Gaan die domme lullen ook Cory Booker aanklagen? O nee, dat is een democraat, dus dan is exact dezelfde beweging natuurlijk volkomen onschuldig!quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:29 schreef Wantie het volgende:
Ondertussen klagen Franse Tesla rijders Musk aan wegens imagoschade...
Bekijk deze YouTube-video
De vraag stellen is hem beantwoorden...quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mooie clickbait titel weer, triggert jou dat om direct aan te klikken?
Want Cory Booker is CEO van Tesla?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaan die domme lullen ook Cory Booker aanklagen? O nee, dat is een democraat, dus dan is exact dezelfde beweging natuurlijk volkomen onschuldig!
![]()
![]()
Nee, ik zag het artikel zelf al eerder langskomen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mooie clickbait titel weer, triggert jou dat om direct aan te klikken?
Jij weet dus niet hoe YouTube werkt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden...
De grootste vraag is echter: zit Wantie nou de hele dag op YouTube te speuren naar negativiteit over Tesla zodat hij weer wat te shitposten heeft? Of krijgt hij dat automatisch binnen via ELU (Extreme Left United)?
O, je kan alleen een nazi groet doen als je CEO van Tesla bent? Of blijkt uit het feit dat ineens de groep die wat Elon deed overduidelijk een nazi groet vond en nu het een onschuldige armbeweging vindt dat het hele idee dat Elon als extreem rechts wordt geframed precies dat is: een volslagen idiote frame.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Want Cory Booker is CEO van Tesla?
O, nou ga je nog doen alsof je iets weet van algoritmes? Dat begint toch echt met dat je zelf bent gaan klikken op negatieve posts over Tesla...quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij weet dus niet hoe YouTube werkt.
Geen verrassing overigens.
Je reactie is dom. Ik zal uitleggen waarom.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, je kan alleen een nazi groet doen als je CEO van Tesla bent? Of blijkt uit het feit dat ineens de groep die wat Elon deed overduidelijk een nazi groet vond en nu het een onschuldige armbeweging vindt dat het hele idee dat Elon als extreem rechts wordt geframed precies dat is: een volslagen idiote frame.
Het is een kansloze zaak.
Ik mag aannemen dat jij ook wel inziet dat het juridisch volstrekt onzinnig is. Om meerdere redenen overigens.
En wat beweerde je net nog?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, nou ga je nog doen alsof je iets weet van algoritmes? Dat begint toch echt met dat je zelf bent gaan klikken op negatieve posts over Tesla...
Sorry, maar heb jij veel proceservaring?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je reactie is dom. Ik zal uitleggen waarom.
Tesla wordt aangeklaagd in Frankrijk vanwege de veronderstelde imagoschade door een nazi-groet van de CEO van Tesla.
Die CEO is Elon Musk.
Jij komt met een willekeurig ander persoon die niet CEO is van Tesla en daarmee dus ook geen imagoschade doet aan Tesla.
Het zou wel imagoschade kunnen brengen aan de Amerikaanse democraten maar daar hebben Franse Tesla eigenaren niets mee van doen.
Dat jij duidelijk aan het speuren bent of bent geweest naar negatieve verhalen over Tesla om te shitposten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
En wat beweerde je net nog?
Over kleuter gedrag gesproken.
Terwijl je vervolgens gehaast opmerkt dat je ook wel weet dat het algoritme die videos presenteert.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat jij duidelijk aan het speuren bent of bent geweest naar negatieve verhalen over Tesla om te shitposten.
!
Maar alleen als je eerder al daarop hebt gezocht. Dat is de crux.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Terwijl je vervolgens gehaast opmerkt dat je ook wel weet dat het algoritme die videos presenteert.
Kortom, kleuter gedrag.
Daar gaat het toch niet om?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sorry, maar heb jij veel proceservaring?
Je beschuldigt mij van dom te reageren, maar ook als ik je de relevantie uitleg in Jip en Janneke taal, dan nog beklijft het niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om?
Jij komt met "ja maar die democraat doet ook een nazigroet, klagen ze die ook aan?"
Het gaat om de nazigroet van de CEO van Tesla.
Niet om de nazigroet van een random iemand die niets met Tesla te maken heeft.
Wat hebben Franse klanten nu te maken met een politicus in de US? Het gaat om de CEO van Tesla en het zijn eigenaren van een Tesla. Dat is relevant.
Wat kruip je daar weer vaag onderuit door ineens te beginnen over of ik proceservaring heb.
Dat is heel niet het punt van de discussie die je zelf start.
Of die rechtszaak verder kans maakt weet ik ook niet. Maar dat was het punt niet.
Maar wat heeft dat whataboutism over Cory Booker te maken met die rechtszaak tegen Tesla?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je beschuldigt mij van dom te reageren, maar ook als ik je de relevantie uitleg in Jip en Janneke taal, dan nog beklijft het niet.
Misschien dat je gewoon niet hebt gelezen wat ik schreef, dus ik herhaal maar:
Dus ja, dat Cory Booker zijn beweging, die volledig gelijk was aan die van Musk, wordt goedgepraat door dezelfde malloten die Musk beschuldigen van extreem rechts gedachtengoed is een uitstekende manier om aan te tonen dat niet Musk het probleem is, maar de hetze die de media heeft gevoerd omdat hij nu eenmaal een kandidaat steunde waar zij geen voorstander van waren.
Dit schreef je, daar reageerde ik op.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaan die domme lullen ook Cory Booker aanklagen? O nee, dat is een democraat, dus dan is exact dezelfde beweging natuurlijk volkomen onschuldig!
![]()
![]()
Die ene auto waar niemand in zit en waar een andere Tesla achteraan reed, was volgens Tesla een test en ook als zodanig aangemeld bij het bestuur van Austin. Het was verbazend omdat het niet de Robotaxi Robocab Cybercab Cybertaxi was die ze hadden geïntroduceerd tijdens "We, Robot" en omdat er wel een stuur in zit. Volgens Musk was die auto zo van de band gerold.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat zegt dat?
Niets.
Echt totaal niets.
Nog los van het feit dat je niet weet of de auto daadwerkelijk volledig autonoom rijdt, en het feit dat dit bij Autopilot in scène was gezet, wat je nog hebt goed gepraat met je vergelijking met wasmiddel reclame.
Het zit je kennelijk nogal dwars dat ik de hypocrisie van links aan de kaak stel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat whataboutism over Cory Booker te maken met die rechtszaak tegen Tesla?
[..]
Dit schreef je, daar reageerde ik op.
Waarom zouden die Franse Tesla-bezitters een Amerikaanse politicus moeten aanklagen?
Hij is niet de CEO van Tesla.
Blijven ontkennen dat je weer zonder enige kennis van zaken liep te ranten...quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat zegt dat?
Niets.
Echt totaal niets.
Nog los van het feit dat je niet weet of de auto daadwerkelijk volledig autonoom rijdt, en het feit dat dit bij Autopilot in scène was gezet, wat je nog hebt goed gepraat met je vergelijking met wasmiddel reclame.
Ah, je weet dus niet hoe dat werkt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar alleen als je eerder al daarop hebt gezocht. Dat is de crux.
Ik snap dat jij daar vies van bent.quote:Je bent nu een beetje de gozer die in zijn Insta feed alleen maar halfnaakte vrouwen aantreft om vervolgens tegen zijn vrouw net te doen alsof hij daar niet naar kijkt.
Ah, je hebt eindelijk zelfkennis.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Blijven ontkennen dat je weer zonder enige kennis van zaken liep te ranten...
Ik weet prima hoe het werkt en het is wat al te dol om te beweren dat jij helemaal niet op de video's hebt geklikt, terwijl je ze nota bene hier plaatst...quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, je weet dus niet hoe dat werkt.
Nee, je hoeft niet expliciet op youtube te zoeken daarvoor.
En het is ook niet zo dat je een negatieve video over een bepaald onderwerp moet hebben opgezocht of aangeklikt om daar meer van te zien.
[..]
Ik snap dat jij daar vies van bent.
Het blijft bijzonder hoe jij dag in dag uit loopt te fulmineren tegen alles en iedereen die ook maar ietsjepietsje kritiek op Musk heeft...quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet prima hoe het werkt en het is wat al te dol om te beweren dat jij helemaal niet op de video's hebt geklikt, terwijl je ze nota bene hier plaatst...
Je staat gewoon naast een brandend huis met een jerrycan en een handvol lucifers (kenners weten...) en dan nog probeer je te ontkennen.
Grappig, dat wel.
Nee, ik heb je al eerder gezegd dat ik het enorm sneu vind om je tijd te besteden aan negativiteit. Zoals gezegd: ik heb ook niets met Dacia's, maar als ik dag in dag uit negatieve berichten ga posten over Dacia's, dan ga ik toch mijzelf laten opnemen...quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het blijft bijzonder hoe jij dag in dag uit loopt te fulmineren tegen alles en iedereen die ook maar ietsjepietsje kritiek op Musk heeft...
Nu is het kennelijk een schande om een youtube video aan te klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |