekker naar huisje toe is natuurlijk anders zou dat een dikke F-you naar Fleuris zijn en dat mag natuurlijk niet van de FEBO vrindjes...
Die gele kaarten was ook weer een moetje, dacht dat El Che er al 1 had en dus een donker rode kaart zou krijgen, behalve bij de spelregels van de FEBO-VAR die zo zijn eigen spelregels heeft blijkbaar. Dat Robert weer 'een verboden woord' heeft geroepen wordt ik ook simpel van. Dat woord horen wij helemaal niet en wordt deugdelijk weggebliept dus tere zieltjes thuis hebben niets gehoord dus is het weer puur voor de bühne deze flauwekul.
Hopelijk worden de Gieren laatste, kunnen ze Manon een rot schop verkopen door de poort heen. Zou top zijn!![]()
![]()
*gniffel*quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk worden de Gieren laatste, kunnen ze Manon een rot schop verkopen door de poort heen. Zou top zijn!![]()
![]()
De gele kaart van El Che was vorige cyclus en meer dan 4 weken geleden, Geert en Joey hebben deze cyclus een gele kaart voor de tabak, die van Floris weet ik even niet meer. Ik vind geel voor schelden ook overdreven maar dat zijn nu eenmaal de regels. Je kunt wel "facts" neer kalken maar dat maakt wat er in jou hoofd omgaat nog geen waarheid.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:41 schreef freaky40 het volgende:
Ik sla geen enkele plank mis. Het klopt gewoon niet, geen jota zelfs. Ze blijven maar spelregels aanpassen om de Haaien te pleasen, gewoon facts.
Waarom gelijk weer persoonlijk worden gast.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:41 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
De gele kaart van El Che was vorige cyclus en meer dan 4 weken geleden, Geert en Joey hebben deze cyclus een gele kaart voor de tabak, die van Floris weet ik even niet meer. Ik vind geel voor schelden ook overdreven maar dat zijn nu eenmaal de regels. Je kunt wel "facts" neer kalken maar dat maakt wat er in jou hoofd omgaat nog geen waarheid.
Ik vraag me af wat er persoonlijk is in die post.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom gelijk weer persoonlijk worden gast.
Dat persoonlijk maken roepen doe je best vaak, je wordt gewoon aangesproken op de dingen die jij als feit neerzet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom gelijk weer persoonlijk worden gast.
Joh het is een forum, het is meestal niet persoonlijk.quote:
Ik denk dat Floris nog een maandje blijft..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 03:43 schreef Willewa het volgende:
Aiaiai Geert en Joey zijn ook echt nare mannetjes soms. Ik snap dat het achterlijke gedrag van die andere galbakken echt ziekelijk is, en een middelvinger naar enkel de echte aanstichters zou ik nog wel begrijpen (maar laat je beter gewoon, ga erboven staan), maar laat je toch niet zo kennen joh en ga niet een lief meisje als Demi targetten en haar expres negeren enz. Als iemand dat niet verdient… Irritant hoe cool ze zichzelf daardoor vinden.
Mogen van mij ook wel weg die 2. En Julia ook trouwens. De lijst wordt lang![]()
Dit is inmiddels absoluut de meest kansloze cyclus sinds de 9 cyclussen dat ik kijk![]()
Lullig voor Floris ook na z’n hele leuke tijd daar, dat ie het met zo’n zure maand moet afsluiten.
Je zegt niks verkeerds hoor😉quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet hier toch, ik duik voor de zekerheid maar weer een paar dagen onder.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:32 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik denk dat Floris nog een maandje blijft..
Slim! Stel dat ze in de finale komen en hij niet vanuit het bondje komt, dan heeft hij hierdoor de meeste gunkans vanuit de loods.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Outch Floor de bondjesnaaier .. doet mee met krooke![]()
[ afbeelding ]
Die kunnen toch geen laatste meer worden! Nummer 3 of 4 wordt laatste en moet iemand wegstemmen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Tja, door die onnozele karaoke avond had de FEBO nog wat extra content tijd ingekocht door die Knock-Outs en die konden ze hierdoor nu verplaatsen naar de maandag, precies op dezelfde dag ze gespeeld zijn een week er voor, dus lopen ze weer een week achter en synchroon met de draaidag. Hopelijk gooien ze de vragen ook eens overhoop en gaan ze andersoortige vragen stellen dan ze geoefend hebben, dus niet die 'hoeveel % van de Nederlanders doen xxx in de badkamer, en hoeveel % doen xxx in de slaapkamer', vragen...Maar dat doen ze natuurlijk pas volgende cyclus als Fleuris lekker naar huisje toe is natuurlijk anders zou dat een dikke F-you naar Fleuris zijn en dat mag natuurlijk niet van de FEBO vrindjes...
Die gele kaarten was ook weer een moetje, dacht dat El Che er al 1 had en dus een donker rode kaart zou krijgen, behalve bij de spelregels van de FEBO-VAR die zo zijn eigen spelregels heeft blijkbaar. Dat Robert weer 'een verboden woord' heeft geroepen wordt ik ook simpel van. Dat woord horen wij helemaal niet en wordt deugdelijk weggebliept dus tere zieltjes thuis hebben niets gehoord dus is het weer puur voor de bühne deze flauwekul.
![]()
Floris had deze cyclus geel. Had gescholden toen ze waren uitgesloten voor dat ene spel. Dat was de aanleiding voor de tabaksgate.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:41 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
De gele kaart van El Che was vorige cyclus en meer dan 4 weken geleden, Geert en Joey hebben deze cyclus een gele kaart voor de tabak, die van Floris weet ik even niet meer. Ik vind geel voor schelden ook overdreven maar dat zijn nu eenmaal de regels. Je kunt wel "facts" neer kalken maar dat maakt wat er in jou hoofd omgaat nog geen waarheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |