Zelf zou ik me schamen om aan haar kant te staan (een beetje de vrouwelijke Trump).quote:
Het klimaat is kennelijk niet interessant meer. Leuk dat ze iets nieuws heeft gevonden.quote:
Jeetje, dit is wel heel progressief.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Greta for president?
Ze heeft meer ballen dan al die prutsers does nu aan de macht zijn.
Het is puur symbolisch. Er zit weinig voedsel aan boord en wat krukken voor de invalidenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:21 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk wel dat ze gewoon toegelaten worden in Gaza. Zie het probleem niet zo. Behalve als hun boot volzit met wapens voor Hamas, maar ook dan hoop ik dat ze gewoon toegelaten worden en compleet door de mand vallen.
Dat zeggen ze. Er kunnen ook gewoon Novichok ampules in die krukken zitten, die vervolgens met drones of ballonnen naar Israël gestuurd kunnen worden. Na die James Bond actie met deltaplanes op 7-10 sta ik echt voor alles open.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is puur symbolisch. Er zit weinig voedsel aan boord en wat krukken voor de invaliden
Hoeveel mensen heeft zij al aangerand? Staat ze ook op Epsteins lijst?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zelf zou ik me schamen om aan haar kant te staan (een beetje de vrouwelijke Trump).
Ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:31 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Dat zeggen ze. Er kunnen ook gewoon Novichok ampules in die krukken zitten, die vervolgens met drones of ballonnen naar Israël gestuurd kunnen worden. Na die James Bond actie met deltaplanes op 7-10 sta ik echt voor alles open.
Inderdaad, of die actie met die ontploffende piepers. Ik zou ook geen enkel risico nemen als ik Israël was. Gewoon onderscheppen, naar de haven slepen, boot in beslag nemen, bemanning op het vliegtuig zetten. Heel eenvoudig.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:31 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Dat zeggen ze. Er kunnen ook gewoon Novichok ampules in die krukken zitten, die vervolgens met drones of ballonnen naar Israël gestuurd kunnen worden. Na die James Bond actie met deltaplanes op 7-10 sta ik echt voor alles open.
Vanaf zee ziet het er wellicht uit als Zandvoort? De rookpluimen komen van twee McLarens die het asfalt doen smelten.quote:
Doelpalen laten staan plsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:13 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Niet daarna nee, maar daarvoor (de Joden)? Oef...
quote:Laatste genocide nieuws: Israel trekt (omgerekend) 175 miljoen euro uit voor humanitaire steun aan Gaza. Betaald door de Israelische belastingbetaler. Dat je die genocide al 1,5 jaar zó slecht uitvoert is één…..maar dit? Serieus? Stelletje genocide-prutsers!
Hoop dat israel die valse agressieve trollenkop doet kelderen.quote:
Dat zou een internationale rel veroorzaken. Hoe kan ik daar nee tegen zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoop dat israel die valse agressieve trollenkop doet kelderen.
Popcorn time!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat zou een internationale rel veroorzaken. Hoe kan ik daar nee tegen zeggen
Het begin van deze oorlog. Dat jij impliceert dat het een verdedigende actie van Hamas is, is ronduit walgelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je snapt dat 7 okt niet het begin was?
Ik heb het over irritatiefactor, maar wel interessant om te zien waar jouw brein gelijk naartoe springt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heeft zij al aangerand? Staat ze ook op Epsteins lijst?
Met precies wat ze beogen: een relletje. Israël houdt ze tegen, surprised Pikachu, afgevoerd, beschuldigingen van excessief geweld, diplomatiek geknetter en uiteindelijk hebben de Joden Israëli het gedaan.quote:
Ik geloof dat ik ooit eens wat experts heb horen zeggen dat het Hamas voornamelijk te doen is geweest om het saboteren van de normalisatie van de betrekkingen tussen Saoedi-Arabië en Israël, en het opnieuw op de kaart zetten van de Palestijnse kwestie. De jaren voorafgaand aan het drama op 7 oktober kenmerkten zich door een groeiend diplomatiek isolement van de Palestijnen. Er was weinig vooruitgang in de vredesprocessen, er was interne verdeeldheid tussen Hamas en Fatah, en de Israëlische regeringen toonden weinig interesse in onderhandelingen (wat niet gek is natuurlijk, want als er verdeeldheid is, heeft Israël geen gesprekspartner, en blijft de status quo, wat voor sommigen een voordeel is, en voor anderen een nadeel).quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:30 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Het begin van deze oorlog. Dat jij impliceert dat het een verdedigende actie van Hamas is, is ronduit walgelijk.
Ik zit tegenover een balkon dat ze allebei op één balkon heeft. Ik wil dolgraag weten wie het is maar heb nog niemand gespotquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Jeetje, dit is wel heel progressief.
Fun fact: in (het verlengde van) mijn straat heb je aan de ene kant een regenboogvlag hangen en aan de zijstraat ervan een Palestijnse vlag. Het zijn de kleine dingen in het leven waar ik van kan genieten.
Nee, deze oorlog is niet op 7 okt begonnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:30 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Het begin van deze oorlog. Dat jij impliceert dat het een verdedigende actie van Hamas is, is ronduit walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |