SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
MoDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
GuhDon't follow me. I am lost too
Straks weer eens vliegenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Frikandellen bosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
StiekemDon't follow me. I am lost too
![]()
Don't follow me. I am lost too
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. StevenHyde / 521 / +7 / +0 / 142 / 175
2. Lovely / 379 / +71 / +0 / 750 / 896
3. RedShoe / 222 / +39 / +8 / 713 / 817
4. loveislikeakiss / 199 / +91 / +4 / 493 / 601
5. Fogel / 114 / +1 / +58 / 90 / 121
6. greysbones / 86 / +21 / +0 / 641 / 677
7. devzero / 75 / +1 / +58 / 116 / 139
8. drakin / 63 / +41 / +2 / 305 / 341
9. Dr.Mikey / 57 / +0 / +41 / 47 / 65
10. Harrie / 44 / +0 / +26 / 68 / 87
11. mario390 / 43 / +4 / +33 / 100 / 133
12. Pinnenmutske / 38 / +7 / +21 / 69 / 91
13. hemarookworst / 36 / +10 / +0 / 139 / 162
14. aeque / 28 / +8 / +15 / 167 / 191
15. Borrelnootje00 / 27 / +2 / +0 / 28 / 38
16. kree / 25 / +2 / +0 / 135 / 148
17. maily / 24 / +6 / +0 / 118 / 128
18. gebrokenglas / 24 / +9 / +0 / 198 / 218
19. KillemWieft / 23 / +0 / +10 / 56 / 71
20. Moonlight / 19 / +0 / +16 / 44 / 49SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. StevenHyde / 521 / +7 / +0 / 142 / 175
2. Lovely / 379 / +71 / +0 / 750 / 896
3. RedShoe / 222 / +39 / +8 / 713 / 817
4. loveislikeakiss / 199 / +91 / +4 / 493 / 601
5. Fogel / 114 / +1 / +58 / 90 / 121
6. greysbones / 86 / +21 / +0 / 641 / 677
7. devzero / 75 / +1 / +58 / 116 / 139
8. drakin / 63 / +41 / +2 / 305 / 341
9. Dr.Mikey / 57 / +0 / +41 / 47 / 65
10. Harrie / 44 / +0 / +26 / 68 / 87
11. mario390 / 43 / +4 / +33 / 100 / 133
12. Pinnenmutske / 38 / +7 / +21 / 69 / 91
13. hemarookworst / 36 / +10 / +0 / 139 / 162
14. aeque / 28 / +8 / +15 / 167 / 191
15. Borrelnootje00 / 27 / +2 / +0 / 28 / 38
16. kree / 25 / +2 / +0 / 135 / 148
17. maily / 24 / +6 / +0 / 118 / 128
18. gebrokenglas / 24 / +9 / +0 / 198 / 218
19. KillemWieft / 23 / +0 / +10 / 56 / 71
20. Moonlight / 19 / +0 / +16 / 44 / 49TjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt niks meerTrust nobody![]()
Derde
Wat voor manier?quote:Don't follow me. I am lost too
Goed planquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zegt niks op deze manier
[..]
Tijd om een leven te hebben
Ik ga ook leven
Bak koffie en dan.....
![]()
Ik kan niet dmmen...
Potjandrie.Don't follow me. I am lost too
Morguh Mutske
Succes met de punten
![]()
![]()
koffie mutske
Jij maakt je er druk om, niet ik.quote:Op donderdag 5 juni 2025 07:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zegt niks op deze manier
[..]
Tijd om een leven te hebben
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Morguh KW hoe was het gisteren op je werk>quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies. En dm's.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heel je ochtend weg om tr's te verwerkenF.K.A. SuperwormJim![]()
Hey AQquote:![]()
Gisteren had ik geen werk. Straks pasquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh KW hoe was het gisteren op je werk>
Hoe is het daar?![]()
Zal ik ontbijt voor je maken?quote:
De opties zijn Brinta, brood met beleg, eitje, kwark met granola, fruit, en pannenkoeken
Sorry de bacon is opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O ja ships het is pas donderdagquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gisteren had ik geen werk. Straks pas
Hoe is het daar?![]()
WIe weet ga je dat leuke vrouwtje weer zien vandaag![]()
![]()
![]()
Moet je niet het weer van hier hebben hier komt miezerregen naar benedenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier valt het mee qua weer. Misschien komt het nog.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ships het is pas donderdag![]()
WIe weet ga je dat leuke vrouwtje weer zien vandaag![]()
![]()
![]()
Moet je niet het weer van hier hebben hier komt miezerregen naar beneden![]()
![]()
Omelet Hawaii met koffiequote:Op donderdag 5 juni 2025 08:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal ik ontbijt voor je maken?
De opties zijn Brinta, brood met beleg, eitje, kwark met granola, fruit, en pannenkoeken
Sorry de bacon is op
F.K.A. SuperwormJim![]()
Jij een beetje kunnen slapen ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen koffie hawaii ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik werd maar niet moe.quote:
Dus uiteindelijk veels te kort.
Shot espresso vlak erbij vlak voordat t de pan in gaatquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Koffie in je omelet?
Oké, jouw feestje
F.K.A. SuperwormJim![]()
Eh
Jonnie de boer heeft me nog een pannenkoek gegeven gemaakt van boekweit en koffie
Enige gerecht dat ik niet op heb gegeten
Want koffie
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus jij kan ook in het illustere rijtje van koffiehaters.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Eh
Jonnie de boer heeft me nog een pannenkoek gegeven gemaakt van boekweit en koffie
Enige gerecht dat ik niet op heb gegeten
Want koffieOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Op zijn minstquote:
Ja samen met mijn liefquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jij kan ook in het illustere rijtje van koffiehaters.
Ik moet m nog overtuigen dat dat filter koffie apparaat voor bezoek die al drie jaar niet is gebruikt weg moetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook alquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja samen met mijn lief
Ik moet m nog overtuigen dat dat filter koffie apparaat voor bezoek die al drie jaar niet is gebruikt weg moet
Schijnbaar wel want je ziet dat het Duits isquote:
zijn belangrijke redenen om een relatie te beginnenquote:
nou lust hij wel dingen als een tiramisu terwijl voor mij een hele taart met 1 lepeltje espresso poeder al verpest isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op tiramisu gebied ben ik het dan wel weer met je eens. Maar dat ligt niet aan de koffie.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn belangrijke redenen om een relatie te beginnen
nou lust hij wel dingen als een tiramisu terwijl voor mij een hele taart met 1 lepeltje espresso poeder al verpest is
Paar keer wakker geworden door die deur maar ik was al heel moe dus buiten dat wel redelijkquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
beter dan verwacht danquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Paar keer wakker geworden door die deur maar ik was al heel moe dus buiten dat wel redelijk![]()
wil nog wel een nachtje bijboeken voor je
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Hoi Paulquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Schijnbaar wel want je ziet dat het Duits is![]()
Morguh Hema, lekker geslapen in je hotelbed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WTC Utrecht, (Parttime, 32-40 uur)
ik vind 40 wat veel voor parttimeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Over een uur of twee weer. Zit nu in Ljubliana in een vliegtuig te wachten op vertrek.quote:I'm surrounded by morons!
oh ik dacht als je om 5 op moet dan ben je nu al wel door de eerste vlucht heenquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Over een uur of twee weer. Zit nu in Ljubliana in een vliegtuig te wachten op vertrek.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zie eerderquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Hema, lekker geslapen in je hotelbed?Uw ADH vitamine Worst
Neuh, moest eerst zo'n anderhalf uur taxi naar het vliegveld.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ik dacht als je om 5 op moet dan ben je nu al wel door de eerste vlucht heenI'm surrounded by morons!
Maar we gaan. Geen wifi aan boord
moet echt even bedenken hoe ik uit mijn funk ga komen deze ochtendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mogguh
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ZzzzzzzzzOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
klopt sgatquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
al de hele maand staat hij daarWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Morguh Sallyquote:
Morguh Lovelyquote:
ik moet me maar eens aankleden
misschien even wandelen
moet uit mijn funkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
eerst even mijn vogeltje vertellen hoe ik me voelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
00000000000000000000000000000000000Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
had niet verwacht punten te pakken met ballerina cappucinaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
goed gedaan sgatquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
had niet verwacht punten te pakken met ballerina cappucinaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja ik was ff onder de indrukquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
had niet verwacht punten te pakken met ballerina cappucinaBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zat maar te denken of ik het meer een ballerina vond of meer een cappucina.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
loopje naar de supermarkt voor bastogne bedoel jeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
DOe je ook de hele dag blup blup blup blup blupquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn hele leven is een loopje. Ben net een goudvisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hard je best doenquote:
![]()
Nee dat is een andere userquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe je ook de hele dag blup blup blup blup blup
Wel de hele dag een koekje na een koekjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kwam er deze week pas achter dat de Aldi ook Bastognekoeken verkoopt. Of dat is nieuw of ik heb er altijd overheen gekeken met mijn duffe hoofd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
loopje naar de supermarkt voor bastogne bedoel jeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hebben ze al langer en smaken net zo lekkerquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kwam er deze week pas achter dat de Aldi ook Bastognekoeken verkoopt. Of dat is nieuw of ik heb er altijd overheen gekeken met mijn duffe hoofd.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
pfff mensen ingelicht over mijn herstel
helpt niet met uit de funk komen
*Lust geen koffie*![]()
nee, ze willen spoor 2 inzetten omdat ze geen toekomst voor me zien bij hunHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ach, komt wel weer goed
maar het idee van een andere baan moeten zoeken is wel eng
maar we hebben nog een jaar te ganaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nog steeds kut
ook zo lekker naar je cv kijken en het gevoel hebben dat je overal gefaald hebtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat ken ik wel ergens vanquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog steeds kut
ook zo lekker naar je cv kijken en het gevoel hebben dat je overal gefaald hebt![]()
![]()
maar wel redshoe ingehaald dus
moet me echt gaan aankledenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey mev. Drakinquote:
Gezellige bakkiesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welkom in de wondere wereld van jobcoaching!quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee, ze willen spoor 2 inzetten omdat ze geen toekomst voor me zien bij hun![]()
Ik dacht daar goeddeels vanaf te zijn nu ik weer werk heb maar ze komen toch nog regelmatig langs om aan mijn vrije tijd te vreten![]()
Ik dacht lekker tot 12 uur in m'n nest te liggen rotten vandaag totdat ik me herinnerde dat de jobcoachmevrouw dadelijk voor de deur staat.![]()
Nou ja, tis iig wel een leuk mens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je werkt nu toch aan je herstel. Dan faal je helemaal niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog steeds kut
ook zo lekker naar je cv kijken en het gevoel hebben dat je overal gefaald hebtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Puzziequote:
O ja dat is Mutskequote:Op donderdag 5 juni 2025 10:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat is een andere user
Wel de hele dag een koekje na een koekje![]()
Jij bent meer de man die kruimels achterlaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedkoper daar?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kwam er deze week pas achter dat de Aldi ook Bastognekoeken verkoopt. Of dat is nieuw of ik heb er altijd overheen gekeken met mijn duffe hoofd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was je ziek dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
pfff mensen ingelicht over mijn herstel
helpt niet met uit de funk komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1.15 voor nep bastognekoeken maar smaken prima
Ze hebben ook de echte maar daar staat geen prijs bij."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee dat niet volgens mij. 1.99 kosten ze. En goedemorgen Dottiequote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
gezelligquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van jobcoaching!![]()
Ik dacht daar goeddeels vanaf te zijn nu ik weer werk heb maar ze komen toch nog regelmatig langs om aan mijn vrije tijd te vreten![]()
Ik dacht lekker tot 12 uur in m'n nest te liggen rotten vandaag totdat ik me herinnerde dat de jobcoachmevrouw dadelijk voor de deur staat.![]()
Nou ja, tis iig wel een leuk mens.
hoop dat therapie ook wat inzicht zal gaan geven want ik was altijd ontzettend goed in school
maar werk loopt altijd ergens misHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Morguh Steviequote:Op donderdag 5 juni 2025 10:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat niet volgens mij. 1.99 kosten ze. En goedemorgen Dottie
oke, kleren is gelukt
kan zo nog niet naar buiten
maar weet niet wat ik wel kan doen om te zorgen dat ik wel naar buiten kanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hallo Schiphol (en de Polderbaan)I'm surrounded by morons!
je krijgt wel vaak die baan hequote:
kom hierheen
dan ben ik niet alleen en kunnen we zuipenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, is stom.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je krijgt wel vaak die baan he
kom hierheen
dan ben ik niet alleen en kunnen we zuipen
Heb helaas niet ruim genoeg de tijd daarvoor
breng ik je met pinksteren wel naar huisquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, is stom.
Heb helaas niet ruim genoeg de tijd daarvoor
kunnen we zaterdag een minimodmeet doen omdat de gewone niet door lijkt te gaan door de regenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen stilte na de landing, klappen en jubel. Is dat altijd zo bij Transavia?I'm surrounded by morons!
goedemprgenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
oh jongens je vliegt met transcavia?quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:07 schreef Fogel het volgende:
Geen stilte na de landing, klappen en jubel. Is dat altijd zo bij Transavia?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De komende 2 weken geen kebab voor mij![]()
https://www.bndestem.nl/r(...)%2Fwww.google.com%2F
(woon aan de overkant, de bejaardenkant dus hier lekker rustig)
![]()
Best aanlokkelijk, maar ik ga vanavond naar een festival met oa Iron Maiden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
breng ik je met pinksteren wel naar huis
kunnen we zaterdag een minimodmeet doen omdat de gewone niet door lijkt te gaan door de regenI'm surrounded by morons!
Had KLM besteldquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh jongens je vliegt met transcavia?
je houdt niet meer van mequote:Op donderdag 5 juni 2025 11:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Best aanlokkelijk, maar ik ga vanavond naar een festival met oa Iron Maiden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Echt niet normaal die explosies overal. Als ze nu ook al aan onze kebab voorzieningen gaan komen, dan komt het wel wat te dichtbijquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:08 schreef JellyBelly. het volgende:
quote:![]()
Vuurwerk ook wel eens, maar de laatste paar dagen nog niks weer gehoord.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Echt niet normaal die explosies overal. Als ze nu ook al aan onze kebab voorzieningen gaan komen, dan komt het wel wat te dichtbijHet is ook letterlijk de beste kebab die er in Roosendaal te krijgen is. Ook de beste Chinees zit tegenover me. In het weekend is het file-foutparkeren daar en de tent zit altijd vol
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ga ik vanmiddag wel kibbeling halen bij de visboer.
Maar een zaak er tegenover is nú blijkbaar ook gesloten en laat de visboer daar nu net tegenover zitten![]()
Ik zie het wel vanmiddag![]()
![]()
Heb je er niets van meegekregen? Wist niet dat jij al de leeftijd had om aan de bejaardekant te wonen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:08 schreef JellyBelly. het volgende:
Nare wereld waarin we levenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik werd vannacht emerdere keren gebeld door een nummer dat ik neit kende op mijn werk telefoon
heb ze geblokkeerd en maar goed ook want daarna hebben ze het nog 4x geprobeerdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neuh ik was op de meet zaterdagquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je er niets van meegekregen? Wist niet dat jij al de leeftijd had om aan de bejaardekant te wonen?
Woon zelf in een 45+ woning. Mogen ook geen kinderen wonen. Mijn kant van de wijk is echt rustig gelukkig.![]()
O lekker dan steeds wakker gebeld te worden. Ik had hem denk ik op stil gezetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben daar ook blij om.. dat het hier niet gebeurdquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:16 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Wees blij. Vannacht hier ook weer een dikke biem maar kwam richting stad vandaan.
Hooguit een auto die in de brand staat"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O was dat op dezelfde dag. Drong niet eens tot mij door. 45+ is toch geen bejaarde . Het leven begint pas bij 40 zeggen zequote:Op donderdag 5 juni 2025 11:18 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Neuh ik was op de meet zaterdag
Woon zelf in een 45+ woning. Mogen ook geen kinderen wonen. Mijn kant van de wijk is echt rustig gelukkig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moet je ook niet willen. Lijkt mij echt erg.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben daar ook blij om.. dat het hier niet gebeurd
Hooguit een auto die in de brand staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
o:quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben daar ook blij om.. dat het hier niet gebeurd
Hooguit een auto die in de brand staat![]()
Een top kebabzaak en een top chinees op een paar meter afstand genotquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:12 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]Het is ook letterlijk de beste kebab die er in Roosendaal te krijgen is. Ook de beste Chinees zit tegenover me. In het weekend is het file-foutparkeren daar en de tent zit altijd vol
![]()
Is dan denk ik deze Chinees? (@MizzezAmy kent deze top literatuur):
Ja helaas wel. Ze moeten de boel eens harder aan gaan pakkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat boek staat ook nog op mijn lijstjequote:Op donderdag 5 juni 2025 11:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een top kebabzaak en een top chinees op een paar meter afstand genot![]()
Is dan denk ik deze Chinees? (@:MizzezAmy kent deze top literatuur):
[ afbeelding ]
*Lust geen koffie*![]()
6 woningen in dit portiek waarvan vier 80-plussers, mijn naaste buren van halverwege 50 en ikquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was dat op dezelfde dag. Drong niet eens tot mij door. 45+ is toch geen bejaarde . Het leven begint pas bij 40 zeggen zeGewoon veeeeeeel oudere mensen in deze kant de wijk. En ook veel koopwoningen.
![]()
Gebeurd niet,ze gooien wel tig keer de boetes omhoog maar voor de restquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Ze moeten de boel eens harder aan gaan pakken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
naar mijn idee zijn er gewoon te veel mensen
maar half nederland afschieten is ook weer niet wenselijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haal het van je lijst en koop die shit!quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat boek staat ook nog op mijn lijstjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wel lekker rustig wonen. Beter dan dat je tussen de jankende kinderen woont. Dan ben jij dus het jonkie tussen de oude. Ik had voor de sloop allemaal bejaarde aan de overkant wonen. Stuk voor stuk lieve mensen die altijd blij waren als je een woordje met ze sprak. Of vroeg of ze een boodschapje nodig haddenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:23 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
6 woningen in dit portiek waarvan vier 80-plussers, mijn naaste buren van halverwege 50 en ikGewoon veeeeeeel oudere mensen in deze kant de wijk. En ook veel koopwoningen.
Yup maar zo ziet het er niet meer uit hoor haha. Er wordt ook veel gehandhaafd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een top kebabzaak en een top chinees op een paar meter afstand genot![]()
Is dan denk ik deze Chinees? (@:MizzezAmy kent deze top literatuur):
[ afbeelding ]
Er is zit ook alle basis wat je nodig hebt. En anders loop ik de andere kant de hoek om en ben ik in de binnenstad.![]()
Welk boek is het? Ik wil het!quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haal het van je lijst en koop die shit!![]()
Ja de gevangenissen zitten te vol. Te weinigpersoneelquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gebeurd niet,ze gooien wel tig keer de boetes omhoog maar voor de restWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de lijst is bijna oneindigquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haal het van je lijst en koop die shit!
plus sparenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja Nederland zit vol. Helaas blijven ze maar proppenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
naar mijn idee zijn er gewoon te veel mensen
maar half nederland afschieten is ook weer niet wenselijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup doe ik ookquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel lekker rustig wonen. Beter dan dat je tussen de jankende kinderen woont. Dan ben jij dus het jonkie tussen de oude. Ik had voor de sloop allemaal bejaarde aan de overkant wonen. Stuk voor stuk lieve mensen die altijd blij waren als je een woordje met ze sprak. Of vroeg of ze een boodschapje nodig hadden![]()
https://www.rubinstein.nl(...)nederlands-fenomeen/quote:
En idd op google images daar hebben ze nieuwe kozijnen. Zonde
Dankbaar zijn ze dan hè.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke ik ga maar eens een mes pakken en een doos te lijfHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moet zelf ook nog altijd Mark van Wonderen zijn andere boek kopen: Treurtrips.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de lijst is bijna oneindig
plus sparenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Volgende week bestellen. Tnx!quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
https://www.rubinstein.nl(...)nederlands-fenomeen/
En idd op google images daar hebben ze nieuwe kozijnen. Zonde![]()
ZO en dan vind ik dat ik wel weer een bakkieverdiend hebt
Ohja die ken ik wel. Gelijk op lijst gezetquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik moet zelf ook nog altijd Mark van Wonderen zijn andere boek kopen: Treurtrips.![]()
Ik lees nooit meer, val er bij in slaap![]()
Kan mij ook niet goed concentrerenlees ik een bladzijde dan twee bladzijdes verder denk ik wat heb ik toch gelezen
Komt aan lange tafel wat mensen aanschuiven met dopperfles in rugtas, je raadt het al: NederlandersUw ADH vitamine Worst
Die heb ik ook!quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik moet zelf ook nog altijd Mark van Wonderen zijn andere boek kopen: Treurtrips.
Moet maar eens een tripje maken.
Geweldige boeken
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Je ontkomt er niet aan hequote:Op donderdag 5 juni 2025 11:41 schreef hemarookworst het volgende:
Komt aan lange tafel wat mensen aanschuiven met dopperfles in rugtas, je raadt het al: Nederlanders
HOe is het daar, heb je het naar je zin?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op vakantie broeder worst?quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:41 schreef hemarookworst het volgende:
Komt aan lange tafel wat mensen aanschuiven met dopperfles in rugtas, je raadt het al: Nederlanders
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Aken ben ik wat jaren terug ook geweest. Toen vanuit Vaals een dagje Aken. Liepen we niet vermoedend de raamprostitutie straat in met onze dochter
Is de dopper zo erg Nederlands ja?quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb er een maar lijkt altijd een soort plastic smaakje aan het water te komen, dus gebruik liever mn glazen fles.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Daar zal Roosendaal vast en zeker ook wel instaanquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Moet maar eens een tripje maken.
Geweldige boeken![]()
![]()
Hey tijgertquote:
Aachen, vanuit daar kun je toch voor 50 euro retourtje trein naar Parijs kopen?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zal vanavond eens kijken (als ik er aan denk), sowieso is wandelingetje uitzoeken geen slecht idee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:46 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Daar zal Roosendaal vast en zeker ook wel instaanIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Jazeker, ik blijf er nog even hangen tot ergens eind middag/begin avondquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ontkomt er niet aan he
HOe is het daar, heb je het naar je zin?Uw ADH vitamine Worst
Ben vorig jaar nog in Roosendaal geweest. Weet zo de straat naam niet meer. Mijn neef woont daarquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:46 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Daar zal Roosendaal vast en zeker ook wel instaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo, je wilt er geen nachtje aan vast knopen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jazeker, ik blijf er nog even hangen tot ergens eind middag/begin avondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb ik al gedaan en morgen geen treinen he, en al genoeg gezien van Akenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, je wilt er geen nachtje aan vast knopen?
Als ik geen afspraken had morgen was ik nog even door gereisdUw ADH vitamine Worst
O ja natuurlijk is ook zo. Jammer dat je afspraken hebt. Die kan je niet verzetten?quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan en morgen geen treinen he, en al genoeg gezien van Aken
Als ik geen afspraken had morgen was ik nog even door gereisdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op zich wel, maar heb maar weinig bij me, te weinig voor langere reisquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja natuurlijk is ook zo. Jammer dat je afspraken hebt. Die kan je niet verzetten?Uw ADH vitamine Worst
Jammer, alleen een onderbroek en een tshirt is snel gekocht.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op zich wel, maar heb maar weinig bij me, te weinig voor langere reis
Maar terug naar huis is ook altijd lekker. Kan je de volgende reis alvast uitzoeken voor een volgende vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fogel heeft weer wifi
Ja is een Nederlands productquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is de dopper zo erg Nederlands ja?
Ik heb er een maar lijkt altijd een soort plastic smaakje aan het water te komen, dus gebruik liever mn glazen fles.Uw ADH vitamine Worst
BolkI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: