SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Soms moet datquote:
oh, rauw vlees vind ik nog wel lekekr. Als het rund is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het lekker, maar het idee van rauw vlees niet zo.
De kleur is wel alleen maar van de paprikapoeder he.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
filet american is meer oranje toch?
nja, normale filet american trekt me al niet, dus vegetarisch nog minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
ik heb echt geen idee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
De kleur is wel alleen maar van de paprikapoeder he.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Zoiets zei de assistente ook. Dus nog even in de gaten houden en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat laatste heb ik inmiddels wel afgeleerd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Adertje, aambei, nét even te ruw geweest met pleepapier. Kan allemaal.
Maar komt ze ook?quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:50 schreef gianni61 het volgende:
vanavond broccoli en gehakt. speciaal voor 4everblackeyed.
Als het nu in korte tijd drie keer gebeurt dan moet je misschien even iets dicht laten branden ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets zei de assistente ook. Dus nog even in de gaten houden en zo.
nee, zeker niet.quote:
Lekker bij die ontvlambare gassen daarquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het nu in korte tijd drie keer gebeurt dan moet je misschien even iets dicht laten branden ofzo
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik was eens met m'n nicht en haar toen-nog-vriend op stap, hadden we van die huismerk M&M's op. belt ze de volgende dag 'heb jij ook groene kak? want wij hebben het allebei en weten niet waardoor'
Ja geef het je graagquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:13 schreef aeque het volgende:
@:bitterbal laat je wel de regen en de kou hier?
Goeie reis alvast!
Doe ik zeker, zeker de komende week. En ik kijk elke keer al.quote:
zo heb ik ooit aan de bar gezeten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik was eens met m'n nicht en haar toen-nog-vriend op stap, hadden we van die huismerk M&M's op. belt ze de volgende dag 'heb jij ook groene kak? want wij hebben het allebei en weten niet waardoor'
Blue Caracao is ook altijd prijs.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo heb ik ooit aan de bar gezeten.
de barman: ik heb gisteravond zo veel dropshot verschonken, iemand moet vandaag toch wel zwart gekakt hebben.
De man naast me en ik in koor: "donkergroen"
ook 1 bonk kleurstof ja.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blue Caracao is ook altijd prijs.
Supergroene smoothies ook.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blue Caracao is ook altijd prijs.
Dat doet mij aan Blue Curacao denkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik had vorig jaar een tijdje een beetje zeurende buikpijn rechts, ging steeds wat lager zitten ook, en ook wat rare kleuren zeg maar.
Dat duurde een week of twee en begin december was het ineens weg. En dan lees je later over die hepatitis AH in de blauwe bessen, dus ik weet niet of het daar nou door kwam
Kom je nog eens terug?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
ik had mijn dekentje al opgeborgen maar toch maar weer tevoorschijn gehaald
Moet jij ondertussen niet al op weg naar het vliegveldquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
ik had mijn dekentje al opgeborgen maar toch maar weer tevoorschijn gehaald
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de verkeerde dag uitgekozen om in een t-shirt naar werk te fietsen
Geen weerbericht bekeken?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
ja krijg het al wat warmquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet jij ondertussen niet al op weg naar het vliegveld
Ik ben vroeg naar werk gegaan vandaag, dus uitgerekend vandaag nietquote:
Het was leuk om je weer even in onze tijdzone te hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ruim hem straks weer op ook vanwege de bezichtigingen
Jij zat met de Switch 2 in je hoofd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben vroeg naar werk gegaan vandaag, dus uitgerekend vandaag niet
Maar voor hoelang?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Dat broodje van de AH is dus gewoon een hamburger met wat prut en saus. Had hem even opgewarmd. Vult wel aardig.
Maar was het ook nog enigszins te hachelen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Dat broodje van de AH is dus gewoon een hamburger met wat prut en saus. Had hem even opgewarmd. Vult wel aardig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dit kon je deze week elke dag wel plaatsenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
ja vond het ook gezelligquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was leuk om je weer even in onze tijdzone te hebben.
We gaan je missenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]dacht je hebt een unboxing video gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dit had jou handig kunnen helpenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht je hebt een unboxing video gemaakt
Nee, wel gewandeld en flammküchen pizza gemaaktquote:
Ik vond hem wel oké.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar was het ook nog enigszins te hachelen?
Ja heb ik idd niet aan gedachtquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dit had jou handig kunnen helpenZat in een minuutje goed in de doos zo
hmmquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, wel gewandeld en flammküchen pizza gemaakt
Precies datquote:
Klinkt niet heel overtuigd, waarschijnlijk net zo spannend als dat kipnugget broodje danquote:
Heb jij het weer gezien buiten?quote:
Die neem ik de volgende keer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet heel overtuigd, waarschijnlijk net zo spannend als dat kipnugget broodje dan
Kan, maar wordt gelijk zo stoffigquote:
Stuur hier eens heen.quote:
Het is wel lekker omdat hij warm is, maar zou toch eerder voor een pecanbroodje gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet heel overtuigd, waarschijnlijk net zo spannend als dat kipnugget broodje dan
Pecanbroodje is sowieso altijd lekkerquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel lekker omdat hij warm is, maar zou toch eerder voor een pecanbroodje gaan.
Het is nog droog hierquote:
Droptoffees zijn daar ook goed inquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als je veel drop eet wordt het zwart. Lijkt me ook niet erg tof om te zien
Pecanbroodjesquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel lekker omdat hij warm is, maar zou toch eerder voor een pecanbroodje gaan.
Harde asquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Droptoffees zijn daar ook goed in
Krijg je van die zwartgrijze van
Misschienquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij zat met de Switch 2 in je hoofd.
Geen afscheidsmeet is wel een domper hoor.quote:
Zeker wetenquote:
Als er ook geen ontvangstmeet is...quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen afscheidsmeet is wel een domper hoor.
We wilden haar opvangen op Schiphol met allemaal bordjes enzo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als er ook geen ontvangstmeet is...
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We wilden haar opvangen op Schiphol met allemaal bordjes enzo.
Dat zou wel leuk geweest zijnquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schaal bitterballen meequote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan stapt ze gelijk weer op de vlucht terugquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen was ik net illegaal de brug over, dan kan ik niet teveel aandacht op mijzelf vestigen natuurlijk door zoiets te organiseren.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als er ook geen ontvangstmeet is...
Bordjes met bitterballen!quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik las broodjesquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Luid schreeuwend en met haar armen zwaaiend.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan stapt ze gelijk weer op de vlucht terug
in sausquote:
Bitterbal = kroketquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk dan broodjes hagelslag en broodjes kroket
Klinkt als een beter lokmiddel dan bordjes voor bal.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen was ik net illegaal de brug over, dan kan ik niet teveel aandacht op mijzelf vestigen natuurlijk door zoiets te organiseren.
Ga je mond spoelen, vlegel.quote:
Wel goed de pot poetsen daarna anders is het de volgende keer helemaal feest wanneer je terugkomt. Komt de makelaar nog langs met bezichtigers of hoe noem je dat?quote:
Hopelijk gooien ze het niet allebei op 1 broodjequote:Op donderdag 5 juni 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk dan broodjes hagelslag en broodjes kroket
yes dus de pot moet schoon zijnquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel goed de pot poetsen daarna anders is het de volgende keer helemaal feest wanneer je terugkomt. Komt de makelaar nog langs met bezichtigers of hoe noem je dat?
Slachtoffersquote:
Beter vandaag dan morgenquote:
Ja nu extra druk omdat die morgen niet meer rijdtquote:
Wees blij dat je morgen niet hoeft.quote:
Ik zou het direct doen.quote:
Niet te vroeg juichen he, het blijft de NSquote:
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen he, het blijft de NS
Beter NS dan Deutsche Bahnquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wist hetquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was ook een reden dat ik vroeger naar werk ben gegaan
Nu heb ik hem gejinxtquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk dat als je in Rotterdam naar het station gaat je erg lang kan wachten op de Deutsche Bahnquote:
Heel de avond een mopperende bal die op jou loopt te vloeken omdat ze niet in het vliegtuig zitquote:
Zes uur?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
maar geloof dat monster zei dat ze hier om 5 is das te laat![]()
raak alweer in paniek
Als jullie om 2130 zouden vliegen hoe laat zouden jullie dan op schiphol zijn?
Half 7 ongeveer (vast iets eerder). Ik hou altijd braaf die 3uur aan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
raak alweer in paniek
18.30quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
raak alweer in paniek
Durf je wel in te stappen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Oke heb gevraagd of monster eerder komt :p Zij brengt mij naar het station
ja zal haar nog een keer zeggen dat van rechter rijbaan naar links switchen geen voorrang geeftquote:
Uurtje of 19.00?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
raak alweer in paniek
Ze zeggen er altijd bij dat ze willen dat je er zoveel uren van te voren bent. Die tijd hou ik aan, dat is al veel te vroeg.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Kan ze je net zo goed gelijk naar Schiphol brengenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Oke heb gevraagd of monster eerder komt :p Zij brengt mij naar het station
Ja inchecken, koffertje afgeven en dan ngo 2 uur uit je neus vretenquote:
Brabant.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar zit jij ook alweer? Dan weet ik of het hier ook weer gaat plenzen.
ja was eerst het plan maar dat vond ze uiteindelijk te ver en ze wilde niet in de spits rijden. Dus toen zei ik van nou neem ik wel een taxi naar het station maar toen stond ze er op mij daarheen te brengen dus ja :pquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ze je net zo goed gelijk naar Schiphol brengen
Vroeger was het nog 2 uurquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Half 7 ongeveer (vast iets eerder). Ik hou altijd braaf die 3uur aan.
Misschien moet je straks als je in de auto stapt dat de NS morgen gaat stakenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was eerst het plan maar dat vond ze uiteindelijk te ver en ze wilde niet in de spits rijden. Dus toen zei ik van nou neem ik wel een taxi naar het station maar toen stond ze er op mij daarheen te brengen dus ja :p
Het is toch 2 uur voor Europees en 3 uur voor intercontinentaal?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger was het nog 2 uur
Ik heb al jaren niet meer gereisd met het vliegtuigquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is toch 2 uur voor Europees en 3 uur voor intercontinentaal?
Niet teveel eten bij de Mac hequote:Op donderdag 5 juni 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
nou ja kan ik nog naar de maccie en wat rondsmurfen.
Hier zo zitten wachten zit ook niet echt lekker vind ik
Nee maar klein beetje. en dan denk vlak na take off krijgen we al etenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet teveel eten bij de Mac he
Verschilt ook wanneer. Hartje zomer of buiten vakanties om is ook al een heel verschil.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is toch 2 uur voor Europees en 3 uur voor intercontinentaal?
Gelijk avondeten of ontbijt?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar klein beetje. en dan denk vlak na take off krijgen we al eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Verschrikkelijk he. Zometeen zit je voor een klein kind die de hele tijd in de rug zit te stompen en naast je iemand die teveel ruimte opeist.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
avond eten is dat. vlucht is 11 uur en 15 min geloof ik
11 uur in andermans scheten zitten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maskertje meenemen.quote:
Is toch nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet meer gereisd met het vliegtuig
Kleine kans, vlieg premium economy. Heb ik alleen oudjes nog gezienquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he. Zometeen zit je voor een klein kind die de hele tijd in de rug zit te stompen en naast je iemand die teveel ruimte opeist.
Die vallen toch vanzelf naar beneden als je de deur opendoet om te luchten?quote:
Ik rij liever zelf. Alleen lastig als je wat verder weg wiltquote:
Dat is geen bug maar een feature.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Die vallen toch vanzelf naar beneden als je de deur opendoet om te luchten?
Alhoewel bij een Boeing die deur vanzelf open gaat.
Ik zit boven je en hier is het alweer over. Ging wel goed tekeer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan komt het hier zo zeker ook weer aan
Ja is altijd raar met die tijdszones, ik vlieg om 09.30 's ochtends naar de VS en dan krijg ik ook gelijk avondetenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arme CL, geplet door rivalquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit boven je en hier is het alweer over. Ging wel goed tekeer.
Ja hier ook, dus er komt nog een bui aan denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit boven je en hier is het alweer over. Ging wel goed tekeer.
Nu voel ik me schuldig.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rij liever zelf. Alleen lastig als je wat verder weg wilt
[..]
Dat is geen bug maar een feature.
Hoezo?quote:
Een ander soort masker dan de zuurstofmasker :pquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Die vallen toch vanzelf naar beneden als je de deur opendoet om te luchten?
Alhoewel bij een Boeing die deur vanzelf open gaat.
3 stomps maximaal!quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he. Zometeen zit je voor een klein kind die de hele tijd in de rug zit te stompen en naast je iemand die teveel ruimte opeist.
Straks hebben we ballie schrik aangejaagd.quote:
Niet zo projecterenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Arme CL, geplet door rival
ja maar als ik nu om 2130 vlieg hoor ik toch geen ontbijt te krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is altijd raar met die tijdszones, ik vlieg om 09.30 's ochtends naar de VS en dan krijg ik ook gelijk avondeten
Ik stap er altijd overheenquote:
Voorbereiding op het meest negatieve scenarioquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Straks hebben we ballie schrik aangejaagd.
Ze passen het aan aan de bestemming, maar in Thailand was het 5 uur laten toch, dus dan is het daar 02.30, dus dan zou ontbijt logischer zijn. Ik ga 7 uur terug in de tijd op een vlucht van 10 uur, dus kom daar rond lunchtijd aanquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als ik nu om 2130 vlieg hoor ik toch geen ontbijt te krijgen
jouw vlucht is idd wat vreemd
Ik zou daar ook niet over malen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Alsof het tijdstip uitmaakt voor het maal.
/ @:dud0r
02:30 is toch snacktijd? geen ontbijttijd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze passen het aan aan de bestemming, maar in Thailand was het 5 uur laten toch, dus dan is het daar 02.30, dus dan zou ontbijt logischer zijn. Ik ga 7 uur terug in de tijd op een vlucht van 10 uur, dus kom daar rond lunchtijd aan
Ja je moet ook nog de vluchttijd erbij rekenen, gewoon een beetje creatief rekenenquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
02:30 is toch snacktijd? geen ontbijttijd.
Ik wil gewoon snacksquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet ook nog de vluchttijd erbij rekenen, gewoon een beetje creatief rekenen
Die kun je gewoon in de pantry hoardenquote:
wie draagt die panty dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kun je gewoon in de pantry hoarden
kreeg jij 1 maaltijd dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze passen het aan aan de bestemming, maar in Thailand was het 5 uur laten toch, dus dan is het daar 02.30, dus dan zou ontbijt logischer zijn. Ik ga 7 uur terug in de tijd op een vlucht van 10 uur, dus kom daar rond lunchtijd aan
nou hup even lekker snel door de wolkbreuk heen om het op te halen!!quote:
ik doe niet aan panty'squote:
Nee meestal avondeten, ontbijt en dan voor het landen nog een warme snackquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kreeg jij 1 maaltijd dan?
Want ik zou dan 2 keer ontbijt krijgen
ah ja. same denk ik. Ik heb nu maaltijd gekozen. had ik laatste vlucht ook gedaan. Ik zag bij mijn buurman dat hij zalm sashimi had. Die man had het vis dieet gekozen dus dat heb ik nu ook gedaanquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee meestal avondeten, ontbijt en dan voor het landen nog een warme snack
Ik heb zon, kweenie.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou hup even lekker snel door de wolkbreuk heen om het op te halen!!
quote:
Ik heb eens kip besteld in het vliegtuig. Kreeg ik een bordje vis. Ik klagen bij de stewardes, bleek dat slechts het voorgerecht te zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja. same denk ik. Ik heb nu maaltijd gekozen. had ik laatste vlucht ook gedaan. Ik zag bij mijn buurman dat hij zalm sashimi had. Die man had het vis dieet gekozen dus dat heb ik nu ook gedaan
fingers crossed
Kun jij je maaltijd van tevoren bestellen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja. same denk ik. Ik heb nu maaltijd gekozen. had ik laatste vlucht ook gedaan. Ik zag bij mijn buurman dat hij zalm sashimi had. Die man had het vis dieet gekozen dus dat heb ik nu ook gedaan
fingers crossed
auto is vals spelen... en waarom heb jij zon/quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zon, kweenie.
Oh, en een auto.
Die noemde ik vroeger nog gewoon, housebroekenquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
Viscose flodderbroeken is het meest ruime rond de benen.
ik reken het goedquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Die noemde ik vroeger nog gewoon, housebroeken
Iedereen straks simultaan aan de gerrie in dat vliegtuig van de bedorven sashimi.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fingers crossed
nee dat vis menu is alleen op bestelling dus die kan je niet kiezen in het vliegtuig zelfquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen straks simultaan aan de gerrie in dat vliegtuig van de bedorven sashimi.
Ik werk voor die auto, dus bakkes.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
auto is vals spelen... en waarom heb jij zon/
* Nizno kijkt naar buiten
ow hier nu ook zon
net onweer en wolkbreuk
Dat is plastijd-en-daarna-niet-meer-in-slaap-vallen-tijd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
02:30 is toch snacktijd? geen ontbijttijd.
Oeh, je eigen tankstation bouwenquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
kijk deze game die er blijkbaar aankomt
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
[ afbeelding ]
https://store.steampowered.com/app/3643170/Roadside_Research/
Heb je Supermarket Simulator al geprobeerd? Je kan tegenwoordig ook dieven meppen met een knuppel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
kijk deze game die er blijkbaar aankomt
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
[ afbeelding ]
https://store.steampowered.com/app/3643170/Roadside_Research/
ja geloof ik wel maar dat ging dacht ik niet zo lekker op de deckquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je Supermarket Simulator al geprobeerd? Je kan tegenwoordig ook dieven meppen met een knuppel.
japan airlines zelfsquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)d_poisoning_incident
Ja ok, maar zo'n tankstationnetje bouwen klinkt ook leukquote:
ja misschien heb je wel zo'n tankstation simulatorquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar zo'n tankstationnetje bouwen klinkt ook leuk
Het space-time continuum is doorbroken, is dit dan het einde van de wereldquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:32 schreef CherryLips het volgende:
O het is blijkbaar 59 juni want m'n pakket is bezorgd?
Nu is het mijn missie om mijn pakket te vinden. Het zal wel onder de trap liggen. Waarom zou je aanbellen als je alles voor de hele flat gewoon beneden in de hal kunt flikkeren.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het space-time continuum is doorbroken, is dit dan het einde van de wereld
Oh die is er nog ookquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien heb je wel zo'n tankstation simulator
Ja of in een andere tijdsdimensiequote:Op donderdag 5 juni 2025 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu is het mijn missie om mijn pakket te vinden. Het zal wel onder de trap liggen. Waarom zou je aanbellen als je alles voor de hele flat gewoon beneden in de hal kunt flikkeren.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die is er nog ookhttps://store.playstation(...)_00-GASSTATIONSIM0EU
Misschien kom ik dan m'n vroegere ik tegen en kan ik haar waarschuwen om niet zoveel te vreten.quote:
Misschien als die een keer in de sale isquote:
Ik hou van zulk weer.quote:
Of misschien lust die wel geen chocolade en kun je daar de kast leegrovenquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kom ik dan m'n vroegere ik tegen en kan ik haar waarschuwen om niet zoveel te vreten.
Je bedoeld die nieuwe broodjes die bij de verse broodje liggenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik ookquote:
Vind het wel lekker zo eerlijk gezegd. Beter dan die hittequote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel lekker zo eerlijk gezegd. Beter dan die hitte
quote:
quote:
Ja moet hem wel zien.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ga jij die IT serie ook kijken? Geen idee wanneer het online komt trouwens maar ik zie net een trailer
Volgende week ben jij weer aan de beurt.quote:
Het is toch wat. Ik vraag mij vaak af waar dit allemaal naar toe gaat in de wereld.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.edestad.nl/11(...)eld-tegen-handhavers
Ja maar ik hoef ook geen hitte. Ik wil gewoon tussen de 20 en 25 zonder regen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende week ben jij weer aan de beurt.
Dikke warme knuffel voor nu dan.
Het putje in.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch wat. Ik vraag mij vaak af waar dit allemaal naar toe gaat in de wereld.
Het lijkt er welop langzaan zakken we steeds dieperquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee ik ben het zat. Saucijzebroojkes in de AF.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.edestad.nl/11(...)eld-tegen-handhavers
quote:Zij reden op fatbikes
Wanneer vlieg jij de oceaan weer over eigenlijk en waar ga je heen dit keer?quote:
September pas weer, lekker naar de deep south Texasquote:Op donderdag 5 juni 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer vlieg jij de oceaan weer over eigenlijk en waar ga je heen dit keer?
Oh nog paar maandjes wachten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
September pas weer, lekker naar de deep south Texas
Probeer ik een keer mijn aardige kant te laten zien.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef ook geen hitte. Ik wil gewoon tussen de 20 en 25 zonder regen.
Nooit zomaar doen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Probeer ik een keer mijn aardige kant te laten zien.
Zorgt wel voor een ethisch dilemma dit zo, zo'n broccolikop op flikkerfietsje tegen een BOAquote:Op donderdag 5 juni 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel link bij de Bonirama voor.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Vanaf nu weer het zuurtje die jullie gewend zijn.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Vanaf nu weer het zuurtje die jullie gewend zijn.
Zo zien we het graag.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Vanaf nu weer het zuurtje die jullie gewend zijn.
Komt vast wel een recap.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:59 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of ik nog genoeg van Stranger Things weet om het niet overnieuw te moeten kijken.
Pff net als met Euphoria maar dat verhaal ben ik echt wel een beetje kwijt inmiddels.quote:
Misschien moet hij brugwachter wordenquote:
Met terugwerkende kracht: zeiksnor, het is prima weer.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht: zeiksnor, het is prima weer.
* TheStigsDutchCousin bingokaart paktquote:
Echt he. Gewoon altijd eten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Aardigheid is zooo 2020quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want als ik pas om half drie lunch is hij boos op mequote:Op donderdag 5 juni 2025 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Boos of teleurgesteld?quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja want als ik pas om half drie lunch is hij boos op me
Nice guys finish lastquote:Op donderdag 5 juni 2025 16:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze weten wel vakkundig alle hype uit hij eigen producties te halen daar bij Netflix.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
Oh op oudejaarsdag de finale van Stranger Things lol.
waarom zouden Finnen geen aardige mannen zijn?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze weten wel vakkundig alle hype uit hij eigen producties te halen daar bij Netflix.
Daarom zei ik finish en geen Finnishquote:Op donderdag 5 juni 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zouden Finnen geen aardige mannen zijn?
Hij keek zoquote:
Bah draadloos.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:44 schreef CherryLips het volgende:
https://www.mediamarkt.nl(...)is-roze-1716889.html
Willik
Ik heb er louter slechte ervaringen meequote:
Nep naar een meeting gaan is zoooo 2005.quote:
Ik alleen met m'n draadloze toetsenbordquote:Op donderdag 5 juni 2025 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er louter slechte ervaringen mee
Hij ziet er wel goed uit in zwart.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik alleen met m'n draadloze toetsenbordNu zit dat snoer steeds in de weg.
Zo erg?quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Heb deze muis weer even zover mogelijk opengemaakt en uitgeblazen, eens zien of dat helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |