Ik luister wel eens podcasts over AI en daar zijn van die techbro's aan het filosoferen dat onderwijs eigenlijk ook niet meer nodig is omdat je nu alles kunt opzoeken of kunt vragen aan AI. Als je niet eens weet wat je moet vragen, gaat dat natuurlijk nooit werken en als je je hersenen niet traint, kun je het antwoord van AI niet eens verwerken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er niet vanuit gaan dat mensen het gaan leren. Zijn complete generaties die het niet kunnen; en nooit gaan kunnen.
Mijn god.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is hij weer. Gaat even de NAVO-top tot een zinderend succes maken
Bij mij is het inmiddels bezorgdquote:
Die hebben dan teveel een kokervisie op en verwachtingen die niet realistisch zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luister wel eens podcasts over AI en daar zijn van die techbro's aan het filosoferen dat onderwijs eigenlijk ook niet meer nodig is omdat je nu alles kunt opzoeken of kunt vragen aan AI. Als je niet eens weet wat je moet vragen, gaat dat natuurlijk nooit werken en als je je hersenen niet traint, kun je het antwoord van AI niet eens verwerken.
Wat is er nieuw aan, behalve dat hij kleiner is? Ik gebruik de vorige nog van HEMAquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Ah attentie voor iedereen !!!
Jullie kunnen je verse bed met geschoren benen ervaring nog beter maken door je benen te scheren met de nieuwe scheergel van de hema![]()
Het voelt nu alsof ik een nieuwe spijkerbroek aan heb, zo zacht zijn mijn benen nu![]()
[ afbeelding ]
Oh ik kende hem nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er nieuw aan, behalve dat hij kleiner is? Ik gebruik de vorige nog van HEMA
iedereen van schrik 4 meter afstand bewarenquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n wenkies laten doenLaten waxen en kleuren, lekker dik en rood nu
quote:Nieuwe bezorgtijd: vandaag tussen 09:20 en 11:20
quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Niet iedereen woont permanent in de Hema Gerriequote:Op donderdag 5 juni 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er nieuw aan, behalve dat hij kleiner is? Ik gebruik de vorige nog van HEMA
Ik ben er al drie weken niet geweestquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet iedereen woont permanent in de Hema Gerrie
wat heftigquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er al drie weken niet geweest
StoneyLips.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Krijg je nog watquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
Het pakket is bezorgd, krijg gelijk een update in de PostNL app:
[..]
Genietmomentje met deze handzame snackquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze net gehaald:
https://www.ah.nl/product(...)r-augurk-tomatensausBen benieuwd
AI kan ook heel overtuigend ongelijk hebben. Dus je moet nog steeds juiste vragen stellen; en kritisch zijn. Misschien moeten ze dat kinderen op school eens leren.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luister wel eens podcasts over AI en daar zijn van die techbro's aan het filosoferen dat onderwijs eigenlijk ook niet meer nodig is omdat je nu alles kunt opzoeken of kunt vragen aan AI. Als je niet eens weet wat je moet vragen, gaat dat natuurlijk nooit werken en als je je hersenen niet traint, kun je het antwoord van AI niet eens verwerken.
Van een geheime aanbidsterquote:
moet je hem nog in de magnetron doen? lees daar niets over op de websitequote:Op donderdag 5 juni 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze net gehaald:
https://www.ah.nl/product(...)r-augurk-tomatensausBen benieuwd
Dat zeiden ze van google ook en dat is nu ook een shitstorm.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Er stond in de winkel ook alleen broodje burger dus ik wist niet wat erin zat tot ik op de website keek.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet je hem nog in de magnetron doen? lees daar niets over op de website
Vooral als mensen Google boven bijvoorbeeld de huisarts plaatsen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van google ook en dat is nu ook een shitstorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |