Ja, iets met verkeerde buizen/mof voor het toilet wat ik toen al erg vreemd vond (1x toilet aansluiten en je weet hoe het moet, loodgieter zou er al 100 den gedaan moeten hebben). .quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Opmerkelijk en heb ik ook gemist, hoor, was dat in hun badkamer?
Crisis, dat is dan wel erg, ja. Naja, gun dat kleffe zwaankleefaanstel wel een flinke zeperd. Maar goed, het plastic stel valt nu wel duidelijk door de mand.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:10 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ja, iets met verkeerde buizen/mof voor het toilet wat ik toen al erg vreemd vond (1x toilet aansluiten en je weet hoe het moet, loodgieter zou er al 100 den gedaan moeten hebben). .
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:23 schreef Arcee het volgende:
Is "onze" Naomi de ex van de ex van Barbie?
Was waarschijnlijk al langsgekomen?quote:
Dag één. Victor kwam een klus bij ze doen.quote:
Victor zat in aflevering 1 toch in zo'n krachtpatserscentrum?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dag één. Victor kwam een klus bij ze doen.
Ik bedoel dat het al bekend was dat Naomi de ex van Michael was.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Victor zat in aflevering 1 toch in zo'n krachtpatserscentrum?
Oh, je bedoelt... okee, ik snap het.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dag één. Victor kwam een klus bij ze doen.
Is dat Knabbel?quote:Op maandag 9 juni 2025 16:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is het stilletjes hier........![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2025 16:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is het stilletjes hier........![]()
[ afbeelding ]
Hoihoi lieverdquote:Op maandag 9 juni 2025 17:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heyyy CotS 😍 gezellie!
Ik ben zo benieuwd wat er vanavond weer gebeurt…
Ik denk dat er een speciale uitzending komt tzt, waar de winnaar bekend wordt gemaakt. Dat kan nog even duren. Intussen vinden de verkopen dan plaats. Zoiets.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:55 schreef Firuze60 het volgende:
Zin in vanavond..![]()
Even een vraag, de uitzendingen begonnen op 28 april, zou tien weken duren, dus 23 juni is de laatste uitzending?
Sinds vorige week staan de appartementen op Funda, ze verwachten dan dat ze allemaal verkocht zijn voor de 23ste? Dat is toch binnen drie weken, is dat niet heel erg snel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |