Je bent het hele topic al aan het zeiken over islam en dan verklein je een percentage van 27%. Zie je nou echt zelf niet hoe krom je bezig bent?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens vraag ik me af waarom men Hongarije ineens als bastion van christendom neerzet...
De grootste kerk daar, de RKK, wordt maar door 27% van de bevolking aangehangen. Op een verre tweede plaats calvinisme (9 %).
Alles bij elkaar 42.5% dat zich christelijk noemt. Nog niet de helft.
Specifically, 42.1% of the Hungarians were Christians, of whom 27% were fully devout Christians, i.e. fully believing in the theorems of Christian theology, and 15.1% were partially devout Christians, i.e. only believing in some theorems of Christian theology
27% dus 'fully devout'. Net een kwart.
https://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Hungary
Hoofdstad van Drenthe, hoofdstad van Zeeland, hoofdstad van Limburgquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je gaat geregeld hoofdsteden af, maar bent nog nooit in Berlijn en Parijs geweest. Jaja.
Heel erg objectief ben je duidelijk niet, laat staan accuraat.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben ik ook. Nou voorbeeld van mij dan. Vrijheid van meningsuiting wordt aangevallen in Europa en daardoor twijfelde hij of we nog wel gemeenschappelijke waarden hadden. Voor zover het AFD wordt aangepakt gebeurt dat met wetten uit het tijdperk dat de VS nog bezig was om het fascisme uit de Duitser te krijgen. Die wetten zijn nog grotendeels hetzelfde, maar de Amerikaan is naar de fascistische kant gegaan. Daardoor lijken ze nu heel extreem. Vlak na zijn speech begon de VS met het uitzetten en tegenhouden van mensen met een verkeerde mening. Enkeltje martelgevangenis voor sommigen. Oh en als de vrijheid van studenten niet genoeg wordt aangepakt proberen ze heel je universiteit te slopen. Zie Harvard.
Nee, dat doe ik dus niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent het hele topic al aan het zeiken over islam en dan verklein je een percentage van 27%. Zie je nou echt zelf niet hoe krom je bezig bent?
Ik ben gestopt met mij verbazen over nationalisten die hun eigen taal niet kunnen lezen. In die zin staat dat ik geen bekeerling ben en de islam nog steeds stom vind.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:19 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Oh, je bent zo'n bekeerling. Dat zijn doorgaans ook meteen de meest fundamentalistiche...
Joh, probeer eens een paper te publiceren dat niet door de 'DEI'-ballotagecommissie komt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mij verbazen over nationalisten die hun eigen taal niet kunnen lezen. In die zin staat dat ik geen bekeerling ben en de islam nog steeds stom vind.
Waar de kortsluiting bij modern rechts plaatsvindt is dat ze moeite hebben met geloven dat mensen echt voor bijvoorbeeld vrijheid van meningsuiting kunnen zijn. Dus als je stomme dingen over verbiedende christenen schrijft lijk je een bekeerling.
Klopt. Ik word voor antisemiet uitgemaakt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel erg objectief ben je duidelijk niet, laat staan accuraat.
De opmerking van Vance dat in Europa de vrijheid van meningsuiting onder druk staat is verder correct.
Zo zijn anderen weer, wat... inteelt-racisten o.i.d.?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:29 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Klopt. Ik word voor antisemiet uitgemaakt.
Jij komt in ieder geval nooit in Amsterdam.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je gaat geregeld hoofdsteden af, maar bent nog nooit in Berlijn en Parijs geweest. Jaja.
Klopt ja, maar niet vanuit de hoek die hij aanschreef, maar conservatieve freaks zoals in Hongarije. En in Nederland ook gezien de moeite die mensen hier massaal hebben met deze rechts conservatieve aanval op de vrijheid van meningsuiting veroordelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel erg objectief ben je duidelijk niet, laat staan accuraat.
De opmerking van Vance dat in Europa de vrijheid van meningsuiting onder druk staat is verder correct.
ik kom in principe niet in dorpen met meer dan 100.000 inwoners dwazenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jij komt in ieder geval nooit in Amsterdam.
Gozer, waar de fuck heb je het over?quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Christenen krijgen het volgens je eigen post voor elkaar de staat tegen homo's op te zetten. Moslims lokken tot nu toe het tegenovergestelde uit. Systematisch staatsgeweld is altijd gevaarlijker dan een doorgedraaid individu.
Wederom een kleine overdrijving.
Als je feitelijk een dna defect hebt vanwege een kleine genenpoel én racistisch bent, dan ja. Maar alleen als je ook daadwerkelijk beide bent he, anders gewoon racist of iemand met een cirkel als familieboom. Of beide niet. Dat kan ook.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo zijn anderen weer, wat... inteelt-racisten o.i.d.?
Que?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Klopt ja, maar niet vanuit de hoek die hij aanschreef, maar conservatieve freaks zoals in Hongarije. En in Nederland ook gezien de moeite die mensen hier massaal hebben met deze rechts conservatieve aanval op de vrijheid van meningsuiting veroordelen.
Derailen als het hem uitkomt qua onderwerp ja.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Heksagon doet altijd alleen maar aan derailen. Toegeven dat hij ongelijk heeft kan hij niet.
Vaker dan ik zou willen, maar dat heeft meer te maken met de horkerigheid van de Amsterdammer, dan grote bergen afval.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jij komt in ieder geval nooit in Amsterdam.
Ben wel benieuwd naar de cijfers, hoeveel en waar dat vooral gebeurt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:33 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Als je feitelijk een dna defect hebt vanwege een kleine genenpoel én racistisch bent, dan ja. Maar alleen als je ook daadwerkelijk beide bent he, anders gewoon racist of iemand met een cirkel als familieboom. Of beide niet. Dat kan ook.
Kreeg een foutmelding met embedden. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:26 schreef quo_ het volgende:
[..]
Oeps, ik was niet helemaal bij in dit topic maar had wel snel gescand op embedded tweets, en daar zat ie niet bij.
Dat ik als antisemiet bestempeld wordt? N=1, bron: forum.fok.nlquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de cijfers, hoeveel en waar dat vooral gebeurt.
Sinds wanneer moet een burgemeester homofeestjes bijwonen in het buitenland?quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet de burgemeester straten schoonvegen?
Oh fok.. daar ben ik alles al genoemd geweest, van marxist tot nazi. Van rasverrader tot racist. Van links tot rechts.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:36 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat ik als antisemiet bestempeld wordt? N=1, bron: forum.fok.nl
Je beeld van hoe een universiteit eruit ziet is die van iemand die er al 40 jaar niet meer binnen is geweest en enkel spookverhaaltjes op feesboek leest. De grootste studentenvereniging van mijn studieplaats komt ieder halfjaar in het nieuws voor brandmerken, sekslijsten en swastika's op muren. Klinkt allemaal niet zo woke en toch studeren die mensen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Que?
Ben je ook zo verontwaardigd over de woke terreur aan universiteiten en hogescholen en binnen media en bedrijven, of is dat dan weer de goede manier van onderdrukking van vrijheid?
Of Brussel..of nog erger, Boekarest.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je beeld van hoe een universiteit eruit ziet is die van iemand die er al 40 jaar niet meer binnen is geweest en enkel spookverhaaltjes op feesboek leest. De grootste studentenvereniging van mijn studieplaats komt ieder halfjaar in het nieuws voor brandmerken, sekslijsten en swastika's op muren. Klinkt allemaal niet zo woke en toch studeren die mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |