Ga je mond spoelen, vlegel.quote:
Wel goed de pot poetsen daarna anders is het de volgende keer helemaal feest wanneer je terugkomt. Komt de makelaar nog langs met bezichtigers of hoe noem je dat?quote:
Hopelijk gooien ze het niet allebei op 1 broodjequote:Op donderdag 5 juni 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk dan broodjes hagelslag en broodjes kroket
yes dus de pot moet schoon zijnquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel goed de pot poetsen daarna anders is het de volgende keer helemaal feest wanneer je terugkomt. Komt de makelaar nog langs met bezichtigers of hoe noem je dat?
Slachtoffersquote:
Beter vandaag dan morgenquote:
Ja nu extra druk omdat die morgen niet meer rijdtquote:
Wees blij dat je morgen niet hoeft.quote:
Ik zou het direct doen.quote:
Niet te vroeg juichen he, het blijft de NSquote:
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen he, het blijft de NS
Beter NS dan Deutsche Bahnquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wist hetquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was ook een reden dat ik vroeger naar werk ben gegaan
Nu heb ik hem gejinxtquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk dat als je in Rotterdam naar het station gaat je erg lang kan wachten op de Deutsche Bahnquote:
Heel de avond een mopperende bal die op jou loopt te vloeken omdat ze niet in het vliegtuig zitquote:
Zes uur?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
maar geloof dat monster zei dat ze hier om 5 is das te laat![]()
raak alweer in paniek
Als jullie om 2130 zouden vliegen hoe laat zouden jullie dan op schiphol zijn?
Half 7 ongeveer (vast iets eerder). Ik hou altijd braaf die 3uur aan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
raak alweer in paniek
18.30quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
raak alweer in paniek
Durf je wel in te stappen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Oke heb gevraagd of monster eerder komt :p Zij brengt mij naar het station
ja zal haar nog een keer zeggen dat van rechter rijbaan naar links switchen geen voorrang geeftquote:
Uurtje of 19.00?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
raak alweer in paniek
Ze zeggen er altijd bij dat ze willen dat je er zoveel uren van te voren bent. Die tijd hou ik aan, dat is al veel te vroeg.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Kan ze je net zo goed gelijk naar Schiphol brengenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Oke heb gevraagd of monster eerder komt :p Zij brengt mij naar het station
Ja inchecken, koffertje afgeven en dan ngo 2 uur uit je neus vretenquote:
Brabant.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar zit jij ook alweer? Dan weet ik of het hier ook weer gaat plenzen.
ja was eerst het plan maar dat vond ze uiteindelijk te ver en ze wilde niet in de spits rijden. Dus toen zei ik van nou neem ik wel een taxi naar het station maar toen stond ze er op mij daarheen te brengen dus ja :pquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ze je net zo goed gelijk naar Schiphol brengen
Vroeger was het nog 2 uurquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Half 7 ongeveer (vast iets eerder). Ik hou altijd braaf die 3uur aan.
Misschien moet je straks als je in de auto stapt dat de NS morgen gaat stakenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was eerst het plan maar dat vond ze uiteindelijk te ver en ze wilde niet in de spits rijden. Dus toen zei ik van nou neem ik wel een taxi naar het station maar toen stond ze er op mij daarheen te brengen dus ja :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |