quote:
Ja moet hem wel zien.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ga jij die IT serie ook kijken? Geen idee wanneer het online komt trouwens maar ik zie net een trailer
Volgende week ben jij weer aan de beurt.quote:
Het is toch wat. Ik vraag mij vaak af waar dit allemaal naar toe gaat in de wereld.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.edestad.nl/11(...)eld-tegen-handhavers
Ja maar ik hoef ook geen hitte. Ik wil gewoon tussen de 20 en 25 zonder regen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende week ben jij weer aan de beurt.
Dikke warme knuffel voor nu dan.
Het putje in.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch wat. Ik vraag mij vaak af waar dit allemaal naar toe gaat in de wereld.
Het lijkt er welop langzaan zakken we steeds dieperquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee ik ben het zat. Saucijzebroojkes in de AF.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.edestad.nl/11(...)eld-tegen-handhavers
quote:Zij reden op fatbikes
Wanneer vlieg jij de oceaan weer over eigenlijk en waar ga je heen dit keer?quote:
September pas weer, lekker naar de deep south Texasquote:Op donderdag 5 juni 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer vlieg jij de oceaan weer over eigenlijk en waar ga je heen dit keer?
Oh nog paar maandjes wachten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
September pas weer, lekker naar de deep south Texas
Probeer ik een keer mijn aardige kant te laten zien.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef ook geen hitte. Ik wil gewoon tussen de 20 en 25 zonder regen.
Nooit zomaar doen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Probeer ik een keer mijn aardige kant te laten zien.
Zorgt wel voor een ethisch dilemma dit zo, zo'n broccolikop op flikkerfietsje tegen een BOAquote:Op donderdag 5 juni 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel link bij de Bonirama voor.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Probeer ik een keer mijn aardige kant te laten zien.
Vanaf nu weer het zuurtje die jullie gewend zijn.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Vanaf nu weer het zuurtje die jullie gewend zijn.
Zo zien we het graag.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Vanaf nu weer het zuurtje die jullie gewend zijn.
Komt vast wel een recap.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:59 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of ik nog genoeg van Stranger Things weet om het niet overnieuw te moeten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |