Het is gewoon nog een jongetjequote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:55 schreef Cosima het volgende:
Die Geert is weer een voorbeeld van waarom mannen zo kut zijn. Hij spreekt het gewoon letterlijk uit. Hij gaat haar doelbewust negeren en hij denkt dat dat haar echt gaat raken en ze er zelfs om gaat janken. Oh en ze is stiekem verliefd op hem. Ik smijt niet met diagnoses als narcisme zoals Julia maar hij geeft in ieder geval geen moer om de gevoelens van een ander.
Ik vond het wel mooi dat Demi hem duidelijk zei dat er niks meer was dan het leuk vinden om met hem te praten. Ook echt zo achterlijk dat hij daar naar loopt te vissen want hij wil er toch niks mee.
Ja dat vond ik echt vies gedrag van hem. Volgens mij wil hij haar meer dan andersom verbloemt hij dat nogal raar. En ook zeggen van ja als ik een move maak dan wil ze zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:55 schreef Cosima het volgende:
Die Geert is weer een voorbeeld van waarom mannen zo kut zijn. Hij spreekt het gewoon letterlijk uit. Hij gaat haar doelbewust negeren en hij denkt dat dat haar echt gaat raken en ze er zelfs om gaat janken. Oh en ze is stiekem verliefd op hem. Ik smijt niet met diagnoses als narcisme zoals Julia maar hij geeft in ieder geval geen moer om de gevoelens van een ander.
Ik vond het wel mooi dat Demi hem duidelijk zei dat er niks meer was dan het leuk vinden om met hem te praten. Ook echt zo achterlijk dat hij daar naar loopt te vissen want hij wil er toch niks mee.
Dan kan ik het mis hebben, maar die kaart was in de aflevering van 1 Mei, ik dacht dat deze cyclus pas daarna was begonnen, gelukkig voor El Che net meer dan 4 weken geledenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Floris had deze cyclus geel. Had gescholden toen ze waren uitgesloten voor dat ene spel. Dat was de aanleiding voor de tabaksgate.
Hi hi toch even mijn gelijk halen, de kaarten regen was op 1 Mei (Naast El Che, pakken Maudy en Radek een kaart voor het misbruiken van medicijnen) Cyclus 17 begon op 14 Mei.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:48 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Dan kan ik het mis hebben, maar die kaart was in de aflevering van 1 Mei, ik dacht dat deze cyclus pas daarna was begonnen, gelukkig voor El Che net meer dan 4 weken geleden
Yup. Floris schold op de slangen nadat zij de haaien hadden uitgesloten, dat was in de uitzending van 20 mei.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Floris had deze cyclus geel. Had gescholden toen ze waren uitgesloten voor dat ene spel. Dat was de aanleiding voor de tabaksgate.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
El Che 1 mei, Floris net voor de tabaksgate, deze cyclusquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:48 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Dan kan ik het mis hebben, maar die kaart was in de aflevering van 1 Mei, ik dacht dat deze cyclus pas daarna was begonnen, gelukkig voor El Che net meer dan 4 weken geleden
Jaha, El Che, Maudy en Radek. Floris pas in deze cyclus, voor de tabaksgate, omdat de haaien buiten spel werden gezet voor de opdracht. Het ging in die post over Floris.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:03 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Hi hi toch even mijn gelijk halen, de kaarten regen was op 1 Mei (Naast El Che, pakken Maudy en Radek een kaart voor het misbruiken van medicijnen) Cyclus 17 begon op 14 Mei.
Wat je hier over het hoofd ziet is dat de oorspronkelijke actie(s) bij de haaien vandaan komt(komen) en dat het gedrag van de rest de reactie is. We moeten de boel niet omdraaien.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Actie-reactie. Als je niet fuckt met El Che is het een hele chille, aardige gast. En ook als je wel met ‘m fuckt blijft ie nog lang binnen de lijnen. De zure haters van juist wél de slangen imo (en dan precies juist níét Roma imo) zitten zo vol haat dat ze dit uit mensen kunnen halen. Ze gaan ver, laag en asociaal.
Wat El Che geeft is slechts reactie op wekenlang gestook, gehaat, geroddel, zwaar overdrijven en de pijlen vol op hem van hele gemene, asociale mensen met een donkere ziel imo. Hij is dan idd het type die zich op den duur niet meer kan inhouden en denkt van ok, kom maar op (en dan ook wat over de rand gaat idd, maar nogmaals; actie reactie). Ik zeg niet dat El Che niet soms een randje heeft verder, maar dat valt erg mee. Zolang je maar niet loopt te fucken.
Net als dat zij niet bewust anders praat? Sure.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:16 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik denk dat Roma gewoon het goede van de mens wil zien, als ze El Che over de cola vertelt, komt het niet in haar op dat hij hier wel eens overdreven en verkeerd op kan reageren, maar hoopt ze dat hij inziet iets "verkeerds" te hebben gedaan. Perla en Desmond doen dan weer of ze staatsgeheimen heeft doorverteld.
Ja klopt. Ondanks zijn gedrag mocht ik hem. Ik dacht dat hij de goeie kant op ging. Positieve ontwikkeling enzo. Maar hij is nu voorbij terug bij af.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
El Che heeft al die tijd al laten zien vooral een egoïstisch klein blaag te zijn. Snap wel dat Roma dat kinderlijke leuk vindt, die is groep 5 gewend... El Che heeft enige sympathie al heel lang geleden verspeeld met oa. dat geclaim naar 1e Demi.
Shit sorry, te snel gelezen ik dacht dat je bedoelde dat El Che deze cyclus die eerste gele kaart pakte, excuus.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Jaha, El Che, Maudy en Radek. Floris pas in deze cyclus, voor de tabaksgate, omdat de haaien buiten spel werden gezet voor de opdracht. Het ging in die post over Floris.
Grappig Klowny40, hoe je alles op Floris betrekt, diegene die niet loopt te miepen dat ze niet mogen meer bbq'en, die in de woonkamer wou blijven zitten en nog een duet met Demi zong. Het zal wel niet in je opkomen dat Joey en Gerrit misschien wel rotte appels zijn en zij Floris hier in mee kunnen trekken. Je hebt op een of andere manier een hetze tegen Floris, misschien nog wel erger dan Perla tegen El Che, dat is niet gezond hoor, zou je niet moeten stoppen met kijken?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Die Geert denkt ook dat hij somebody is terwijl hij daar net een maandje zit, richting Demi. Wat valt hij me vies tegen en die Joey ook. Misschien veranderd dit nog als Fleuris pleiten is, maar vooralsnog zijn het 2 miezerige meelopers/kut schapen. Wel mooi dat ze buitenspel werden gezet bij de barbecue.
Die post was letterlijk gefocust op Geert en Joey.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:46 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Grappig Klowny40, hoe je alles op Floris betrekt, diegene die niet loopt te miepen dat ze niet mogen meer bbq'en, die in de woonkamer wou blijven zitten en nog een duet met Demi zong. Het zal wel niet in je opkomen dat Joey en Gerrit misschien wel rotte appels zijn en zij Floris hier in mee kunnen trekken. Je hebt op een of andere manier een hetze tegen Floris, misschien nog wel erger dan Perla tegen El Che, dat is niet gezond hoor, zou je niet moeten stoppen met kijken?
Gaan we niet persoonlijk worden hier. Ik kijk gewoon, net als een ieder ander en geef daar mijn mening over vriendelijke vriend! En ben aan niemand en zeker niet aan jouw verantwoording schuldig van wat ik van iemand of iemanden vind! Maar jij bent blijkbaar familie van Fleuris-kneusje, het is me al weer helemaal duidelijk hoe de hazen lopen!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:46 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Grappig Klowny40, hoe je alles op Floris betrekt, diegene die niet loopt te miepen dat ze niet mogen meer bbq'en, die in de woonkamer wou blijven zitten en nog een duet met Demi zong. Het zal wel niet in je opkomen dat Joey en Gerrit misschien wel rotte appels zijn en zij Floris hier in mee kunnen trekken. Je hebt op een of andere manier een hetze tegen Floris, misschien nog wel erger dan Perla tegen El Che, dat is niet gezond hoor, zou je niet moeten stoppen met kijken?
Deemie zit al te soppen, die is allang blij dat er een gozer aandacht besteed.. en dat "alleen maar leuk praten" ? Neuhhquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Die Geert denkt ook dat hij somebody is terwijl hij daar net een maandje zit, richting Demi. Wat valt hij me vies tegen en die Joey ook. Misschien veranderd dit nog als Fleuris pleiten is, maar vooralsnog zijn het 2 miezerige meelopers/kut schapen. Wel mooi dat ze buitenspel werden gezet bij de barbecue.
Hij suggereert dat hun gedrag kan veranderen als Floris vertrekt, alsof hij hun beïnvloed om zich zo te gedragen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Die post was letterlijk gefocust op Geert en Joey.
Ja hij is in een bondje erg dominant en ik vind hem ook minder sympathiek dan voorheen, maar dit nog altijd wat anders dan constant suggereren dat de FEBO hem voortrekt, de suggestie wekken dat z'n vriendin er een ander op na houd en hopen dat zijn relatie stuk loopt en nu weer doen alsof hij verantwoordelijk is voor het infantiele gedrag van zijn bondje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:18 schreef freaky40 het volgende:
Hij is veel te dominant, in welk bondje hij ook zat. Dat je dit nou nog niet ziet getuigd van een erg roze bril van iemand op hebben en de boel wel erg te onderschatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |