India speelt niet.quote:
Leek mij ook, maar ik vind het minder hinderlijk dan bij de 0-1.quote:
Ja, dit is typisch zo'n voorbeeld waar voor VAR geen haan naar gekraaid had.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leek mij ook, maar ik vind het minder hinderlijk dan bij de 0-1.
Even aangepast voor de nieuwe situatiequote:Op zondag 8 juni 2025 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Heel Portugal direct weer om de scheidsrechter heen, vermoeiend elftal zeg.
Beide zeer vermoeiende elftallen inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even aangepast voor de nieuwe situatie
Ja dit is al jaren helaas, trekje uit dat taalgebied dat ooit in het voetbal is geslopen helaas.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beide zeer vermoeiende elftallen inderdaad.
Tot in de jaren '80 schopten die Spanjolen nog gewoon op alles wat bewoog maar liepen ze er in ieder geval niet zo bij te janken.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is al jaren helaas, trekje uit dat taalgebied dat ooit in het voetbal is geslopen helaas.
Echte slopers, hakkentrappers, net als Italianen toen, ach, wat een tijden.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tot in de jaren '80 schopten die Spanjolen nog gewoon op alles wat bewoog maar liepen ze er in ieder geval niet zo bij te janken.
Heftig.quote:
En de handsbal van Maradona dan?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel erg sneu om te fluiten vanwege een handsbal waarbij de scheids diegene is die het verkeerd heeft beoordeeld. Als het nou een doodschop was, dan snap ik het wel, maar bij een handsbal komt het credo 'slechte verliezer' wel in me op.
Dat vind ik ook dat de arbiter dat had moeten zien ja. Het is wel een beetje kinderachtig vals spel, waar de handsbal van koekoek iets ongelukkiger van aard leek.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2025 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook dat de arbiter dat had moeten zien ja. Het is wel een beetje kinderachtig vals spel, waar de handsbal van koekoek iets ongelukkiger van aard leek.
Ja.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke user vinden jullie de grootste toevoeging aan VBL: psvcl of klaasweetalles?
Ik leer eigenlijk best veel van Klaas.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke user vinden jullie de grootste toevoeging aan VBL: psvcl of klaasweetalles?
Deze reactie omdat ie voor Ronaldo juicht?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat moet ie zelf weten.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:28 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Deze reactie omdat ie voor Ronaldo juicht?
Is ook maar een matig potje verderquote:Op zondag 8 juni 2025 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had dit topic drukker verwacht, wat een teleurstelling.
Eerste helft was wel leuk, maar nations league trekt natuurlijk niet zoquote:Op zondag 8 juni 2025 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is ook maar een matig potje verder
Iedereen kijkt Redding na de ramp op NPO1 en Albertoooooooo Stegeman op SBS6.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had dit topic drukker verwacht, wat een teleurstelling.
Nee waaromquote:Op zondag 8 juni 2025 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Kunnen we ajb gelijk door naar de penalty's?
quote:
quote:
Verstandige voetbalfans weigeren dat te kijken.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:02 schreef Nober het volgende:
Is er al een WK clubs topic dat feest komt er ook aan.
Dat ga ik niet kijken johquote:Op zondag 8 juni 2025 23:02 schreef Nober het volgende:
Die zooi moet je via DAZ kijken. Geen zin in streams en accounts.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:02 schreef Nober het volgende:
wat is DAZ?quote:Op zondag 8 juni 2025 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zooi moet je via DAZ kijken. Geen zin in streams en accounts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |