India speelt niet.quote:
Leek mij ook, maar ik vind het minder hinderlijk dan bij de 0-1.quote:
Ja, dit is typisch zo'n voorbeeld waar voor VAR geen haan naar gekraaid had.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leek mij ook, maar ik vind het minder hinderlijk dan bij de 0-1.
Even aangepast voor de nieuwe situatiequote:Op zondag 8 juni 2025 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Heel Portugal direct weer om de scheidsrechter heen, vermoeiend elftal zeg.
Beide zeer vermoeiende elftallen inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even aangepast voor de nieuwe situatie
Ja dit is al jaren helaas, trekje uit dat taalgebied dat ooit in het voetbal is geslopen helaas.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beide zeer vermoeiende elftallen inderdaad.
Tot in de jaren '80 schopten die Spanjolen nog gewoon op alles wat bewoog maar liepen ze er in ieder geval niet zo bij te janken.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is al jaren helaas, trekje uit dat taalgebied dat ooit in het voetbal is geslopen helaas.
Echte slopers, hakkentrappers, net als Italianen toen, ach, wat een tijden.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tot in de jaren '80 schopten die Spanjolen nog gewoon op alles wat bewoog maar liepen ze er in ieder geval niet zo bij te janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |