quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net een Switch 2-achtige bol.com doos bezorgd gekregen.
* TheStigsDutchCousin stream aanzetquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net een Switch 2-achtige bol.com doos bezorgd gekregen.
Het is best een flinke doos, dus waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een klein doosje dus ik vroeg me af of het de moeite was om die jongen te tackelen of dat ik zo met alleen een controller zat ofzo.
dit is wel een reden waarom sommige bedrijven hun game release hebben aangepast van donderdagen naar vrijdagenquote:
Gelukkig heb ik hem laten gaan dan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is best een flinke doos, dus waarschijnlijk niet.
Huehuequote:Op donderdag 5 juni 2025 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is best een flinke doos, dus waarschijnlijk niet.
...gewoon meenemen en onder je bureau spelenquote:
Zijn er Nintendo exclusives die je Heel Graag wil spelen of wil je gewoon handheld kunnen spelen? Want in dat laatste geval is een Steamdeck achtig iets interessanter.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik zo'n ding moet hebben.
Als ik wist dat ik er m'n hele ziel en zaligheid in zou verliezen had ik hem wel gehaald, maar ik heb er gewoon geen tijd voor. En geen concentratievermogen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik zo'n ding moet hebben.
Ja er zijn wel wat spelletjes die ik leuk vind maar dat vind ik op de PlayStation ook wel en daar heb ik als het goed is ook nog allemaal spelletjes in mijn bieb staan, ook voor de PS5.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn er Nintendo exclusives die je Heel Graag wil spelen of wil je gewoon handheld kunnen spelen? Want in dat laatste geval is een Steamdeck achtig iets interessanter.
Op de PS5 kan je sowieso alles spelen wat je op de PS4 ook hebt, dus als het je om een upgrade gaat, ligt die meer voor de hand.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja er zijn wel wat spelletjes die ik leuk vind maar dat vind ik op de PlayStation ook wel en daar heb ik als het goed is ook nog allemaal spelletjes in mijn bieb staan, ook voor de PS5.
staat ook nog op mijn lijstje maar heb nog 3 games die ik eens moet uitspelenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook nog steeds The Last of Us spelenIk wil te veel.
Stuk krachtiger dan de Switch Aardappel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat is er zo anders aan de switch 2?
De Switch had hele matige hardware, vergeleken met de Playstation en de XboX.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat is er zo anders aan de switch 2?
Ik wil gewoon Mario spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Switch had hele matige hardware, vergeleken met de Playstation en de XboX.
Dus daar zit een upgrade in.
Ik zit stiekem eigenlijk te kijken naar een gameboy-esque emulatiehandheld. Er zijn best een aantal toffe units te krijgen tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn er Nintendo exclusives die je Heel Graag wil spelen of wil je gewoon handheld kunnen spelen? Want in dat laatste geval is een Steamdeck achtig iets interessanter.
ik werk niet en alsnog heb ik nergens tijd voorquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:21 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb 60 ongelezen boeken.
En drie streamingdiensten.
En een museumkaart en een Pathe-kaart.
Beetje overkill want heb toch nergens tijd voor.
Ik loop momenteel vooral te no-brainen in The First Descendant. Beetje poppetjes en wapens levellen. Voor de meeste content heb ik wel een poppetje dat het lachend af kan, dus kost niet zoveel moeite.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
staat ook nog op mijn lijstje maar heb nog 3 games die ik eens moet uitspelen
maar heb er de mentale capaciteit niet voor dus ik ga steeds maar simulators spelen
Ja ik denk dat ik ergens dit jaar een keer ga kijken naar een PlayStation 5.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de PS5 kan je sowieso alles spelen wat je op de PS4 ook hebt, dus als het je om een upgrade gaat, ligt die meer voor de hand.
Ja, dan moet je het maar gewoon doen.quote:
Echtquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit is wel een reden waarom sommige bedrijven hun game release hebben aangepast van donderdagen naar vrijdagen
game release op donderdag had te veel impact op de werkende wereld waar te veel mensen zich vrijdag ziek melde
Of FIFA<jaartal> en vergelijkbare marginale jaarlijkse iteratie games.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het maar gewoon doen.
Snap nooit zo dat men Mario zo leuk vind. Als je er 2 hebt gespeeld, zijn de andere spellen toch niet meer zo interessant?
Maar goed, er zijn ook legio mensen die ieder jaar de nieuwe WW2 shooter kopen
Tofquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Switch 2 voor Pinksterweekend is wel hendig sjiek.
Ik kan de mijne als het goed is vanmiddag ophalen.
Hmquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...gewoon meenemen en onder je bureau spelen
Elk jaar een nieuwe Fifaquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het maar gewoon doen.
Snap nooit zo dat men Mario zo leuk vind. Als je er 2 hebt gespeeld, zijn de andere spellen toch niet meer zo interessant?
Maar goed, er zijn ook legio mensen die ieder jaar de nieuwe WW2 shooter kopen
Ja das ook de reden waarvoor ik voor de deck ben gegaan plus kan hem in thailand als 2e pc gebruiken al snap ik nog niets van linuxquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laptop aansluiten op tv en controller aansluiten op laptop.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Maar goed Fall Guys kan ik gelukkig ook nog op de laptop spelen.
(Maar op de TV is wel iets chiller)
quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Vliegen jullie lange vluchten wel eens in spijkerbroek?
Ik ga binnenkort Zelda aan m'n nichtje van 10 geven. Die komt er vast wel uit.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Zelda vind ik ook leuk maar ben er te dom voor.
rm -rfquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das ook de reden waarvoor ik voor de deck ben gegaan plus kan hem in thailand als 2e pc gebruiken al snap ik nog niets van linux
quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort Zelda aan m'n nichtje van 10 geven. Die komt er vast wel uit.
Ja heb ik volgens mij wel eens geprobeerd maar volgens mij werkte dat ook niet helemaal lekker ofzo. Maar ik moet uiteindelijk die PlayStation 4 hier ook gewoon vervangen want de laatste tijd mis ik het wel alleen ik heb geen zin in dat irritante gepiep de hele tijd. Ik ga steeds meer denken dat er een disc vast zit in mijn PS4.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laptop aansluiten op tv en controller aansluiten op laptop.
De eerste opde NES? Dat lukte me echt niet als 8-jarige.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Vroeger kon je met dat commando alles wissen (rm -rf /). Volgens mij krijg je nu wel een waarschuwing.quote:
Ik was 10 toen ik de Gameboy Color versie van Link's Awakening kreeg.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, en dan zeggen ze dat linux niet gebruikersvriendelijk is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Vroeger kon je met dat commando alles wissen (rm -rf /). Volgens mij krijg je nu wel een waarschuwing.
Puur op mijn doelgroep afgaand, lijkt Fifa aan populariteit te verliezen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of FIFA<jaartal> en vergelijkbare marginale jaarlijkse iteratie games.
ah dan ga ik dat maar niet uitproberenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Vroeger kon je met dat commando alles wissen (rm -rf /). Volgens mij krijg je nu wel een waarschuwing.
Ja, dat heb ik ook tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Die op de DS vond ik wel erg leuk. Maar ik kan me maximaal een kwartier echt concentreren.
Da's dan vooral een instelling, beeldscherm/tv aan laptop hangen zou geen verschil moeten geven met direct op de laptop spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb ik volgens mij wel eens geprobeerd maar volgens mij werkte dat ook niet helemaal lekker ofzo. Maar ik moet uiteindelijk die PlayStation 4 hier ook gewoon vervangen want de laatste tijd mis ik het wel alleen ik heb geen zin in dat irritante gepiep de hele tijd. Ik ga steeds meer denken dat er een disc vast zit in mijn PS4.Kan er ook geen disc meer in doen.
Nou tegen die tijd is de Playstation 6 er al wel volgens mij.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alle boys zitten te wachten op GTA
6.
Ben door zeker 12 leerlingen uitgenodigd om mee te spelen.
Ik heb 5 nooit gespeeld dus kan die nog wel een jaar spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
6.
Ik zou het echt niet weten maar dat ding mag lekker met pensioen nu.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Klinkt wel alsof je schijfjeslezert ergens een steekje los heeft @:ama
Niet allemaal.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
6.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
6.
Ik kom ook niet van die lucht afquote:
ja heb ik ook heel vaakquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom ook niet van die lucht afDan heb ik het idee dat ik enorm moet ruften en zit ik eindelijk op de wc en zit het gewoon potdicht.
Leuk uitgevonden, maar ik heb toch liever dan die nachtlampje die je in het stopcontact kan doenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/DKbzYJpRXAr/
Kijk wat leuk
Koffie laxeert altijd wel lekker.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom ook niet van die lucht afDan heb ik het idee dat ik enorm moet ruften en zit ik eindelijk op de wc en zit het gewoon potdicht.
Zo fijn dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
loop je weer terug naar je stoel , ga je zitten en dan binnen enkele minuten weer dat gevoel
Ik ken dit niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
loop je weer terug naar je stoel , ga je zitten en dan binnen enkele minuten weer dat gevoel
Jeps maar ik heb nu dat premium economy ontdekt en het maakt echt verschil in hoe je er weer uit komt op plaats van bestemmingquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo fijn dat ik niet de enige benDaarom haat ik vliegen. Mensen denken 'aah CL heeft vliegangst!' Nee kan me aan m'n reet roesten, maar ik blaas op en kan niet ontluchten en voel me 10 uur lang verrot.
Ja scheelt al een stuk. Business class is helemaal fantastisch. Daar blies ik ook op maar lig je in elk geval onderuit en is het minder druk op de wc.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps maar ik heb nu dat premium economy ontdekt en het maakt echt verschil in hoe je er weer uit komt op plaats van bestemming
Kon je ook niet naar de wc oid?quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb welles zitten huilen tijdens een vlucht omdat ik zo opblies en zo'n buikpijn kreeg
was naar zuid afrika
En dan zit je steeds tegen de terugreis op te hikkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb welles zitten huilen tijdens een vlucht omdat ik zo opblies en zo'n buikpijn kreeg
was naar zuid afrika
Maar ik lust geen koffiequote:Op donderdag 5 juni 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
gaven ze mij ook koffie en zeiden dat dit vaker voorkwam
Nopes gewoon helemaal verstopt en deed een pijn man man manquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kon je ook niet naar de wc oid?
ja maar dat kost je weer een ribquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja scheelt al een stuk. Business class is helemaal fantastisch. Daar blies ik ook op maar lig je in elk geval onderuit en is het minder druk op de wc.
Ik heb wel erg last van mn oren vanwege de drukverschillen. Maar ik heb al mn hele leven wat met mn oren. Daar bijt ik even doorheen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |