Kijk zo zien we het graagquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Biertje erbij, wat nootjes, dit topic erbij
Probeer eerst Snowrunner, die zat ooit bij PS Plus meen ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kijk zo zien we het graag![]()
Maar mooi dat Roadcraft je goed bevalt, het lijkt me opzich ook wel tof hoor, moet alleen rustig aan doen met games kopen dus ik wacht op een sale.
Wel leuk maar zooooo traag. Hoop snel door 2e level heen te zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist een voertuig vrijgespeeld waarmee je boomstronken kunt verpulveren
En daarna moet ik een gebied opruimen zodat de kabelleggererdoor kan.
Maar om daar te komen moet ik door een enorm modderig en drassig gebied, waar zelfs dit voertuig op rupsbanden/tracks veel moeite mee heeft.
Je moet echt het terrein lezen
Vind je het nog leuk @:Peejtur
Ik heb er nu, volgens mijn PS5 18 uur in zitten en volgens de game zelf 7 uur.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:41 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Wel leuk maar zooooo traag. Hoop snel door 2e level heen te zijn.
Heb me ook wel vermaakt met Code Vein, al ben ik niet heul fan van die artstijl. Nu in deel 2 lijkt 't meer richting Devil May Cry te gaan qua gameplay. Ook wat opmerkelijk character designquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:04 schreef Evangelion het volgende:
Anime Dark Souls 2![]()
Deel 1 was wel leuk. Dat verhaal was wel echt cringe zelfs voor JRPG begrippen.
Verder niet veel gemist zo te zien. Zombie schieten 9 kennen we nu wel.
Ja deze staan me ook niet aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb me ook wel vermaakt met Code Vein, al ben ik niet heul fan van die artstijl. Nu in deel 2 lijkt 't meer richting Devil May Cry te gaan qua gameplay. Ook wat opmerkelijk character design
[ afbeelding ]
Lijkt wel op een Fortnite/DmC Dante crossover
[ afbeelding ]
Wtf is met die nek lol
De beste Pro Enhanced game die je kan spelen, vooral op een OLED. Nooit eerder zo’n scherpe en stabiele open wereld gezien. PSSRquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Begonnen met KCD2, de sfeer van het rondlopen door de wereld doet mij voor zo kort als ik het nog gespeeld heb denken aan RDR2(de gevechten en RPG elementen niet).
Ziet er goed uit.
echt precies wat ik gister ook dachtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:33 schreef 2dope het volgende:
Moest wel even zoeken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel langer dan nodig. Vond het leuk om bijna alle side quests te doen en hele dagen gewoon rond te lopen en chaos te scheppen.quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Veel langer dan nodig. Vond het leuk om bijna alle side quests te doen en hele dagen gewoon rond te lopen en chaos te scheppen.
Nu nog DLC. Ik ben alleen niet zo'n masochist dat ik het hele spel op hardcore met alle handicaps aan ga uitspelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ging pas na 60 uur naar de bruiloft.
En zelfs helemaal in het begin zat ik al gauw op 25 uur of zo zonder eigenlijk iets gedaan te hebben qua quests
Ik speel het echte leven al op hardcore, met permadeath en 1 handicapquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu nog DLC. Ik ben alleen niet zo'n masochist dat ik het hele spel op hardcore met alle handicaps aan ga uitspelen.
Daar zie ik de lol niet van in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |