Koor <> genderfaculteit en postkoloniale geschiedenis.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je beeld van hoe een universiteit eruit ziet is die van iemand die er al 40 jaar niet meer binnen is geweest en enkel spookverhaaltjes op feesboek leest. De grootste studentenvereniging van mijn studieplaats komt ieder halfjaar in het nieuws voor brandmerken, sekslijsten en swastika's op muren. Klinkt allemaal niet zo woke en toch studeren die mensen.
Ik denk dat jij al dat DEI beleid helemaal niet goed kent.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al dat DEI-beleid zo goed ken?
Studentenverenigingen hebben zich verder nog nooit met academische integriteit beziggehouden. Universiteiten zouden dat dus wel moeten doen.
Test me.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat jij al dat DEI beleid helemaal niet goed kent.
Maar goed we moeten geloven dat er een woke terreurcampagne is, maar mensen die zich daar openlijk tegen afzetten gewoon kunnen afstuderen. Dat doe ik lekker niet.
Dat is wel een bijzonder spectrum:pquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh fok.. daar ben ik alles al genoemd geweest, van marxist tot nazi. Van rasverrader tot racist. Van links tot rechts.
Ik denk graag zelf na en bestudeer graag primaire bronnen aleer ik een mening vormquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:43 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat is wel een bijzonder spectrum:p
Ik ben sociaal-liberaal, dat je het even weet. Maar succes met de jihadi uithangen verder.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ben gestopt met mij verbazen over nationalisten die hun eigen taal niet kunnen lezen. In die zin staat dat ik geen bekeerling ben en de islam nog steeds stom vind.
Waar de kortsluiting bij modern rechts plaatsvindt is dat ze moeite hebben met geloven dat mensen echt voor bijvoorbeeld vrijheid van meningsuiting kunnen zijn. Dus als je stomme dingen over verbiedende christenen schrijft lijk je een bekeerling.
Frapant hoe mensen die zeggen voor de vrijheid van meningsuiting te zijn moeite hebben met zeggen dat Hongarije kut bezig is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:43 schreef Richestorags het volgende:
Frappant dat rechtstaatjihadisten die als het om Israël en vluchtelingenverdragen gaat altijd thuis geven, maar als de wet voor terroristen die een campus afbreken moet worden gehandhaafd of een suggestie wordt gegeven dat er mogelijk een wet wordt overtreden in Hongarije, ze niet thuis geven.
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Frapant hoe mensen die zeggen voor de vrijheid van meningsuiting te zijn moeite hebben met zeggen dat Hongarije kut bezig is.
Je bent een opmerkelijk persoon Etto.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh fok.. daar ben ik alles al genoemd geweest, van marxist tot nazi. Van rasverrader tot racist. Van links tot rechts.
ik lees graagquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bent een opmerkelijk persoon Etto.
Een paar jaar op het internet hebben mij overtuigd dat mensen nog wel eens liegen. Misschien zelfs wel tegen zichzelf.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:44 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik ben sociaal-liberaal, dat je het even weet. Maar succes met de jihadi uithangen verder.
Irrelevant.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Frapant hoe mensen die zeggen voor de vrijheid van meningsuiting te zijn moeite hebben met zeggen dat Hongarije kut bezig is.
Hoe moet ik dit soort vergoelijkende praat dan interpreteren?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Amsterdammers reizen wel eens naar de rest van Europa en voor homo's is het dan wel fijn mee te kunnen gaan.
Jij lijkt niet te begrijpen dat links-extremisme net zo verwerpelijk is als rechts-extremisme.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:46 schreef Glazenmaker het volgende:
Een paar jaar op het internet hebben mij overtuigd dat mensen nog wel eens liegen. Misschien zelfs wel tegen zichzelf.
Groen links is puur vergifquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:34 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Jij lijkt niet te begrijpen dat links-extremisme net zo verwerpelijk is als rechts-extremisme.
quote:Het zijn Italiaanse toestanden aan de Noordzee.
Wij hebben inmiddels een omloopsnelheid van regeringen waar ze in Italië patent op hadden.
Hádden, want in Rome zit al geruime tijd een stabiele regering onder leiding van Giorgia Meloni.
Vergeet de Islam, woke gender geneuzel en pedofiele elite niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Groen links is puur vergif
we moeten hier een soort Meloni hebben , anders gaat Groen links ons land volzetten met COAs en windmolens en mogen alleen de inside dictatoriale Groen Links mensen nog vliegen, onder het mom wij doen wat wij vinden dat goed is voor jullie
[..]
Islam , gaan ze moskeeën bouwen dan??quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:58 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Vergeet de Islam, woke gender geneuzel en pedofiele elite niet.
Die zijn er al. Zelfs in Zwollequote:Op donderdag 5 juni 2025 22:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Islam , gaan ze moskeeën bouwen dan??
bij mij in t dorp staat er ook eene jaquote:
Nederlanders die niet in Amsterdam wonen en zien wat een zooitje ze er van maakt met haar clubje in Amsterdam. Die verknallen het trouwens ook voor de rest van groen Links in Nederland.quote:
EU.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Irrelevant.
Als we zomaar de wet gaan breken in elk land dat op dit vlak kut is, hebben we a) nog heel wat landen af te gaan en b) is Hongarije geen logische eerste keus. In Hongarije is het als homo beter toeven dan WELK Islamitisch land dan ook. Maar het is wel wit, Gristelijk en conservatief. Daar heeft het natuurlijk niks mee te maken.
Maar ja, GL verstopt wel vaker liever de waarheid, zoals het rapport over waar de homohaat vandaan komt nog steeds stof ligt te happen in het bureau van Groot Wassink.
Volgens mij valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nederlanders die niet in Amsterdam wonen en zien wat een zooitje ze er van maakt met haar clubje in Amsterdam. Die verknallen het trouwens ook voor de rest van groen Links in Nederland.
Als een antwoord op een daarvoor gestelde vraag.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit soort vergoelijkende praat dan interpreteren?
[..]
Dus? Daar hebben we onze regeringsvertegenwoordigers voor, niet een wetsovertredende burgermeester.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |