abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217865021
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Verhagen was/is cool. Een "goede" katholieke inborst waarmee hij kan draaien en veel mogelijk is, lekker pro-israel, hij heeft gerookt, bourgondisch koppie. Een echte christen-democraat van kathoelieke snit. Onder Peetoom (protestantse snit) is het hele CDA verder uitgehold.
Met meer Maxim's zou de christen-democratie weer nieuwe leven in worden geblazen. Hoewel het allemaal nog wel wat conservatiever en populistischer mag.
Verhagen is een machtsgeile rat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217865026
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Jack-Normen en waarden-de Vries. Die dan zelf uiteraard wel buiten de deur neukt. :r
Was ook al zo'n misselijke CDA-kwal. Net als mensen als Eurlings, Verhagen of Klink.
Het CDA-congres waarbij Eurlings het 'at your service saluut' bracht aan Maxime Verhagen.

Camiel Eurlings onderbrak zaterdag het stichten van een gezin voor een hartstochtelijk betoog op het CDA-congres. Het ‘trotse lid uit Valkenburg’ herinnerde er fijntjes aan dat het CDA acht jaar geleden zonder mankeren een echte coalitie aanging met de LPF van Pim Fortuyn, hoewel Fortuyn de islam een achterlijk geloof had genoemd. Ook Hirsch Ballin deed daar volgens Eurlings toen niet moeilijk over. En het CDA hield zich niet alleen staande maar ‘is er groter uitgekomen’.

:')
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:49:42 #228
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217865028
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Verhagen is een machtsgeile rat.
Ik ken geen politicus die niet uit is op macht.
Behalve dhr Wilders op dit moment. Zo lijkt het althans.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:50:26 #229
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217865035
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het CDA-congres waarbij Eurlings het 'at your service saluut' bracht aan Maxime Verhagen.

Camiel Eurlings onderbrak zaterdag het stichten van een gezin voor een hartstochtelijk betoog op het CDA-congres. Het ‘trotse lid uit Valkenburg’ herinnerde er fijntjes aan dat het CDA acht jaar geleden zonder mankeren een echte coalitie aanging met de LPF van Pim Fortuyn, hoewel Fortuyn de islam een achterlijk geloof had genoemd. Ook Hirsch Ballin deed daar volgens Eurlings toen niet moeilijk over. En het CDA hield zich niet alleen staande maar ‘is er groter uitgekomen’.[.i]

Ja dat was echt wat het CDA heeft gesloopt. Bontenbal is nu de scherven aan het lijmen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217865041
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Camiel Eurlings onderbrak zaterdag het stichten van een gezin voor een hartstochtelijk betoog op het CDA-congres. Het ‘trotse lid uit Valkenburg’ herinnerde er fijntjes aan dat het CDA acht jaar geleden zonder mankeren een echte coalitie aanging met de LPF van Pim Fortuyn, hoewel Fortuyn de islam een achterlijk geloof had genoemd. Ook Hirsch Ballin deed daar volgens Eurlings toen niet moeilijk over. En het CDA hield zich niet alleen staande maar ‘is er groter uitgekomen’.[.i]

Met tranen in zijn ogen :')

Lekker christelijk doen op het CDA-congres en 's avonds je vrouw in elkaar beuken. :')
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:51:59 #231
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217865052
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Lekker christelijk doen op het CDA-congres en 's avonds je vrouw in elkaar beuken. :')
Weet je zeker dat je niet generaliseert?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:53:41 #232
38496 Perrin
pi_217865069
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

In zijn verdediging, cocaïne doet vreemde dingen met mensen.
pi_217865070
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Weet je zeker dat je niet generaliseert?
Nou ok, het was zijn vriendin die klappen kreeg. Eurlings had/heeft losse handjes.
pi_217865098
Verhagen was natuurlijk gewoon een verschrikking, die heeft het CDA volledig om zeep geholpen. Weg was de middenpartij, hij haalde de VVD rechts in (net als Hoekstra later) en waar Balkenende fatsoen uitstraalde, straalde Verhagen juist het tegenovergestelde uit.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:59:57 #235
38496 Perrin
pi_217865116
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:57 schreef Hanca het volgende:
Verhagen was natuurlijk gewoon een verschrikking, die heeft het CDA volledig om zeep geholpen. Weg was de middenpartij, hij haalde de VVD rechts in (net als Hoekstra later) en waar Balkenende fatsoen uitstraalde, straalde Verhagen juist het tegenovergestelde uit.
Idd als je het CDA haat wens je ze nog een Verhagen toe.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:00:07 #236
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217865118
Berlusconi vond ik ook wel een goede Christen-democraat.
Stond in elk geval voor de meest fundamentele Bijbelse waarden zoals huwelijk is een instituut voor man en vrouw, klassieke waarden, merit based thinking.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217865122
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik ken geen politicus die niet uit is op macht.
Behalve dhr Wilders op dit moment. Zo lijkt het althans.
dit idd. Maar ook wilders binnen de pvv zelf
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:03:04 #238
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217865139
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Wel schattig inderdaad.
Dat gevoel had ik ook toen ik het las.
pi_217865147
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja dat was echt wat het CDA heeft gesloopt. Bontenbal is nu de scherven aan het lijmen.
Bij het CDA zit de vertakking in een deel van de oude kliek naar NSC en BBB. Teflon VVD-lijkt het allemaal weinig uit te maken. Die hebben vermoedelijk al een flinke hap 'fatsoenlijk rechts' stemmers die ooit CDA stemden voor zich gewonnen, waarmee ze altijd wel redelijk groot blijven. Met daarbij ook nog uitlopers in de PVV die ze kunnen terugwinnen.

En het CDA zal wel uitkijken om die rechterkant nog eens groot te maken, maar ja.. zeg nooit nooit.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:11:00 #240
38496 Perrin
pi_217865171
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Bij het CDA zit de vertakking in een deel van de oude kliek naar NSC en BBB. Teflon VVD-lijkt het allemaal weinig uit te maken. Die hebben vermoedelijk al een flinke hap 'fatsoenlijk rechts' stemmers die ooit CDA stemden voor zich gewonnen, waarmee ze altijd wel redelijk groot blijven. Met daarbij ook nog uitlopers in de PVV die ze kunnen terugwinnen.

En het CDA zal wel uitkijken om die rechterkant nog eens groot te maken, maar ja.. zeg nooit nooit.
Fatsoenlijk rechts/centrumrechts is juist waar de strijd zich afspeelt. Electoraal kan daar echt wat verschuiven.

Dan heb ik liever dat Bontenbal die lui weet te overtuigen dan dat Wilders of de huidige onliberale versie van de VVD er weer met de buit vandoor gaat.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:12:42 #241
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217865181
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:00 schreef phpmystyle het volgende:
Berlusconi vond ik ook wel een goede Christen-democraat.
Stond in elk geval voor de meest fundamentele Bijbelse waarden zoals huwelijk is een instituut voor man en vrouw, klassieke waarden, merit based thinking.
Kom op, dit is wel een heel duidelijke troll post uit het niets. 1 voor effort.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:13:41 #242
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217865189
Bontenbal is wel duidelijk en hij probeert geen beloftes te maken die hij niet na kan komen. Dat spreekt voor hem, maar het is alsnog behoorlijk rechts allemaal.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:13:50 #243
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217865190
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:12 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Half.
Ik meen wat ik zeg, maar ik weet dat er altijd mensen zijn die woest worden.
Dus beiden is waar. Ik meen wat ik zeg, ik weet dat dat niet in goede aarde valt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 11:14:39 #244
5428 crew  miss_sly
pi_217865194
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:12 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Laten we het gewoon negeren. Dat is beter voor een echt gesprek fo discussie in dit topic.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:14:39 #245
38496 Perrin
pi_217865195
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bontenbal is wel duidelijk en hij probeert geen beloftes te maken die hij niet na kan komen. Dat spreekt voor hem, maar het is alsnog behoorlijk rechts allemaal.
De CDA-campagne zal ongetwijfeld overwegend rechtsdragend worden. Je moet vissen in de vijver waar wat te halen valt.

Wat echte centristen of misschien zelfs mensen links van het centrum kan overtuigen, naast Bontenbal zelf, is dat een sterk CDA het beste medicijn is tegen het zoveelste VVD-geleide kabinet.
pi_217865207
quote:
Het is niet rechts, het is wel conservatief. Economisch staat hij dichter bij de PvdA dan bij VVD, dat kun je echt niet rechts noemen. Ik zou Bontenbal en het huidige CDA conservatief-midden willen noemen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:17:18 #247
396550 Richestorags
pi_217865213
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Fatsoenlijk rechts/centrumrechts is juist waar de strijd zich afspeelt. Electoraal kan daar echt wat verschuiven.

Dan heb ik liever dat Bontenbal die lui weet te overtuigen dan dat Wilders of de huidige onliberale versie van de VVD er weer met de buit vandoor gaat.
Dat Wilders nog zo groot blijft snap ik echt niet. Een stem op die vent is echt weggegooid geld. Dan kan je nog tien keer beter op JA21 stemmen, die krijgt er tenminste nog moties doorheen.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:17:59 #248
396550 Richestorags
pi_217865217
quote:
Definieer "behoorlijk rechts".
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:18:16 #249
38496 Perrin
pi_217865219
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat Wilders nog zo groot blijft snap ik echt niet. Een stem op die vent is echt weggegooid geld. Dan kan je nog tien keer beter op JA21 stemmen, die krijgt er tenminste nog moties doorheen.
Ja sommige mensen zijn gewoon clubfan tot het bittere einde ofzo.

Ik moet nog maar zien hoeveel zetels hij gaat halen hoor. Veel hangt van de campagne af. Ik hoop dat de middenpartijen toch de meest verstandige PVV-kiezers weten over te halen, of idd iets als JA21.

Zou me niks verbazen als de PVV straks onder de 20 uitkomt, bij succesvolle campagne van andere partijen.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:20:43 #250
38496 Perrin
pi_217865229
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Definieer "behoorlijk rechts".
Hij is niet bepaald erg liberaal of progressief. Duidelijk geen D66-materiaal ofzo. Voor veel mensen is dat 'behoorlijk rechts'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')