SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Kun je beter pak hagelslag meenemenquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Kwam wel weer dat boek tegen javascript, dacht zal ik het meenemen naar thailand en nog een poging wagen
Moet ze straks in het Thais gaan uitleggen hoe je dat gebruiktquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je beter pak hagelslag meenemen
Goes on bread!quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ze straks in het Thais gaan uitleggen hoe je dat gebruikt
Jawel hoor. Je hebt een diploma van die STAP-cursus. Daar hadden ze je wel mee toegelaten. En anders had je Bal-IT kunnen oprichten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja remote maar ja dat kan ik niet aanvragen toch
quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Kwam wel weer dat boek tegen javascript, dacht zal ik het meenemen naar thailand en nog een poging wagen
Daar doen ze het dan op de noodles of zo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goes on bread!
(Maar dan in het Thais).
Het is 10:00 geweest dan mag het hier ook.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik las iets anders dan boeken maar dat is een andere chat
nee nee, is het verboden woordquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is 10:00 geweest dan mag het hier ook.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee nee, is het verboden woord
maar nu ik hier begon te praten over mijn arbeidsomstandigheden heb ik besloten dat ik mijn naasten ook maar even moet inlichten dus nu is het echter geworden dus yeaaaaaaah janken
No it goes on the crackerquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goes on bread!
(Maar dan in het Thais).
Dus toch emoties toelatenquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar nu ik hier begon te praten over mijn arbeidsomstandigheden heb ik besloten dat ik mijn naasten ook maar even moet inlichten dus nu is het echter geworden dus yeaaaaaaah janken
Goede stap, bij een vervelende situatie.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |