SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ibnobiWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ah, nog mensen wakker hier.
Maar heel veel zinnigs komt er niet uit?
Hier wel zinnigs gedaan: de was in de machine gestopt, elders op FOK! nog wat geplaatst...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
VermoeiendIk zeg tegen een oude date dat ik geen behoefte heb meer aan contact omdat alles een discussie is, en er voor ons niks meer in zit en haar niet aan een lijntje wil houden en valse hoop wil geven. Dus ik wens d'r succes in d'r leven en klaar.
Krijg ik net een appje "je moet niet weglopen uit angst" ... Eh?Well, life can be a riot
Vermoeiendquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:40 schreef Grotetijd het volgende:
VermoeiendIk zeg tegen een oude date dat ik geen behoefte heb meer aan contact omdat alles een discussie is, en er voor ons niks meer in zit en haar niet aan een lijntje wil houden en valse hoop wil geven. Dus ik wens d'r succes in d'r leven en klaar.
Krijg ik net een appje "je moet niet weglopen uit angst" ... Eh?
Die zoekt een Vaderfiguur of zo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Precies mijn punt dus "alles is een discussie"quote:
Vervolgens komt er een reactie van uit haar die sowieso een discussie aanwakkert
Well, life can be a riot
Zie mn editquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies mijn punt dus "alles is een discussie"
Vervolgens komt er een reactie van uit haar die sowieso een discussie aanwakkert
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
uhuhmOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ga je nog reageren op dat laatste appje? Ik gok van wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:40 schreef Grotetijd het volgende:
Krijg ik net een appje "je moet niet weglopen uit angst" ... Eh?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik zou het gewoon helemaal niet doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op dat laatste appje? Ik gok van wel.
Zeggen: Toedels.
En op de block.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik reageerde met "waarom is aangeven dat het tussen ons niet gaat werken en voor mezelf kiezen weglopen voor angst? Ik wens je het beste, hopelijk respecteer je mijn keuze" en daarna heb ik d'r berichten op de block gezetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op dat laatste appje? Ik gok van wel.Het is wel goed zo. Hou niet van mensen blokkeren, maar als je zo hardleers bent...
Well, life can be a riot
Jouw Belgische vissen houden niet van poep?quote:Well, life can be a riot
Ze poepen tegen de sterren opquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jouw Belgische vissen houden niet van poep?Werewolf![]()
Dus je bent er wéér ingetrapt. Ze vindt wel een manier om je te bereiken en een reactie uit te lokken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik reageerde met "waarom is aangeven dat het tussen ons niet gaat werken en voor mezelf kiezen weglopen voor angst? Ik wens je het beste, hopelijk respecteer je mijn keuze" en daarna heb ik d'r berichten op de block gezetHet is wel goed zo. Hou niet van mensen blokkeren, maar als je zo hardleers bent...
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ga nu wel echt voet bij stuk houdenAnders word het ook wat sneu
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: