Hadden ze lekker met Driessen en die dikke Verweij in Qatar moeten achterlatenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Grueter had zelf al 25 jaar geleden gewisseld moeten worden.
Bij PSV was het nog een fatsoenlijke voetballer, maar we kijken nu al jaren jaar niks. Ik stel nog liever Sem Steijn op.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is gewoon een schande dat zo'n middelmatige speler de geschiedenisboeken haalt. Zeker als je het vergelijkt met waar we in het verleden naar hebben kunnen kijken.
Makaay, Hasselbaink, Van Persie, Huntelaar, Wout, allemaal matig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Is het ook eigenlijk niet zo dat de echte spitsen in oranje keer op keer te weinig lieten zien?
In geval van Kluivert en Van Nistelrooy zaten ze elkaar nog in de weg qua tijdperk
In Lyon was ie nog beter. Toen was ie echt wel een topspeler voor Nederland (vooral omdat de rest toen niet veel soeps was).quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij PSV was het nog een fatsoenlijke voetballer, maar we kijken nu al jaren jaar niks. Ik stel nog liever Sem Steijn op.
Sinds de immer overschatte Van Nistelrooy daar zo nodig opgesteld moest worden ging het mis ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Is het ook eigenlijk niet zo dat de echte spitsen in oranje keer op keer te weinig lieten zien?
In geval van Kluivert en Van Nistelrooy zaten ze elkaar nog in de weg qua tijdperk
Patje was wel echt een genottelijke spits.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinds de immer overschatte Van Nistelrooy daar zo nodig opgesteld moest worden ging het mis ja. Net als die jankmuilen als Simons en met name Lang en Wout.
Wat is er nou weer mis met Frenkie en Van Dijk?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Patje was wel echt een genottelijke spits.
Ik verlang naar tijd waar die nietsige spelers als Frenkie en Van Dijk zijn vervangen en jankmuilen als Lang, Simons en Wout.
Ik geniet het meest van de no nonsens spelers zoals De Vrij, Gakpo en Aké.
Net als Bergkamp. Dat team van 98 had eigenlijk wereldkampioen moeten worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Patje was wel echt een genottelijke spits.
Ik verlang naar tijd waar die nietsige spelers als Frenkie en Van Dijk zijn vervangen en jankmuilen als Lang, Simons en Wout.
Ik geniet het meest van de no nonsens spelers zoals De Vrij, Gakpo en Aké.
En Europees kampioen in 2000quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Net als Bergkamp. Dat team van 98 had eigenlijk wereldkampioen moeten worden.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zoekers-aan-a4896384quote:Helaas troffen we geen asielzoekers aan. Ook geen donkere mensen, of iets wat erop lijkt.” Wat zou er dan gebeuren, als ze die waren tegengekomen? „Dan zouden we ze achtervolgen en ondervragen”, zegt Huzen.
Die wedstrijd tegen Joegoslavië was wel fantastisch. Toen trapten we weer in de val dat we dachten dat we er al waren.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:39 schreef franklop het volgende:
[..]
En Europees kampioen in 2000
Die avond tegen Italië.. man man man ik ben nooit zo teleurgesteld geweest als toen
In mijn tienerjaren dan
Ach, de altijd collaborerende media. Lekker dit soort figuren normaliseren en een podium geven, precies zoals we van ze gewend zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zoekers-aan-a4896384
Pierre had altijd een penalty moeten krijgen toenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Net als Bergkamp. Dat team van 98 had eigenlijk wereldkampioen moeten worden.
Voetballend was de wedstrijd tegen Italië ook wel echt goed, bizar dat er toen geen goal vielquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Joegoslavië was wel fantastisch. Toen trapten we weer in de val dat we dachten dat we er al waren.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, de altijd collaborerende media. Lekker dit soort figuren normaliseren en een podium geven, precies zoals we van ze gewend zijn.
En dan ook gewoon doodleuk 'activist' gebruiken in plaats van 'terrorist', 'facist' en/of 'racist'. Krijg toch de blaftyfus, NRC.
Deze crimineel is slechts ten einde raad, dat we het even weten. Krista heeft denk ik een schram op haar hoofd.quote:Maar in de politie heeft deze groep geen vertrouwen meer, zegt Krista Schram, lector Publiek vertrouwen in veiligheid aan de Hogeschool InHolland. „Deze mensen zijn ten einde raad. Ze hebben het gevoel dat de autoriteiten dit niet meer in goede banen kunnen leiden en dat ze het zelf maar moeten doen.”
Jeetje, riekt het daar een beetje naar ja?quote:Maar volgens Schram is het niet de bedoeling dat burgers mensen aan de grens aanhouden. „Ook migranten kunnen om allerlei redenen de grens oversteken. Dat kan gewoon legaal zijn, bijvoorbeeld als ze binnen de EU reizen. Het is aan autoriteiten om dat te controleren. Want wat gebeurt er als deze burgerwachten iemand tegenkomen die in hun ogen illegaal de grens passeert? Gaan ze die tegenhouden, gaan ze ermee op de vuist? Het riekt naar eigenrichting.”
Jouw persoonlijke vendetta tegen Van Nistelrooy is de voornaamste reden dat we nu naar Wout Weghorst zitten te kijken, daar ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinds de immer overschatte Van Nistelrooy daar zo nodig opgesteld moest worden ging het mis ja.
Hij is wel goed met omheiningen. Laten we daar gebruik van maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, de altijd collaborerende media. Lekker dit soort figuren normaliseren en een podium geven, precies zoals we van ze gewend zijn.
En dan ook gewoon doodleuk 'activist' gebruiken in plaats van 'terrorist', 'facist' en/of 'racist'. Krijg toch de blaftyfus, NRC.
Kluivert maakte 40 interlandgoals, maar hij was 26 toen hij z’n laatste goal maakte.. dat slaat eigenlijk ook nergens op.. toen werd hij wel ingehaald door van Nistelrooij inderdaad, maar hij werd zelf ook wel snel minderquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Helpt ook niet om dan een WK te missen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kluivert maakte 40 interlandgoals, maar hij was 26 toen hij z’n laatste goal maakte.. dat slaat eigenlijk ook nergens op.. toen werd hij wel ingehaald door van Nistelrooij inderdaad, maar hij werd zelf ook wel snel minder
In het hoofd van Krista Schram is het voor altijd Sesamstraatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Deze crimineel is slechts ten einde raad, dat we het even weten. Krista heeft denk ik een schram op haar hoofd.
[..]
Jeetje, riekt het daar een beetje naar ja?
En hem dan vanwege wat kools tegen Malta 'echt niet te kunnen passeren' en dan spelen we tegen een goede ploeg weer met 10 man...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:37 schreef Szura het volgende:
Allemaal de schuld van Fat Fraud die de immer onsympathieke Dupaai niet heeft laten wegkwijnen in z’n Mickey Mouse-League in Brazilië
Spelen commerciële overwegingen een rol in het voetbal?quote:Op woensdag 11 juni 2025 06:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En hem dan vanwege wat kools tegen Malta 'echt niet te kunnen passeren' en dan spelen we tegen een goede ploeg weer met 10 man...
Sowieso die hele kwalificatietroep, in Zuid-Amerika iedereen 18 potjes laten spelen om 3 teams uit te schakelen.Kwataar verloren 5 keer in 10 potjes en zijn nog steeds niet uitgeschakeld.
Palestina gingen eruit vanwege een penalty in 90+7 tegen Oman
48 teams op het WK is ook een bizarre aanfluiting, schema voor de knockout gaat alles bepalen en daar zit een bak geluk bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |