SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Kun je beter pak hagelslag meenemenquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Kwam wel weer dat boek tegen javascript, dacht zal ik het meenemen naar thailand en nog een poging wagen
Moet ze straks in het Thais gaan uitleggen hoe je dat gebruiktquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je beter pak hagelslag meenemen
Goes on bread!quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ze straks in het Thais gaan uitleggen hoe je dat gebruikt
Jawel hoor. Je hebt een diploma van die STAP-cursus. Daar hadden ze je wel mee toegelaten. En anders had je Bal-IT kunnen oprichten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja remote maar ja dat kan ik niet aanvragen toch
quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Kwam wel weer dat boek tegen javascript, dacht zal ik het meenemen naar thailand en nog een poging wagen
Daar doen ze het dan op de noodles of zo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goes on bread!
(Maar dan in het Thais).
Het is 10:00 geweest dan mag het hier ook.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik las iets anders dan boeken maar dat is een andere chat
nee nee, is het verboden woordquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is 10:00 geweest dan mag het hier ook.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee nee, is het verboden woord
maar nu ik hier begon te praten over mijn arbeidsomstandigheden heb ik besloten dat ik mijn naasten ook maar even moet inlichten dus nu is het echter geworden dus yeaaaaaaah janken
No it goes on the crackerquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goes on bread!
(Maar dan in het Thais).
Dus toch emoties toelatenquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar nu ik hier begon te praten over mijn arbeidsomstandigheden heb ik besloten dat ik mijn naasten ook maar even moet inlichten dus nu is het echter geworden dus yeaaaaaaah janken
Goede stap, bij een vervelende situatie.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
emoties nog steeds stomquote:
ChatGPT lost dat allemaal op tegenwoordigquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:19 schreef bitterbal het volgende:
vond python trouwens best leuk totdat die wiskundige dingen kwamen en dan raak ik in paniek want van wiskunde heb ik echt een trauma
huilende mini snack en schreeuwende vader: bist du blod oder was?!
Waren die wiskundige dingen a = 1 en zo?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:19 schreef bitterbal het volgende:
vond python trouwens best leuk totdat die wiskundige dingen kwamen en dan raak ik in paniek want van wiskunde heb ik echt een trauma
huilende mini snack en schreeuwende vader: bist du blod oder was?!
klinkt wel makkelijkerquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je die uitschakelt word je een robot, tis maar net waar je zin in hebt
zegt wiequote:Op donderdag 5 juni 2025 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
wel vrij noodzakelijk om te hebben hoor
dat weet ik al niet eens meer maar er kwamen op een gegeven moment dacht ik formules bijquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Waren die wiskundige dingen a = 1 en zo?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik al niet eens meer maar er kwamen op een gegeven moment dacht ik formules bij
quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ChatGPT lost dat allemaal op tegenwoordig
Ah, het is jouw troep die ik nu op zit te ruimen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ChatGPT lost dat allemaal op tegenwoordig
Daar is het ook garbage in, garbage out.quote:
Bij mij is het nu Verwachte bezorgtijd: vandaag tussen 10:17 en 10:43quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
PostNL heeft tijdreizigers.
Om 10:21 een update dat het tussen 10:19 en 10:45 bezorgd wordt.
Nope, maar misschien leren mensen het nog? Het is nog best nieuwquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is het ook garbage in, garbage out.
Mensen die nu niets op Google kunnen vinden die gaan het met chatGPT ook niet redden.
Je kunt het Krekkie!quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:25 schreef Crack_ het volgende:
Zo toets (van mij) en ik ben zo tering moe ik hoop dat het goed gaat, ik weet niet wat er uit mn mond komtals het een lopend gesprek is dan oke, als het meer een vragenuurtje is dan wordt het zwaar
![]()
Ga er wel van uit dat ik het haal, als dat niet zo is dan zou ik dat echt heel raar vinden (en extra kut want ik ga er niet van uit)
Jij zit in het kantoor hiernaast?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het nu Verwachte bezorgtijd: vandaag tussen 10:17 en 10:43
heel veel it-termen erin gooien. Zullen ze vast mooi vinden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:25 schreef Crack_ het volgende:
Zo toets (van mij) en ik ben zo tering moe ik hoop dat het goed gaat, ik weet niet wat er uit mn mond komtals het een lopend gesprek is dan oke, als het meer een vragenuurtje is dan wordt het zwaar
![]()
Ga er wel van uit dat ik het haal, als dat niet zo is dan zou ik dat echt heel raar vinden (en extra kut want ik ga er niet van uit)
Succesquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:25 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Zou er niet vanuit gaan dat mensen het gaan leren. Zijn complete generaties die het niet kunnen; en nooit gaan kunnen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope, maar misschien leren mensen het nog? Het is nog best nieuw
Hup Krek hup.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:25 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Tja, niet iedereen hoeft mee te gaan, tis wel handig daar niet vanquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er niet vanuit gaan dat mensen het gaan leren. Zijn complete generaties die het niet kunnen; en nooit gaan kunnen.
Supergaaf.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is hij weer. Gaat even de NAVO-top tot een zinderend succes maken
politiek handjeklapquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ik luister wel eens podcasts over AI en daar zijn van die techbro's aan het filosoferen dat onderwijs eigenlijk ook niet meer nodig is omdat je nu alles kunt opzoeken of kunt vragen aan AI. Als je niet eens weet wat je moet vragen, gaat dat natuurlijk nooit werken en als je je hersenen niet traint, kun je het antwoord van AI niet eens verwerken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er niet vanuit gaan dat mensen het gaan leren. Zijn complete generaties die het niet kunnen; en nooit gaan kunnen.
Mijn god.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij is het inmiddels bezorgdquote:
Die hebben dan teveel een kokervisie op en verwachtingen die niet realistisch zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luister wel eens podcasts over AI en daar zijn van die techbro's aan het filosoferen dat onderwijs eigenlijk ook niet meer nodig is omdat je nu alles kunt opzoeken of kunt vragen aan AI. Als je niet eens weet wat je moet vragen, gaat dat natuurlijk nooit werken en als je je hersenen niet traint, kun je het antwoord van AI niet eens verwerken.
Wat is er nieuw aan, behalve dat hij kleiner is? Ik gebruik de vorige nog van HEMAquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Ah attentie voor iedereen !!!
Jullie kunnen je verse bed met geschoren benen ervaring nog beter maken door je benen te scheren met de nieuwe scheergel van de hema![]()
Het voelt nu alsof ik een nieuwe spijkerbroek aan heb, zo zacht zijn mijn benen nu![]()
[ afbeelding ]
Oh ik kende hem nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er nieuw aan, behalve dat hij kleiner is? Ik gebruik de vorige nog van HEMA
iedereen van schrik 4 meter afstand bewarenquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n wenkies laten doenLaten waxen en kleuren, lekker dik en rood nu
quote:Nieuwe bezorgtijd: vandaag tussen 09:20 en 11:20
quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Niet iedereen woont permanent in de Hema Gerriequote:Op donderdag 5 juni 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er nieuw aan, behalve dat hij kleiner is? Ik gebruik de vorige nog van HEMA
Ik ben er al drie weken niet geweestquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet iedereen woont permanent in de Hema Gerrie
wat heftigquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er al drie weken niet geweest
StoneyLips.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Krijg je nog watquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
Het pakket is bezorgd, krijg gelijk een update in de PostNL app:
[..]
Genietmomentje met deze handzame snackquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze net gehaald:
https://www.ah.nl/product(...)r-augurk-tomatensausBen benieuwd
AI kan ook heel overtuigend ongelijk hebben. Dus je moet nog steeds juiste vragen stellen; en kritisch zijn. Misschien moeten ze dat kinderen op school eens leren.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luister wel eens podcasts over AI en daar zijn van die techbro's aan het filosoferen dat onderwijs eigenlijk ook niet meer nodig is omdat je nu alles kunt opzoeken of kunt vragen aan AI. Als je niet eens weet wat je moet vragen, gaat dat natuurlijk nooit werken en als je je hersenen niet traint, kun je het antwoord van AI niet eens verwerken.
Van een geheime aanbidsterquote:
moet je hem nog in de magnetron doen? lees daar niets over op de websitequote:Op donderdag 5 juni 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze net gehaald:
https://www.ah.nl/product(...)r-augurk-tomatensausBen benieuwd
Dat zeiden ze van google ook en dat is nu ook een shitstorm.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Er stond in de winkel ook alleen broodje burger dus ik wist niet wat erin zat tot ik op de website keek.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet je hem nog in de magnetron doen? lees daar niets over op de website
Vooral als mensen Google boven bijvoorbeeld de huisarts plaatsen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van google ook en dat is nu ook een shitstorm.
Tegenwoordig niets meer te vinden door al die AI websitesquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van google ook en dat is nu ook een shitstorm.
Dan loop je naar de broodafdeling en haal je daar de wegwerpquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten jullie ook altijd die herbruikbare zakjes mee te nemen bij de AH of zijn jullie normaal?
Dat doe ik dus altijd, maar voel me dan zo domquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan loop je naar de broodafdeling en haal je daar de wegwerp
T systeem is dom, jij nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik dus altijd, maar voel me dan zo dom
Of is het systeem gemaakt door domme mensen?quote:
Ik ga ook meestal naar de Nettorama en daar hangen gewoon zakjes, dus het zit nog niet in mijn systeem als ik ineens ergens anders naartoe ga.quote:
ik heb ze in een boodschappen tas gegooidquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten jullie ook altijd die herbruikbare zakjes mee te nemen bij de AH of zijn jullie normaal?
Altijd gedaan eigenlijk, ik heb niks anders en vind het raar om in sweatpants te lopenquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Vliegen jullie lange vluchten wel eens in spijkerbroek?
nee want ik heb geen spijkerbroekquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Bij mij gaat dat dus fout omdat ik ze na gebruik niet weer terug in een tas stop.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb ze in een boodschappen tas gegooid
maar ik haal zelden fruit waar ik een zakje voor haal
kiwi's gaan gewoon per kilo in een bak
Maar zit dat lekker dan? Ik blaas vaak zo op ookquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd gedaan eigenlijk, ik heb niks anders en vind het raar om in sweatpants te lopen
Broek en riem losquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar zit dat lekker dan? Ik blaas vaak zo op ook
Nee. Altijd mijn tokkiebroek of gewoon volledig in driedelig pak.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Polarisatie gaat echt ver.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Altijd mijn tokkiebroek of gewoon volledig in driedelig pak.
Ik heb net een Switch 2-achtige bol.com doos bezorgd gekregen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag net bij de MM iemand met een Switch 2-achtig doosje naar buiten lopen.
oeeeeeehquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag net bij de MM iemand met een Switch 2-achtig doosje naar buiten lopen.
Het was een klein doosje dus ik vroeg me af of het de moeite was om die jongen te tackelen of dat ik zo met alleen een controller zat ofzo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net een Switch 2-achtige bol.com doos bezorgd gekregen.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin stream aanzetquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is best een flinke doos, dus waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een klein doosje dus ik vroeg me af of het de moeite was om die jongen te tackelen of dat ik zo met alleen een controller zat ofzo.
dit is wel een reden waarom sommige bedrijven hun game release hebben aangepast van donderdagen naar vrijdagenquote:
Gelukkig heb ik hem laten gaan dan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is best een flinke doos, dus waarschijnlijk niet.
Huehuequote:Op donderdag 5 juni 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is best een flinke doos, dus waarschijnlijk niet.
...gewoon meenemen en onder je bureau spelenquote:
Zijn er Nintendo exclusives die je Heel Graag wil spelen of wil je gewoon handheld kunnen spelen? Want in dat laatste geval is een Steamdeck achtig iets interessanter.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik zo'n ding moet hebben.
Als ik wist dat ik er m'n hele ziel en zaligheid in zou verliezen had ik hem wel gehaald, maar ik heb er gewoon geen tijd voor. En geen concentratievermogen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik zo'n ding moet hebben.
Ja er zijn wel wat spelletjes die ik leuk vind maar dat vind ik op de PlayStation ook wel en daar heb ik als het goed is ook nog allemaal spelletjes in mijn bieb staan, ook voor de PS5.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn er Nintendo exclusives die je Heel Graag wil spelen of wil je gewoon handheld kunnen spelen? Want in dat laatste geval is een Steamdeck achtig iets interessanter.
Op de PS5 kan je sowieso alles spelen wat je op de PS4 ook hebt, dus als het je om een upgrade gaat, ligt die meer voor de hand.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja er zijn wel wat spelletjes die ik leuk vind maar dat vind ik op de PlayStation ook wel en daar heb ik als het goed is ook nog allemaal spelletjes in mijn bieb staan, ook voor de PS5.
staat ook nog op mijn lijstje maar heb nog 3 games die ik eens moet uitspelenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook nog steeds The Last of Us spelenIk wil te veel.
Stuk krachtiger dan de Switch Aardappel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat is er zo anders aan de switch 2?
De Switch had hele matige hardware, vergeleken met de Playstation en de XboX.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat is er zo anders aan de switch 2?
Ik wil gewoon Mario spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Switch had hele matige hardware, vergeleken met de Playstation en de XboX.
Dus daar zit een upgrade in.
Ik zit stiekem eigenlijk te kijken naar een gameboy-esque emulatiehandheld. Er zijn best een aantal toffe units te krijgen tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn er Nintendo exclusives die je Heel Graag wil spelen of wil je gewoon handheld kunnen spelen? Want in dat laatste geval is een Steamdeck achtig iets interessanter.
ik werk niet en alsnog heb ik nergens tijd voorquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:21 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb 60 ongelezen boeken.
En drie streamingdiensten.
En een museumkaart en een Pathe-kaart.
Beetje overkill want heb toch nergens tijd voor.
Ik loop momenteel vooral te no-brainen in The First Descendant. Beetje poppetjes en wapens levellen. Voor de meeste content heb ik wel een poppetje dat het lachend af kan, dus kost niet zoveel moeite.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
staat ook nog op mijn lijstje maar heb nog 3 games die ik eens moet uitspelen
maar heb er de mentale capaciteit niet voor dus ik ga steeds maar simulators spelen
Ja ik denk dat ik ergens dit jaar een keer ga kijken naar een PlayStation 5.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de PS5 kan je sowieso alles spelen wat je op de PS4 ook hebt, dus als het je om een upgrade gaat, ligt die meer voor de hand.
Ja, dan moet je het maar gewoon doen.quote:
Echtquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit is wel een reden waarom sommige bedrijven hun game release hebben aangepast van donderdagen naar vrijdagen
game release op donderdag had te veel impact op de werkende wereld waar te veel mensen zich vrijdag ziek melde
Of FIFA<jaartal> en vergelijkbare marginale jaarlijkse iteratie games.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het maar gewoon doen.
Snap nooit zo dat men Mario zo leuk vind. Als je er 2 hebt gespeeld, zijn de andere spellen toch niet meer zo interessant?
Maar goed, er zijn ook legio mensen die ieder jaar de nieuwe WW2 shooter kopen
Tofquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Switch 2 voor Pinksterweekend is wel hendig sjiek.
Ik kan de mijne als het goed is vanmiddag ophalen.
Hmquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...gewoon meenemen en onder je bureau spelen
Elk jaar een nieuwe Fifaquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het maar gewoon doen.
Snap nooit zo dat men Mario zo leuk vind. Als je er 2 hebt gespeeld, zijn de andere spellen toch niet meer zo interessant?
Maar goed, er zijn ook legio mensen die ieder jaar de nieuwe WW2 shooter kopen
Ja das ook de reden waarvoor ik voor de deck ben gegaan plus kan hem in thailand als 2e pc gebruiken al snap ik nog niets van linuxquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laptop aansluiten op tv en controller aansluiten op laptop.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Maar goed Fall Guys kan ik gelukkig ook nog op de laptop spelen.
(Maar op de TV is wel iets chiller)
quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga binnenkort Zelda aan m'n nichtje van 10 geven. Die komt er vast wel uit.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Zelda vind ik ook leuk maar ben er te dom voor.
rm -rfquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das ook de reden waarvoor ik voor de deck ben gegaan plus kan hem in thailand als 2e pc gebruiken al snap ik nog niets van linux
quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort Zelda aan m'n nichtje van 10 geven. Die komt er vast wel uit.
Ja heb ik volgens mij wel eens geprobeerd maar volgens mij werkte dat ook niet helemaal lekker ofzo. Maar ik moet uiteindelijk die PlayStation 4 hier ook gewoon vervangen want de laatste tijd mis ik het wel alleen ik heb geen zin in dat irritante gepiep de hele tijd. Ik ga steeds meer denken dat er een disc vast zit in mijn PS4.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laptop aansluiten op tv en controller aansluiten op laptop.
De eerste opde NES? Dat lukte me echt niet als 8-jarige.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Vroeger kon je met dat commando alles wissen (rm -rf /). Volgens mij krijg je nu wel een waarschuwing.quote:
Ik was 10 toen ik de Gameboy Color versie van Link's Awakening kreeg.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, en dan zeggen ze dat linux niet gebruikersvriendelijk is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Vroeger kon je met dat commando alles wissen (rm -rf /). Volgens mij krijg je nu wel een waarschuwing.
Puur op mijn doelgroep afgaand, lijkt Fifa aan populariteit te verliezen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of FIFA<jaartal> en vergelijkbare marginale jaarlijkse iteratie games.
ah dan ga ik dat maar niet uitproberenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Vroeger kon je met dat commando alles wissen (rm -rf /). Volgens mij krijg je nu wel een waarschuwing.
Ja, dat heb ik ook tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Die op de DS vond ik wel erg leuk. Maar ik kan me maximaal een kwartier echt concentreren.
Da's dan vooral een instelling, beeldscherm/tv aan laptop hangen zou geen verschil moeten geven met direct op de laptop spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb ik volgens mij wel eens geprobeerd maar volgens mij werkte dat ook niet helemaal lekker ofzo. Maar ik moet uiteindelijk die PlayStation 4 hier ook gewoon vervangen want de laatste tijd mis ik het wel alleen ik heb geen zin in dat irritante gepiep de hele tijd. Ik ga steeds meer denken dat er een disc vast zit in mijn PS4.Kan er ook geen disc meer in doen.
Nou tegen die tijd is de Playstation 6 er al wel volgens mij.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alle boys zitten te wachten op GTA
6.
Ben door zeker 12 leerlingen uitgenodigd om mee te spelen.
Ik heb 5 nooit gespeeld dus kan die nog wel een jaar spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
6.
Ik zou het echt niet weten maar dat ding mag lekker met pensioen nu.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt wel alsof je schijfjeslezert ergens een steekje los heeft @:ama
Niet allemaal.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
6.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
6.
Ik kom ook niet van die lucht afquote:
ja heb ik ook heel vaakquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom ook niet van die lucht afDan heb ik het idee dat ik enorm moet ruften en zit ik eindelijk op de wc en zit het gewoon potdicht.
Leuk uitgevonden, maar ik heb toch liever dan die nachtlampje die je in het stopcontact kan doenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/DKbzYJpRXAr/
Kijk wat leuk
Koffie laxeert altijd wel lekker.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom ook niet van die lucht afDan heb ik het idee dat ik enorm moet ruften en zit ik eindelijk op de wc en zit het gewoon potdicht.
Zo fijn dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
loop je weer terug naar je stoel , ga je zitten en dan binnen enkele minuten weer dat gevoel
Ik ken dit niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
loop je weer terug naar je stoel , ga je zitten en dan binnen enkele minuten weer dat gevoel
Jeps maar ik heb nu dat premium economy ontdekt en het maakt echt verschil in hoe je er weer uit komt op plaats van bestemmingquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo fijn dat ik niet de enige benDaarom haat ik vliegen. Mensen denken 'aah CL heeft vliegangst!' Nee kan me aan m'n reet roesten, maar ik blaas op en kan niet ontluchten en voel me 10 uur lang verrot.
Ja scheelt al een stuk. Business class is helemaal fantastisch. Daar blies ik ook op maar lig je in elk geval onderuit en is het minder druk op de wc.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps maar ik heb nu dat premium economy ontdekt en het maakt echt verschil in hoe je er weer uit komt op plaats van bestemming
Kon je ook niet naar de wc oid?quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb welles zitten huilen tijdens een vlucht omdat ik zo opblies en zo'n buikpijn kreeg
was naar zuid afrika
En dan zit je steeds tegen de terugreis op te hikkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb welles zitten huilen tijdens een vlucht omdat ik zo opblies en zo'n buikpijn kreeg
was naar zuid afrika
Maar ik lust geen koffiequote:Op donderdag 5 juni 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
gaven ze mij ook koffie en zeiden dat dit vaker voorkwam
Nopes gewoon helemaal verstopt en deed een pijn man man manquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kon je ook niet naar de wc oid?
ja maar dat kost je weer een ribquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja scheelt al een stuk. Business class is helemaal fantastisch. Daar blies ik ook op maar lig je in elk geval onderuit en is het minder druk op de wc.
Ik heb wel erg last van mn oren vanwege de drukverschillen. Maar ik heb al mn hele leven wat met mn oren. Daar bijt ik even doorheen.quote:
oh dat kan ook naar zijn jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel erg last van mn oren vanwege de drukverschillen. Maar ik heb al mn hele leven wat met mn oren. Daar bijt ik even doorheen.
Daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel erg last van mn oren vanwege de drukverschillen. Maar ik heb al mn hele leven wat met mn oren. Daar bijt ik even doorheen.
Adam kreeg er een vrouw voor. Gelukkig heeft een mens ribben genoegquote:
Heb ik liever business classquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Adam kreeg er een vrouw voor. Gelukkig heeft een mens ribben genoeg
quote:
Zo erg dat de tranen in mn ogen staan soms. Maar dat is alleen met stijgen/dalen dus dat zijn "korte" momenten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van
Jezus.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)zeker-weet-7-screens
Feli Crackiequote:Op donderdag 5 juni 2025 12:05 schreef Crack_ het volgende:
Heb 't gehaald![]()
nou nog eentje over een paar weken en dan heb ik mn didactische bekwaamheid
werken daar pijnstillers niet tegen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Zo erg dat de tranen in mn ogen staan soms. Maar dat is alleen met stijgen/dalen dus dat zijn "korte" momenten.
Kaakschaatsen werkt beter.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
werken daar pijnstillers niet tegen?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:05 schreef Crack_ het volgende:
Heb 't gehaald![]()
Laat je een spoor achter op de grond?quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
thanksde hoeveelheid zweet is niet oke
![]()
Gefeliciteerd Crack_quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:05 schreef Crack_ het volgende:
Heb 't gehaald![]()
Yaaaaay.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:05 schreef Crack_ het volgende:
Heb 't gehaald![]()
🦈quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
lesgoooohohohoooooooo
(op de merol manier)
O, ga je alweer terug?quote:
Zeg dat maar tegen de douane.quote:
Vinden ze vast goed. Vriendin vroeg nog of ik kaas mee wilde nemen maar volgens mij is dat helemaal niet lekker omdat zo helemaal daar naar toe mee te nemen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de douane.
Ik zie nu leeggeschudde pakken hagelslag voor me.quote:
Je hebt van die blokken te koop die je mee kan nemen op vakantie.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vinden ze vast goed. Vriendin vroeg nog of ik kaas mee wilde nemen maar volgens mij is dat helemaal niet lekker omdat zo helemaal daar naar toe mee te nemen?
Geloof dat zwab dat niet zeiquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie nu leeggeschudde pakken hagelslag voor me.
Ok, ik neem aan dat er een zakje omheen zit.
hmm nou misschien zie ik wat op schipholquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt van die blokken te koop die je mee kan nemen op vakantie.
Ik heb ze toen volgens mij bij de Jumbo zien liggen rond de zomervakantie periode altijd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nou misschien zie ik wat op schiphol
Poh een McKroketje en een McFlurry.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je ook naar de Maccie op Schiphol?
ZO wat is dat snel gegaan. fijne reis alvastquote:
quote:
Bedankt!quote:
Hahaha ja, staat hier echt even flink op repeatquote:
ja denk het wel en dan weer teleurgesteld zijn in de kwaliteit. Zoals het hoortquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je ook naar de Maccie op Schiphol?
dankjequote:Op donderdag 5 juni 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO wat is dat snel gegaan. fijne reis alvast
quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)zeker-weet-7-screens
quote:
Dit ja, echt heeel snel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO wat is dat snel gegaan. fijne reis alvast
ze is reen wel gewend toch?quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dit ja, echt heeel snel.
Wel fijn om dit land te kunnen verlaten op zo'n droevige dag qua weer
In thailand is geen warm water niet zo heel erg. Hier is het echt naarquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:45 schreef Crack_ het volgende:
Hopelijk je thuis wel gewoon warm water bij thuistkomst trouwens
Ik zou eerder bang zijn voor de fauna die zich in haar huisje heeft genesteld.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:45 schreef Crack_ het volgende:
Hopelijk je thuis wel gewoon warm water bij thuistkomst trouwens
ja na japan was het echt een slachtveld wat die gecko's hadden aangerichtquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang zijn voor de fauna die zich in haar huisje heeft genesteld.
Hmmm, weet nietquote:
oh, nouja hopelijk zijn er geen andere nare onverwachte dingenquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In thailand is geen warm water niet zo heel erg. Hier is het echt naar
is wel een gezellige thuiskomst, ofzo?quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang zijn voor de fauna die zich in haar huisje heeft genesteld.
Allemaal vlaggetjes en toeters en een spandoek met "welkom thuis!"quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is wel een gezellige thuiskomst, ofzo?
Ondertussen heeft het ecosysteem zich verder ontwikkeld, vermoed ik. Wat voor beesten leven van gecko's?quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja na japan was het echt een slachtveld wat die gecko's hadden aangericht
slangenquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ondertussen heeft het ecosysteem zich verder ontwikkeld, vermoed ik. Wat voor beesten leven van gecko's?
Ik heb daar allee nog maar dode slangen gezienquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus de serpentensnackvooraad heeft zich automatisch aangevuld.
Neequote:
Ohhh leuk essi!quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Maandag waren ze nog in het ziekenhuis, toen zijn de opa's en oma's wel geweest
Dinsdag settelen thuis en met de kraamhulp enzo
Gister ouders en schoonzus van zus op bezoek, en vandaag gaan wij
Geen ideequote:Op donderdag 5 juni 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
werken daar pijnstillers niet tegen?
Hahaha, dat klinkt toch geweldigquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal vlaggetjes en toeters en een spandoek met "welkom thuis!"![]()
![]()
Misschien is de tracker nep, gewoon voor het ideequote:Op donderdag 5 juni 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
Dus dan heb je zo'n vervoerder met fancy tracker die je live kunt volgen
Dan krijg je de dag vantevoren een mail met "tijdvak 14.45 - 16.45"
Op de dag zelf is de 'verwachte aankomsttijd de hele dag 13.25 - 14.25', en je kan precies de stipjes tellen hoeveel stops er nog voor zitten.
Dus dat ding staat natuurlijk om 12.45 voor de deur met nog 3 stops te gaan
Waarom dan zo'n fancy tracker
Nouja beter dat ze eerder zijn, nu was jk gewoon thuisquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, dat klinkt toch geweldigen als die beestjes die attributen toevallig zijn vergeten, gewoon die vlaggetjes en toeters en dingen er in je hoofd bij verzinnen
[..]
Misschien is de tracker nep, gewoon voor het idee![]()
volgens mij is vandaag een dag dat pakketjes en tijdstippen niet goed gaan, hadden meer mensen (@:LTVDK?) het over
quote:
Een nieuwe spijkerbroek voelt als pas geschoren benen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Ah attentie voor iedereen !!!
Jullie kunnen je verse bed met geschoren benen ervaring nog beter maken door je benen te scheren met de nieuwe scheergel van de hema![]()
Het voelt nu alsof ik een nieuwe spijkerbroek aan heb, zo zacht zijn mijn benen nu![]()
[ afbeelding ]
Spuit 11quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een nieuwe spijkerbroek voelt als pas geschoren benen?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je ‘m gelijk een FOK!-abbo cadeau? Met een linkje naar My First Topic?
Ik heb al 4 cadeautjes, en ze hebben er ook al 2, plus nog eentje half van mij en half van mijn moederquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je ‘m gelijk een FOK!-abbo cadeau? Met een linkje naar My First Topic?
Jammerquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al 4 cadeautjes, en ze hebben er ook al 2, plus nog eentje half van mij en half van mijn moeder
Mag niet teveel geven in 1x
Dus ik zal verstandig wachten tot de volgende keer voordat ik hem meteen probeer te verpesten door hem een FOK!account te geven
Ik denk dat ze dat in Thailand ook wel lekker vinden af en toe.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:13 schreef aeque het volgende:
@:bitterbal laat je wel de regen en de kou hier?
Goeie reis alvast!
Zo ervaar ik dat niet eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een nieuwe spijkerbroek voelt als pas geschoren benen?
Zijn taaie dagjes altijd, die cursusdagenquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:24 schreef gianni61 het volgende:
goh, gelukkig spreek ik toevallig vandaag nog iemand waardoor ik er achter kom dat ik morgen niet de hele dag cursus heb
nee, dit was een leuke cursus.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn taaie dagjes altijd, die cursusdagen
Topcommunicatie weer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dit was een leuke cursus.
maar als ik hem niet tegen het lijf was gelopen dan had ik daar dus morgenvroeg gestaan voor de kat zn kut
ja, het wordt hier met de dag erger in dit circusquote:
SPOILER: niet het meest smakelijke onderwerpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gisteren trouwens wel een schrikmoment gehad:Ik schrik me elke keer weer rot als ik rode bietensap heb gedronkenSPOILER: niet het meest smakelijke onderwerpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gisteren trouwens wel een schrikmoment gehad:Oef. Schrikken. Even weekje in de gaten houden dan maar.SPOILER: niet het meest smakelijke onderwerpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mja, dat zou ik ook doen idd. Maar ben voor nu blij dat het vals alarm lijkt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik schrik me elke keer weer rot als ik rode bietensap heb gedronken
Ja dat vooral.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef. Schrikken. Even weekje in de gaten houden dan maar.
Gisteren trouwens wel een schrikmoment gehad:Ik klikte. Ik moest nog eten.SPOILER: niet het meest smakelijke onderwerpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik klikte. Ik moest nog eten.Ik hoop met je mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Die vegetarische filet american is ook een succes.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik schrik me elke keer weer rot als ik rode bietensap heb gedronken
Doe ik al, alleen water drinken moet ik meer doen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Meer vezels eten en water drinken helpt?
filet american is meer oranje toch?quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vegetarische filet american is ook een succes.
Idem hier, eet het nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
filet american is meer oranje toch?
nja, normale filet american trekt me al niet, dus vegetarisch nog minder
Ik vind het lekker, maar het idee van rauw vlees niet zo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
filet american is meer oranje toch?
nja, normale filet american trekt me al niet, dus vegetarisch nog minder
Minder lang op de pot zitten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe ik al, alleen water drinken moet ik meer doen.
Is het dan nog wel filet?quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik eet soms het wel maar niet de veggie versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |